וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד של מכבי תל אביב

7.11.2007 / 15:00

בקבוצה ימשיכו לקבל השראה מסרטים, כשביום חמישי יצפו בסרט "הסוד". בקבוצה מרוצים מהשיפור ומהמוטיבציה של רודי חדד

במכבי תל אביב ממשיכים את מגמת השיפור ביכולת ובעיקר את שרשרת הנצחונות. הצהובים גברו אמש 0:2 על מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו, כאשר מי שהצטיין במיוחד היה הקשר הצרפתי, רודי חדד, שקיבל מהמאמן ניר לוין את חולצת ההרכב והפגין משחק מצוין, עם בישול ושער, אבל בעיקר הראה לחימה ומוטיבציה והיה בכל פינה במגרש. גורם בקבוצה התייחס לחדד ואמר: "רודי שחקן טוב, הוא מתחיל להפנים מה רוצים ממנו ומכבי עוד תפיק ממנו המון בעתיד".

היום נהנו שחקניו של לוין מיום חופשי ומחר יחזרו לאימונים לקראת הדרבי הגדול שייערך ביום ראשון, בבלומפילד. במכבי ימשיכו גם מחר את הפעילות החברתית בקבוצה, כאשר בתום האימון יצפו השחקנים יחד בסרט המפורסם "הסוד". הסרט מדבר על היותו של האדם מעין מגנט, ועל כך שלכל אחד מאיתנו יש כח פנימי שיכול להביא לו שמחה הגשמה ואושר. במרכזו של הסרט עומד "חוק המשיכה", שאומר שהעולם והיקום מגיבים לכל "הבקשות" שלנו. הבקשות הללו הן בעצם מחשבות העוברות לנו בראש ומעסיקות אותנו. המסר העיקרי בסרט הוא שאם ישכיל האדם לחשוב רק על הדברים "הטובים" שהוא רוצה בחיים שלו, הוא ימשוך את השפע הטוב וההגשמה אל תוך חייו.

בהנהלת הקבוצה הביעו לאחרונה שביעות רצון גדולה מאוד מהשיפור הניכר שחל בגישה ובהתנהגות השחקנים על המגרש ומחוצה לו דבר שהביא גם להצלחה ותוצאות. "יש לנו בקבוצה שחקנים אינטליגנטיים מאוד", אמר היום גורם בכיר בקבוצה, "אין לנו ספק שהם יפנימו את המסרים שבסרט ונראה את התוצאות גם על המגרש".

הקשר רביד גזל, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, נח מפעילות ביומיים האחרונים ומחר צפוי לשוב לאימונים. גזל ינסה לערוך מחר אימון מלא ובצוות הרפואי בקרית שלום מקווים כי יצליחו להכשיר את הקשר לקראת הדרבי.

כל 5,000 הכרטיסים בשערים 8, 10 ו-11 שהופצו למכירה עבור אוהדי מכבי אזלו ובמועדון בודקים אופציה לקבל מהפועל תל אביב הקצאה נוספת של כרטיסים גם לשער 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully