וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה משפילה מבט, ורואה את הקו האדום

4.11.2007 / 15:12

"אנחנו צריכים לשחק מעכשיו כמו קבוצת תחתית", אמר ניצן שירזי בסיום משחק ההפסד 3:1 למכבי ת"א, שהוריד את קבוצתו למקום העשירי

"אנחנו עם ארבעה הפסדים ושמונה נקודות אחרי שמונה משחקים. זו צבירה של קבוצת תחתית. אנחנו צריכים לשחק מעכשיו כמו קבוצת תחתית עם כדורגל פחות יפה במטרה לקחת נקודות. כדי להשיג נקודות אנחנו חייבים להשתפר בנושא ניצול המצבים". כך אמר אמש מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, בתום משחק ההפסד 3:1 למכבי ת"א. פניו החתומות של שירזי בתום המשחק, אמרו בעצם הכל.

ההפסד אמש, שהיה השלישי ברציפות, דרדר את בני יהודה למקום ה-10, מרחק ארבע נקודות בלבד מהקו האדום. בשכונת התקווה יעשו הכל בכדי לעצור את מפולת ההפסדים ומצפים שההתאוששות תגיע כבר בשבוע הבא, במשחק הבית מול מכבי חיפה. בלמה הבוסני של הקבוצה, סלבר הודז'יץ', הוסיף: "אנחנו צריכים ניצחון במשחק מול יריבה גדולה בכדי לצאת מהמשבר שנקלענו אליו, כדי להחזיר את הביטחון לשחקנים ולצאת לדרך חדשה, מהבחינה הזו המשחק מול חיפה בשבוע הבא הגיע בדיוק בזמן".

המגן איציק עזוז, שסובב את קרסולו ואף הוחלף במהלך המשחק בגין הפציעה, ייבדק הערב על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה. עזוז העריך הבוקר כי פציעתו אינה חמורה והוא צפוי להתאמן השבוע כרגיל.

מי שמאוכזב מאוד מהפיחות במעמדו בקבוצה הוא הבלם, יאיר אזולאי, ששוב לא שותף אתמול במשחק וממעט לקבל דקות לאחרונה. אזולאי לא אוהב את העובדה שהפך לשחקן ספסל ולא מן הנמנע כי ישקול בעתיד, לקראת מועד ההעברות בינואר, את המשך הישארותו במועדון.

קפטן הקבוצה, אסי בלדוט, נשמע מאוכזב מאוד מההפסד השלישי ברציפות ואמר: "אי אפשר להתכחש למציאות שקבוצות שמפסידות באות ומנצחות אותנו. אני לא יודע איך להסביר את זה, אני לא יודע למה אנחנו מוציאים קבוצות אחרות ממשברים. יש פה שחקנים שיודעים מה המצב שלנו. אנחנו באים ונלחמים, נותנים את הכל. אחרי השוויון הרגשנו בתוך המשחק, שאנחנו יכולים לנצח", מוסיף הקפטן, "הרגשנו טוב, שלטנו ופתאום משום דבר הם עשו 1:2. בשני משחקים האחרונים הצגנו כדורגל טוב".

"אנחנו מגיעים להרבה מצבים, לא משכילים להבקיע ומהצד השני סופגים. זה הכדורגל. אתמול, במחצית הראשונה, היינו יכולים להבקיע שלושה או ארבעה שערים, ומנגד מכבי הגיעה למצב או שניים והבקיעה את שער היתרון. הם עוד כבשו דווקא כשאנחנו לוחצים ותוקפים. דווקא אתמול, כמו בשבוע שעבר, הצגנו כדורגל בסדר גמור. הגענו למצבים ולא הלך, ומנגד מכבי הגיעו למצבים שלהם והבקיעו, זה ההבדל. ההפסד למכבי פשוט כואב. הם לא ניצחו תקופה והתאוששו עלינו כמו שאר הקבוצות. זה לא עושה לנו טוב, אבל אין מה לעשות, צריך להרים את הראש ולהסתכל קדימה".

חברת "היכלי הספורט", שמנהלת את אצטדיון בלומפילד, פנתה להתאחדות לכדורגל, למכבי ת"א וגם לבני יהודה, בבקשה להקל על עומס האימונים והמשחקים בבלומפילד בשבוע הקרוב. בשלישי אמורה הפועל תל אביב להתאמן במקום לקראת משחקה מול טוטנהאם בחמישי, ברביעי טוטנהאם בעצמה תתאמן בבלומפילד ובחמישי המשחק עצמו. אנשי החברה חוששים כי המשטח לא יעמוד בעומס ולכן, באופן חד פעמי, תארח בני יהודה את משחקה הקרוב בגביע הטוטו, מול בית"ר ירושלים ביום שלישי (19:00), באצטדיונה המיתולוגי בשכונת התקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully