וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני הדרבי, לוזון סירב לחזור לפ"ת

מאמן הפועל ת"א דחה את הצעת בני משפחתו לשוב לקן, ואמר לאחר ה0:1 על מכבי: "בקרבות תחתית אין כדורגל גדול". לוני: "זה לא כדורגל"

ברני ארדוב

מראיין: רענן ברנובסקי
צילום ועריכה: דרור פיקלני

דגו: "אני מתרגש כאילו זכינו באליפות"

יש כאלה שיגידו שזה לא כדורגל, יש כאלה שיגידו שזה הכדורגל של התחתית. זה ההבדל בין המנצחים והמפסידים - ועוד במשחק כל כך חשוב כמו הדרבי התל אביבי, בו ניצחה הפועל 0:1 משער ניצחון של פאביו ג'וניור, 10 דקות לסיום.

נתחיל עם הצד המפסיד והמאמן ניר לוין: "היה נדמה לאנשים שאנחנו בתקופה לא רעה לאחרונה, כנראה שזה מה שהכניס אותנו לאופוריה. ההפסד הזה מבטל את הניצחון על בני יהודה ומחזיר אותנו אחורה. זה היה דרבי עם מעט מאוד כדורגל. במשחקים כאלה שאין יכולת, מה שמכריע זה הדברים הקטנים, ובהם היינו קטנים. עשינו עבירות מיותרות, לא שמרנו מספיק טוב וזה הביא בסופו של דבר לקרן המיותרת ולגול. הכל מתחיל ונגמר ברצון, התלהבות ולחימה ובדברים האלה הפועל היו יותר טובים מאיתנו. זה היה משחק שהיה שווה תיקו לאור מה שהיה במגרש. כרגע אנחנו במקום האחרון וצריכים לחשוב מה לעשות הלאה".

הבעלים לוני הרציקוביץ' סיכם את הדרבי ואמר: "היה משחק מזעזע בלי קשר לתוצאה, ומתחת לכל ביקורת. משהו קרה פה, הקבוצה שיחקה מתחת לכל ביקורת. לפי היכולת שלנו היום אנחנו צריכים להיות 12 מקומות מתחת למקום האחרון. ראינו מגמת השתפרות בקבוצה, והיום שיחקנו בפחד, ועוד מול מי. אפשר לחשוב מי עמד מולנו. צריך לקום על הרגליים ולהתאושש. לא נוכל להמשיך כך. זה לא כדורגל, לא לליגת העל ולא לכדורגל בכלל. היה פה שיתוק רגליים ואפילו שיתוק מוחין".

בעניין סוגיית רוני מאנה, לוני הרציקוביץ' הוציא הערב מכתב תגובה למאנה ובו הוא דוחה בכל תוקף את טענותיו. במכתב נרשם בין היתר: "הטענות הנטענות במכתבים שהוזכרו לעיל נדחות מכל וכל והן אינן משקפות את ההסכמות בין הצדדים. משאזלו מקורות המימון ומשקיע מטעמם אין, החליטו מרשיכם לנסות ולסגת מההתחייבות תוך הותרת אדמה חרוכה".

המנג'ר הפצוע אבי נמני, שישב ביציע: "כאחד ששיחק בלא מעט דרבים, לא יכול להיות מצב ששחקנים עולים למשחק כזה שאננים. מי שעלה היום שאנן, יכול להיות מאוד שלא ישחק בדרבים הבאים. נצטרך לחשוב איזה שינויים נעשה בינואר, וברור שנעשה. עד אז נצטרך לצבור נקודות ולעשות חושבים את מי לשחרר ומי להשאיר".

בתום המשחק, ניר לוין צעק על שחקניו בחדר ההלבשה: "תפסיקו להאשים אחד את השני. שכל אחד פה יסתכל על עצמו". שחקן במכבי אמר: "ניר נראה כעוס מאוד וצעק כמעט על כל השחקנים, הוא דיבר לכולם, לא למישהו ספציפי".

שחקן בקבוצה אמר: "זה נראה כאילו לא היה לנו כח, זה פשוט לא מובן, היינו צריכים לקחת את המשחק הזה בכח ולא עשינו את זה". מספר שחקנים אמרו שהם לא מבינים למה במהלך שהוליד את השער הוריד מילאן מרטינוביץ' את ראשו ולא הרחיק את הכדור.

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון: "לנצח לראשונה את הדרבי זה מרגש. ידענו להביא את ההכרעה לחצי השני ועלינו עןם המערך ההתקפי שלנו ועם הקשרים למחצית השניה. אני מאוד מרוצה מהצעירים, ששיחקו אותה עם הגישה והוותיקים שהוכיחו בגרות וכוח. בקרבות תחתית אין כדורגל גדול, אני לא יודע מתי קבוצת תחתית משחקת טוב. אני יודע שצריך לנצח בשיניים משחקים כאלה. ברגעי הלחץ השחקנים שיחקו עם הלב". על הלחץ מצד האוהדים אמר לוזון: "אני חי עם זה, זה מאתגר אותי ואמרתי לשחקנים שזכינו לרגש אנשים".

טל חן: "ניצחון חשוב בלי ספק, זה מאוד משמעותי בייחוד שזה דרבי. טוב ששימחנו הרבה אנשים, הניצחון הזה יוביל אותנו לדרך חדשה אבל רק מעשים ונחישות יביאו לנו את הניצחון ולא דיבורים".

ברון דגו: "יצאנו לדרך חדשה, אני מתרגש כאילו זכינו באליפות. אני הכי מאושר לנצח בדרבי, חיכינו לניצחון הראשון הרבה זמן ולמרות שזה היה קשה אנחנו מאושרים. כדי לנצח לראשונה צריך לב ונחישות וזה מה שהיה לנו".

שי אבוטבול אמר לכתב "הארץ", יניב קובוביץ': "אני רוצה קודם כל להודות לקהל הזה שהגיע לתמוך בנו ומקווה שהניצחון מבשר על דרך חדשה, אבל עדיין אנחנו לא יכולים לשבת אפילו לרגע אחד כי עדיין לא יצאנו מהמצב הקשה בתחתית"

גיא לוזון סרב לחזור למכבי פתח תקווה

אתמול, עוד לפני המשחק, ניסו בני משפחתו של גיא לוזון לשכנע אותו להתפטר בסיומו גם במידה שהפועל תל אביב תנצח ולחזור למכבי פתח תקוה. הם עשו זאת גם אחרי שהמשחק הסתיים, אבל המאמן דחה את ההצעה על הסף.

בעקבות סרובו, החליט עמוס לוזון, נשיא מכבי פתח תקוה, לסכם היום עם מאמן. בקבוצה אין הסכמה בעניין. לוזון רוצה את ג'ון גרגורי, שאם יוחתם יעלה 120 אלף דולר. אחיו יעקב לוזון לוחץ על עמוס להחתים את גיא עזורי, בעוד שאר בני המשפחה מצדדים באלי כהן ואלי גוטמן.

עמוס לוזון אמר אתמול: "נגמר, גיא לוזון לא חוזר למכבי פתח תקוה. היום יהיה לנו מאמן, 99% שזה ג'ון גרגורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully