וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן: "לא מצאתי לנכון להגיע למשחק בהשתתפות בית"ר"

6.11.2007 / 21:23

יושב ראש בני יהודה לקח חופשה קצרה מהקבוצה, אבל זו לא הסיבה היחידה בגללה לא הגיע למשחק גביע הטוטו של הקבוצה מול האלופה

בתחילת השבוע הודיע יושב ראש בני יהודה, חזי מגן, כי הוא לוקח חופשה קצרה מהקבוצה. חלק מהסיבות הוגדרו על ידיו כסיבות אישיות וחלקן אולי נועדו ליצור זעזעו אצל שחקניו, שנחלו שלושה הפסדים רצופים בליגה. מגן היה מאוכזב מאוד מהיכולת ומבעיקר מחוסר הלחימה שהפגינו חלק מהשחקנים במשחקים האחרונים ולקח את הדברים לליבו.

היושב ראש לא נכח היום (שלישי) במשחק גביע הטוטו של קבוצתו נגד בית"ר ירושלים (1:1), אבל הסיבות לא נבעו רק מהחופשה אותה לקח. מגן הסביר היום: "מעבר לחופשה הפרטית שלקחתי מענייני הקבוצה, לא מצאתי לנכון להיות נוכח במשחק שבו משחקת בית"ר ירושלים וזאת בגלל הארועים במשחקם האחרון בקרית אליעזר. אני אישית חונכתי על מורשת ז'בוטינסקי, ואני יודע יותר מכל אוהדי בית"ר ומכל אותם אלו ששרקו בוז ביציע מה זה להיות בית"רי".

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, אמר לאחר המשחק: "היכולת שלנו הערב היתה סבירה. זה היה משחק אימון טוב לשתי הקבוצות, כי שתיהן כבר הבטיחו את העפלתן לשלב הבא. בתקופה רעה כמו שאנחנו חווים, אנחנו מחפשים לצאת לדרך חדשה, לא משנה אם זה משחק אימון או משחק בגביע הטוטו. אני מקווה שניצלנו את המשחק הזה כדי שיסמן עבורנו יציאה לדרך חדשה, המשחק הזה יכול להיות האור בקצה המנהרה, זה תמיד נעים לא להפסיד.

לגבי המשחק הקרוב של קבוצתו מול מכבי חיפה בשבת אמר שירזי: "בליגה זה משהו אחר. בשבת זה יהיה משהו אחר, המוכנות תהיה שונה, ההתייחסות תהיה אחרת, זה יהיה מורכב יותר בשבת. אני מקווה שנחזור לתלם. נצטרך להביא הרבה יותר ממה שהבאנו היום ומן הסתם נגיע בצורה אחרת. אנחנו בתקופה רעה מבחינת התוצאות, היכולת לעומת זאת היא סבירה"

שירזי התייחס לעובדה שהבעלים חזי מגן לא נכח במגרש ואמר: "חזי לקח לעצמו איזו שהיא הפסקה ואני מקווה מאוד שהיא תהיה קצרה מאוד.

המאמן היריב, יצחק שום, אמר בסיום: "המשחק היה טוב מאוד, חזק מאוד, שתי הקבוצות רצו לנצח למרות שהבטיחו את מקומן ברבע הגמר. היתה לי הזדמנות לתת לשבעה, שמונה שחקנים שבדרך כלל אין להם מספיק דקות, לשחק, עדין לא המציאו אימון יותר טוב ממשחק, בטח ממשחק רישמי.

כשנשאל האם תומר בן יוסף ששיחק הערב 90 דקות יקבל הזדמנות גם בליגה אמר שום: " למה רק בן יוסף? יש עוד שחקנים, את מי שאני אמצא לנכון להרכיב בהמשך, אותו אני ארכיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully