וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "ההתנהלות של ארבייטמן לא מקובלת עליי"

10.11.2007 / 20:29

מאמן מכבי חיפה לא אהב את התנהגות החלוץ בסיום הניצחון 0:3 על בני יהודה. שירזי: "המצב שלנו אנוש". חזי מגן עשוי לעזוב בשנה הבאה

על הניצחון הגדול 0:3 של מכבי חיפה על בני יהודה, העיב אירוע במחצית השנייה שבו אמור היה שלומי ארבייטמן להיכנס כמחליף, אך כאשר התקרב לקו האמצע, הודיע לו המאמן רוני לוי שיחזור לשבת ובמקומו הכניס את תומר חמד הצעיר.

לאחר המשחק התברר כי ארבייטמן לא הגיע לקבל את התדרוך הטקטי מהמאמן שלו, ועל כך רתח לוי שהחליט להשיב אותו לספסל. לוי אמר בסיום המשחק על המקרה: "לא אהבתי את ההתנהלות של שלומי לפני הכניסה לחילוף. מקובל ששחקן מקבל תדריך טקטי, אבל במצב ששחקן חושב שהוא מבין הכל לבד, זה לא מקובל עליי. זה לא מקרה שכיח, אבל במצב כזה צריך להגיב לסיטואציות".

על עתידו של השחקן בקבוצה, אמר לוי: "שלומי הוא שחקן בסגל, הוא עבר השנה הרבה פציעות ולא קיבל דקות משחק רבות. שלומי צריך לחזור לעניינים דרך רבע שעה ו-20 דקות. ברגע שהוא לא מקבל אותן, זה בא לרעתו".

לוי התייחס גם למשחק וסיפר כי אהב את החיבור בין השחקנים: "תמיד חשוב לנו לנצח, בלי מחשבה על מה שעשינו שבוע קודם. ברור שגם את בית"ר ירושלים רצינו לנצח. היום באנו למשחק חוץ מול יריבה שהסתבכה בתחתית, ואני שמח שעשינו את זה בצורה חלקה. הגיעה מולנו יריבה שנלחמה על החיים שלה. לזכותם ייאמר שעד הדקה ה-90 הם נתנו הכל עם הרבה מוטיבציה. לפעמים צריך לדעת להיות מאורגנים טוב מבחינה הגנתית".

לוי נשאל גם על התקופה שעוברת על מכבי חיפה, עם הגעתם של השחקנים החדשים ומידת השתלבותם: "בשנים האחרונות רץ סגל שחקנים שהיו רובם בנבחרת הישראל, באופן קבוע. אנחנו בונים את עצמינו כעת מחדש, ובבנייה הזו לפעמים יש מחיר. כאשר משלבים שחקנים צעירים כמו בירם כיאל, דקל קינן ועוד, משלמים מחיר, אבל אני סבלני".

עומרי אפק, שפתח בהרכב וכבש את השער השלישי לזכות חיפה, אמר: "זה כיף לתת שער, אבל לא זו המטרה שלי. נתנו סיבה לכל אוהד של מכבי חיפה להיות אופטימי. אנחנו נמצאים בתהליך חיובי בשבועות האחרונים. התחלנו את העונה בצורה לא טובה, והייתה תקופה בקבוצה שחלק מהשלד עזב. כדי לבנות קבוצה טובה זה לוקח זמן".

שירזי: "המצב שלנו אנוש"

בבני יהודה התקשו כבר במהלך המשחק לקבל השערים המהירים שספגה הקבוצה, ודקות ארוכות נראה ניצן שירזי מכונס ומהורהר.
עשרות אוהדים של בני יהודה המתינו בסיום המשחק מחוץ לחדרי ההלבשה, וצעקו לשירזי "תתפטר, תתפטר", לשחקנים הם צעקו "אין לכם כבוד".

עם סיום המשחק התפתחו חילופי דברים קשים בין איריס דמאיו, אשתו של מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, לבין האוהדים, כאשר היא עשתה את דרכה אל רכבה. דמאיו ספגה קללות מהאוהדים, כאשר רק מספר חברי הנהלה מבני יהודה בעזרת מאבטחים הצליחו להפריד בין הצדדים, ואיפשרו את עזיבתה את מתחם האיצטדיון בשלום.

לאחר המשחק הסביר שירזי: "שיחקנו באפאטיות. הגענו למשחק כאילו יש לנו 18 נקודות ולא 8. הקבוצה שלי לא הגיעה למשחק, אבל אני האיש שאחראי לבדוק את הטעויות ולתקן אותן.

"במחצית ביקשתי דבר אחד מהשחקנים, וזה שנפסיד כמו גברים. איך ששיחקנו היום זה המשך ישיר של הצורה שאנחנו נראים, מאחר ובשבועיים האחרונים אנחנו מתבטלים בפני היריבה, ולא זה מה שאני רוצה לראות מהקבוצה שלי. המצב שלנו אנוש כמעט, מאחר וזו קבוצה שלא מאמינה בעצמה. אנחנו במצב שהקבוצה צריכה לעצור ולחשוב רגע, ואני הראשון שצריך לעשות את זה".

על הטעויות של דלה איינוגבה בספיגת השערים, אמר שירזי: "השוער הוא חלק מהקבוצה, אבל לא בגללו הפסדנו. הבעיה כאן היא יותר עמוקה, זה לא שחקן בודד זו קבוצה שלמה".

משה ביטון שהיה חלש והוחלף במהלך המשחק, אמר: "אנחנו נראים רע מאוד ונמצאים במצב לא טוב. צריך לאגור כוחות, לאסוף כל נקודה כדי לצאת מהמצב הזה. אנחנו לא מספיק חזקים וסופגים שערים פשוטים שלא מתאימים לקבוצה בליגת העל שרוצה להיות במקומות אחרים. מצד שני, אנחנו גם לא מנצלים מספיק מצבים שאנחנו מגיעים אליהם, וביחד זה כמו כדור שלג. אין לנו ברירה אחרת אלא לצאת לדרך חדשה".

אסי בלדוט סירב לדבר בסיום המשחק, כאשר התקבל בקריאות בוז ובקללות על-ידי עשרות האוהדים שהמתינו לשחקנים מחוץ למגרש. יתר שחקני בני יהודה העדיפו שלא לדבר בתום המשחק. עם סיום המשחק השתררה דממה בחדר ההלבשה של הזהובים, כאשר שחקנים ישבו בהלם ותפסו את הראש. דווקא רוני לוי ועוזרו, סלובודאן דראפיץ', התקבלו בקריאות עידוד מצד אוהדי בני יהודה, שאמרו לו: "כל הכבוד רוני. חבל שלא נתתם לנו שישייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully