וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מ.ס אשדוד: חוזרים לדוחא

לאחר שני משחקי חוץ רצופים תארח סכנין בשבת את מ.ס. אשדוד. אלישע לוי: "לשחק שקט ובטוח". באשדוד מתמודדים עם פציעות

דריכות באיחוד בני סכנין לקראת משחק הבית מחר (שבת 17:00) מול מ. ס. אשדוד. סכנין חוזרת למבצרה באצטדיון דוחא, לאחר שני משחקי חוץ רצופים, בהם עמדה הקבוצה בכבוד והתנחלה במקום הרביעי בטבלה. בסכנין רוצים להישאר דבוקים לחבורת הצמרת הגבוהה גם אחרי המשחק.

באימון היום תירגל המאמן אלישע לוי את ההרכב הצפוי, ואף הקרין לשחקניו קטעי וידאו של אשדוד. הוא הזהיר את שחקני ההגנה מחלוצי אשדוד, וביקש: "שחקו שקט ובטוח".

מהרכב סכנין ייעדר הקשר הקולומביאני, ג'ון קולמה, ואת מקומו יימלא חיים בנון, לאחר תקופת היעדרות ארוכה מההרכב הפותח. הקשר חאלד חלאיילה, שנפצע בשבוע שעבר מול כפר סבא, ולא התאמן השבוע באופן סדיר, החלים ויעמוד לרשות הקבוצה.

המאמן סכנין, אלישע לוי, עושה כבוד ליריבה ואומר: "צפוי משחק קשה מאוד מול קבוצה עיקשת עם חלק קדמי מסוכן מאוד, אבל אנחנו בבית ואם נדע לנצח נתבסס בחלק העליון, לכן אנחנו לא מתכוונים לוותר כל כך מהר".

הבלם פטי יא יא: "אנחנו משחקים בבית שלנו ועם הקהל שלנו, לכן אנחנו צריכים לעשות את הכול כדי לנצח. אנחנו קבוצה טובה, וסוד ההצלחה שלנו הוא המשפחתיות. כשאחד עושה טעות, לא צועקים עליו, אלא רצים לתקן אותו. ככה זה צריך להיות".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, ליאו קרופניק, באסם גנאים, לוקאש סורמה, חיים בנון, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן

אשדוד: רביבו בספק, הולצמן על הספסל

אשדוד מגיעה לסכנין, כאשר מצב הרוח של שחקניה לא בשמיים. בקבוצה עדין מאוכזבים מההפסד 1:0 למכבי הרצליה בשבוע שעבר, וירצו לחזור למסלול הנצחונות כמה שיותר מהר. שחקניו של המאמן אלון חזן מודעים לעובדה כי מחר מצפה להם יריבה חזקה מאוד שמיטיבה לשחק בביתה שבסכנין.

הקשר דוד רביבו לא מצליח להתאושש מהפציעה ברגלו ונמצא בספק לסגל של חזן. גם החלוץ הוותיק שי הולצמן עדין לא החלים לחלוטין מהפציעה ברגלו ויפתח על הספסל. עידן מליחי סוחב פציעה וצפוי לערוך מחר מבחן כשירות לפני המשחק. החלוץ עידן שריקי מאמין בקבוצתו ואומר לקראת המשחק: "יש אצלנו הרבה רצון ונחישות ואני מקווה שנצא מהמשחק הזה עם הנקודות. סכנין קבוצה מצויינת אבל אני מאמין בקבוצה שלנו ובחומר השחקנים כאן", אמר שריקי.

הרכב משוער: סמי אג'יי; מיקי עטיה, ודראן יישה, איל אלמושנינו, אדיר טובול; עידן מליחי (קובי דג'אני ), יוסי אופיר, ניר נחום, אלן מסודי; עידן שריקי, פטריק סופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully