וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיום תקופה בבני יהודה?

11.11.2007 / 0:32

חזי מגן, הבעלים של הקבוצה, לא צפה בהפסד לחיפה ועשוי לעזוב בסיום העונה: "הוא לוקח את הדברים שקורים במועדון בצורה מאוד קשה"

חזי מגן, הבעלים של בני יהודה, עשוי לעזוב את המועדון בעונה הבאה. מקורבים לקבוצה אמרו הערב כי מגן שוקל ברצינות שלא להמשיך בקבוצה וזאת מכמה סיבות ובראש ובראשונה, התנהגות האוהדים. הדבר השני הוא לטענת אותם מקורבים, העובדה כי העיסוק השוטף במועדון מפריע למגן בחייו האישיים. "חזי לוקח את הדברים שקורים במועדון בצורה מאוד קשה וללב. הוא ממש שבור מאיך שהקבוצה נראית. לא יפתיע אותי אם בעונה הבאה הוא יחליט לעזוב", אמר אותו מקורב. לגבי העונה הזו אין ספק שמגן יסיימה. כזכור, כבר לפני שבוע הודיע מגן כי הוא לוקח חופשה והיום הוא לא צפה במשחקה של הקבוצה מהיציע.

ניצן שירזי אמר היום: "חזי לקח לעצמו חופשה פרטית. אני מקווה שהוא יסיים אותה כמה שיותר מהר. הוא חשוב מאוד למועדון בני יהודה ואני מקווה מאוד שהוא יחזור במהרה לעמוד בראש המועדון". כבר לפני כשבוע, אחרי ההפסד למכבי תל אביב הצהיר מגן כי ירצה לקחת קצת זמן לעצמו ולמשפחתו ואף לא הגיע למשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים. היום הוא היה בבלומפילד עד סמוך לשריקת הפתיחה, אך לא נשאר במשחק.

כבר לפני כשבוע, אחרי ההפסד למכבי תל אביב הצהיר מגן כי ירצה לקחת קצת זמן לעצמו ולמשפחתו ואף לא הגיע למשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים. היום הוא היה בבלומפילד עד סמוך לשריקת הפתיחה, אך לא נשאר במשחק. את תגובתו של חזי מגן לדברים לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully