וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי תל אביבי: האוהדים כבר מוכנים

מאות אוהדים פרצו באישור לאימוני הקבוצות ודירבנו את השחקנים. גזל ורמאליו צפויים להיות כשירים, עובד מחוץ לסגל של לוזון

כ-600 אוהדי מכבי תל אביב המשיכו היום (שבת) במסורת האימונים המסכמים טרם משחקי הדרבי ופרצו לכר הדשא של קרית שלום, בפעולה שסוכמה מראש עם ראשי הקבוצה. האוהדים פרצו לדשא עם דגלים, אבוקות ורימונים ודירבנו את השחקנים לקראת המשחק הגדול מחר. כעבור כמה דקות יצא הג'נרל מנג'ר, אבי נמני, מתוך חדרי ההלבשה של המתחם, שוחח עם האוהדים ואלו יצאו חזרה אל מחוץ לכר הדשא.

האוהדים מבטיחים לתת תצוגה ביציעים והיום אמרו: "מבחינתנו הדרבי הוא המשחק הכי חשוב של העונה. אנחנו מצפים שהשחקנים יטרפו את הדשא וינצחו את הדרבי הזה בכל מחיר".

שחקן בקבוצה הוסיף: "חייבים לנצח, אין יותר מדי מה להגיד. צריך לעלות ולטרוף את הדשא, גם בשביל האוהדים שלנו, ראינו באימון באיזה שגעון הם נמצאים. הדרבי הזה חשוב, קודם כל כי זה דרבי, אבל גם כי המצב שלנו בטבלה לא מאפשר לנו שום דבר מלבד נצחון".

שחקן נוסף במכבי אמר: "אם ננצח את הדרבי נהיה בדרך הנכונה. האווירה בקבוצה טובה מאוד בשבועות האחרונים, השתחרר קצת לחץ וירד המתח, עכשיו חשוב להביא את זה למגרש ולתרגם לנצחונות ולנקודות. הדרבי הזה יהיה טירוף ומלחמה, וזה מה שינצח את המשחק. מי שיילחם יותר ייקח את הנקודות. האוהדים שלנו בטירוף ובשבילהם אנחנו מבטיחים לעשות הכל ולנצח."

רביד גזל וז'וזה רמאליו ערכו אימון מלא והם צפויים לפתוח בהרכב, כשניר לוין אמור להמשיך עם ההרכב שניצח את בני יהודה בשבוע שעבר. עם זאת, רודי חדד ושרן ייני נמצאים בכוננות למקרה בו רמאליו או גזל לא יוכל לשחק.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ז'אן, אורי שטרית, ארז מסיקה, רביד גזל (רודי חדד), ז'וזה רמאליו (שרן ייני), יוסי שבחון, יניב עזרן, יאניק קמאנן.

עובד מחוץ לסגל

הפועל תל אביב ערכה הערב את ההכנות האחרונות שלה לדרבי התל אביבי מחר (20:50) מול מכבי תל אביב. כ-450 אוהדים הגיעו הערב למתחם האימונים בוולפסון, על מנת לתמוך בשחקנים באימון המסכם אותו ערכה הקבוצה עם סגל שחקנים מלא.

במהלך האימון בוולפסון, נזרק לפתע רימון עשן כחול לעבר מגרש האימון, ככל הנראה על ידי מספר אוהדי מכבי תל אביב, שהגיעו במתכוון למקום. מספר אוהדי הפועל תל אביב החלו לרדוף אחריהם. חבלני המשטרה שהגיעו למקום, ניטרלו רימון עשן נוסף שלא נפתח. לקראת סיום האימון פרצו אל כר הדשא בוולפסון חלק מהאוהדים שהגיעו ודרבנו את השחקנים. הפריצה נעשתה בתיאום עם ההנהלה.

במשטרה מאוד חוששים ממהומות לפני ואחרי הדרבי מחר. גם רימון העשן שהושלך הערב בוולפסון על ידי אוהדי מכבי, הבעיר עוד יותר את הגזרה. בשל המצב בו נמצאות שתי הקבוצות, במשטרה ינסו להגביר את המאמצים למנוע החדרת אמל"ח לבלומפילד מחר.

המאמן גיא לוזון אמר לשחקנים לפני האימון: "זאת ההזדמנות שלנו לצאת מהמצב הזה. נעלה מחר בטירוף אדיר ונתפוצץ במגרש. הגיע הזמן שנראה לכולם שאנחנו יכולים ומסוגלים לנצח. מחר כולם יביטו בכם, תתנו את הכל ותנצחו. רק מי שתשחק עם הלב תנצח".

לוזון חימם את השחקנים ואמר: "הם (מכבי תל אביב) צוחקים עליכם, ובאים עם התנשאות לדרבי מחר. הם בטוחים שאחרי הניצחון בליגה על בני יהודה הם יבואו ויקרעו אתכם. תראו להם שאתם מדברים רק על המגרש. תנו להם לדבר עם התקשורת ולחפש כותרת, אתם תתעסקו לנצח אותם מחר. זה משחק המפתח שלנו לדרך חדשה. בואו נעשה את זה".

לפני תחילת האימון שוחחו מספר שחקנים בכירים בחדר ההלבשה ואמרו: "אם לא ננצח מחר זה יהיה הסוף. מחר עולים לנצח את מכבי, ושום תוצאה אחרת לא מתקבלת, אפילו במחיר של לכבוש שער ולרדת לבונקר. אסור לחפש לשחק יפה אלא להוציא מהקרב הזה שלוש נקודות".

נראה כי גיא לוזון יעלה מחר עם יגאל אנטבי כמגן שמאלי ודני בונדר בצד ימין. לאורך כל השבוע וגם היום שוחח לוזון רבות עם בונדר. כפי שנראה כעת, אם בונדר עצמו יוכל לפתוח הוא יפתח. טל חן ודוס סנטוס עשויים להשלים את חוליית ההגנה. בקישור עדין מתלבט לוזון בין דגו ואבדי. ראובן עובד הופתע לגלות שהוא מחוץ לסגל המשחק למחר. גם ליאור אסולין, שכמעט ולא התאמן השבוע עם הקבוצה, יצפה במשחק מהיציע.

במתחם האימונים בוולפסון שרר אחר הצהריים מתח רב, כאשר גם גיא לוזון התקשה להסתיר את הלחץ הגדול שמופעל עליו. גורם בהפועל תל אביב אמר היום: "הוא מאוד עצבני בימים האחרונים. אחרי המשחק מול טוטנהאם הוא כל הזמן מדבר עם רפי כהן העוזר שלו, ונראה לא רגוע. לצוות המקצועי והרפואי של המועדון הוא כל הזמן אומר: 'אני אוציא את הקבוצה מהבוץ, אני זה שאוביל אותה מחר לניצחון'".

"לוזון גם מודאג מאוד מאוהדי הקבוצה", הוסיף אותו גורם, "בעבר לפני האימון הוא התייחס אליהם ושמע את הערותיהם, ועכשיו הוא נכנס מהר למגרש ומבקש להרחיק את האוהדים מהשער של חדר ההלבשה". במהלך האימון עודדו האוהדים את שחקני הקבוצה, אך ביניהם כבר החליטו כי במקרה של תוצאה לא מספקת בדרבי, המהומות שהיו לאחר המשחק מול אשדוד יחזרו שוב במתכונת חריפה יותר.

הרכב משוער: וינסנט אניימה: יגאל אנטבי, טל חן, דוס סנטוס (רמי דואני), דני בונדר; וואליד באדיר, מזואה אנסומבו, ברוך דגו, אבדי, עידן סרור (שי אבוטבול) ופאביו ג'וניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully