וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבחון: "הדרבי הוא משחק העונה מבחינתנו"

8.11.2007 / 12:11

יוסי שבחון מתחמם לקראת המפגש עם האדומים. גזל עדיין בספק, נמני לא ישותף. האוהדים הצהובים זוממים להשתלט גם על שער 2

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון בוקר, בו השתתף רביד גזל, שערך אימון ריצה קל, בשל המתיחה בשריר הירך האחורי. הקשר עלול לא לקחת חלק בדרבי, אך בקבוצה ינסו להכשירו למשחק החשוב ביום ראשון. הקפטן והג'נרל מנג'ר, אבי נמני, לא נטל חלק באימון, בשל הקרע בשריר הארבע ראשי ולא ישחק בדרבי. רודי חדד יתפוס את מקומו של גזל בקישור, במידה ולא ישחק. ארז מסיקה יוסט לעמדת הקשר האחורי. חלוץ הקבוצה, עומר פרץ, הוריד היום את הגבס מרגלו ולראשונה מזה חודש הלך ללא קביים, הגיע לקרית שלום וערך אימון הליכה קליל. בסיום האימון, נשאר לוין לעבוד באופן אישי עם החלוץ יאניק קמאנן. השניים עבדו בעיקר על הכניסה לתוך הרחבה וההמנעות מעבירות נבדל.

בתום האימון יצפו השחקנים בסרט "הסוד", הסרט מדבר על היותו של האדם מעין מגנט, ועל כך שלכל אחד מאיתנו יש כח פנימי שיכול להביא לו שמחה הגשמה ואושר. במרכזו של הסרט עומד "חוק המשיכה", שאומר שהעולם והיקום מגיבים לכל "הבקשות" שלנו. הבקשות הללו הן בעצם מחשבות העוברות לנו בראש ומעסיקות אותנו. המסר העיקרי בסרט הוא שאם ישכיל האדם לחשוב רק על הדברים "הטובים" שהוא רוצה בחיים שלו, הוא ימשוך את השפע הטוב וההגשמה אל תוך חייו.

אוהדי מכבי תל אביב רכשו את כל הכרטיסים המוקצים להם בשערים 8, 10 ו-11, וכן 1,500 כרטיסים לשער 13. כעת מנסים הצהובים לפלוש ליציע נוסף השייך מסורתית לאוהדי הפועל תל אביב, שער 2. נציגי האוהדים זעמו הבוקר על משטרת ישראל בטענה כי היא חזרה בה מהסיכומים המוקדמים, בהם אישרה לאוהדים הצהובים להכניס לתוך תחומי האצטדיון ציוד עידוד שדורש אישור בטיחותי. אחד מאוהדי מכבי אמר הבוקר: "אספנו הרבה מאוד כסף בימים האחרונים והשקענו את הכל בקניית הציוד המיוחד. חבל שזוהי החלטת המשטרה, אבל אנחנו מבטיחים לבוא ביום ראשון ולעשות את הדבר שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב. זה אומר שנעודד את מכבי בטירוף מהיציע. בשבילנו הדרבי הוא המשחק הכי חשוב בעונה. חייבים לנצח אותו".

מאמינים בהמשכיות

"נגיע בדרך של השבועות האחרונים", התייחס קשר הקבוצה, יוסי שבחון, לדרבי המתקרב ובא, "עם הרבה נחישות והרבה הקרבה. אנחנו עדיין קבוצת תחתית והדרבי הוא משחק העונה מבחינתנו, נעשה הכל כדי לעבור אותו בשלום. אני לא יודע אם היה אי פעם משחק דרבי בו שתי הקבוצות סגרו את הטבלה אבל הליגה ארוכה. התחלנו במגמה בשבועות האחרונים, עכשיו הראש קצת מעל המים, אמנם עדיין לא ניצלנו מטביעה אבל אנחנו יודעים את המצב ונעשה הכל בשביל האוהדים".

בהתייחסו למשחקי הדרבי בהם הספיק להשתתף אמר הקשר הצעיר: "אני אישית הספקתי לטעום גם ניצחון, גם תיקו וגם הפסד בדרבים. טעמתי את שני הצדדים: גם ניצחון מתוק וגם הפסד כואב. אני מעדיף לזכור את הניצחון ורוצה לחזור ביום ראשון בערב עם שמחה בלב. המוטיבציה שהדרבי מביא היא הרבה יותר ממשחק רגיל יש אקסטרה בגלל האוהדים ולכן אני לא חושב שהמשחק מול טוטנהאם ישפיע על הפועל. גם השחקנים וגם המערכת הבינו בתקופה האחרונה שאנחנו לא במצב טוב ומכאן הגיע השינוי. הבנו שצריך להשאיר את כל מה שלא קשור בצד ושיש רק דרך אחת לצאת מהמצב בו אנחנו נמצאים".

שבחון התייחס גם לחסרונם של השחקנים הפצועים, ובעיקר לקפטן הפצוע אבי נמני: "אבי המנהיג שלנו אבל בהעדר מנהיג, כל אחד צריך לתת יותר גם מבחינת האופי ולא רק מקצועית. השחקנים יודעים את זה ועושים את זה עכשיו יותר טוב. אני תמיד רוצה שיהיה על הכתפיים שלי יותר. אני מקווה שגם אחרים חושבים ככה כי זו הדרך".

מאמן הקבוצה, ניר לוין, שהספיק לאמן בשנים האחרונות בשתי הקבוצות, התייחס לדרבים מהעבר וגם למשחק של היריבה מול טוטנהאם: "כל משחק הוא חדש ונתוני הפתיחה לא דומים לעונה שעברה. נתכונן ונשתדל לבוא מוכנים. לא תהיה השפעה למשחק של הפועל מול טוטנהאם כי לשחק ככה זה משהו שגרתי. גם בשנה שעברה הפועל באו אחרי משחק מול גלאזגו ריינג'רס וניצחו את אשדוד ניצחון מרשים".

כנשאל איזה ממשחקי הדרבי בעבר הוא נוצר בליבו אמר לוין: "אני זוכר במיוחד את הדרבי של חצי הגמר. אצטדיון רמת גן מלא זה כיף ואני מקווה שהפעם נהנה גם אחרי ולא רק לפני. אנחנו לא מגיעים פייבוריטיים כי אנחנו רק נקודה אחת מעליהם בטבלה. סנונית אחת לא מבשרת את האביב למרות שאנחנו בסתיו וצריך לדבר על נחליאלי. השחקנים יודעים שאין פייבוריטית בין שתי הקבוצות כי שתיהן במצב דומה. מי שתתעלה תנצח. מה שחשוב הוא שניצור המשכיות. אם זה לא יקרה, לא עשינו שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully