וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניק קמנאן: "זו רק ההתחלה"

4.11.2007 / 14:37

החלוץ הצרפתי ומכבי ת"א פותחים את הפה ומצפים לטרוף את הפועל בדרבי. גזל עשוי להיעדר. משחק גביע הטוטו בשלישי מול מכבי פ"ת בשכונת התקווה

ברני ארדוב

"אם לא ננצח את הדרבי בשבוע הבא, אז לא עשינו כלום אתמול, חס וחלילה אם נפסיד, הגלגל יחזור אחורה והאוהדים שלנו ישתוללו. אחרי התמיכה שלהם אתמול, אנחנו חייבים לנצח את הדרבי הזה בכל מחיר בשבילם", כך אמר שחקן במכבי בבוקר שאחרי הניצחון הגדול 1:3 על בני יהודה. שחקני ההרכב ערכו הבוקר אימון שחרור והתמקדו בתרגילי גמישות.

הרבה חיוכים נראו היום בקרית שלום, זאת אחרי שהקבוצה צברה שלוש נקודות ראשונות בעידן ניר לוין וניצחון ראשון מתחילת הליגה. הצהובים הפגינו אמש את משחקם הטוב ביותר, כבשו שלושה שערים והגיעו לעוד הרבה מאוד מצבי הבקעה. יאניק קמנאן, שכבש צמד, ויניב עזרן, שבישל שני שערים, היו המצטיינים במכבי במשחק אתמול. קמנאן נראה מאושר מאוד עם שריקת הסיום ואף אמר לאוהדים : "זו רק ההתחלה חברים, זו רק ההתחלה, אני מבטיח לכם".

עזרן היה מעט מאופק יותר וניכר עליו שהרבה לחץ השתחרר ממנו אחרי הניצחון: "זה לא משנה מי הבקיע את השערים. יאניק הבקיע שניים, שבחון הבקיע אחד ולי יצא לבשל שניים. ביום שלישי הבקעתי שניים. זה ממש לא משנה, אני שמח שהקבוצה עבדה ונראתה טוב. מגיע לנו לנצח סוף כל סוף משחק ליגה עם טעם מתוק בפה".

גורם בכיר בקבוצה התייחס הבוקר ליכולתו של עזרן ואמר: "אנחנו בוחנים שחקן לאורך זמן, לא לפי משחק אחד או חודש אחד. יניב הובא לקבוצה להרבה שנים, מה שראינו השבוע זו רק ההתחלה ואנחנו מצפים שהוא ישתפר עוד יותר ואין לנו ספק שזה יקרה. יניב עזרן עוד יתרום הרבה מאוד למכבי ת"א."

עוד הוסיף אותו גורם: "אמרנו כבר לפני כשבועיים שנראה מכבי אחרת , אנחנו רוצים לראות קו מסוים שהקבוצה הולכת בו וכך אכן קורה. אבל שוב, זו רק התחלה והשחקנים יצטרכו להמשיך ולדבר רק במגרש. אין לי ספק שגם בדרבי נראה מכבי נלחמת ואגרסיבית ואני בטוח שלא יהיה מצב שהשחקנים יגיעו עם האף למעלה אחרי הניצחון אתמול".

בקבוצה מאוד מרוצים מהקשר הברזילאי ז'וז'ה רמאליו, שמפגין יכולת טובה במשחקים האחרונים. הנטייה במכבי היא להאריך את חוזהו בחודש ינואר עד לתום העונה. רביד גזל, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ייבדק מחר ונמצא בספק לדרבי בשבוע הבא. במכבי מקווים כי מדובר במתיחה בלבד ולא בקרע שישבית את הקשר. ביום שלישי ב-15:00 יארחו הצהובים את מכבי פ"ת במסגרת גביע הטוטו. המשחק ייערך דווקא בשכונת התקווה ולא בבלומפילד, מגרשם הביתי של הצהובים.

חברת "היכלי הספורט", שמנהלת את אצטדיון בלומפילד, פנתה להתאחדות לכדורגל, למכבי ת"א וגם לבני יהודה, בבקשה להקל על עומס האימונים והמשחקים בבלומפילד בשבוע הקרוב. בשלישי אמורה הפועל תל אביב להתאמן במקום לקראת משחקה מול טוטנהאם בחמישי, ברביעי טוטנהאם בעצמה תתאמן בבלומפילד ובחמישי המשחק עצמו. אנשי החברה חוששים כי המשטח לא יעמוד בעומס ולכן הצהובים יוגלו, חד פעמית, לשכונת התקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully