וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-בני יהודה: רק ניצחון בראש שלהן

אם מכבי תל אביב לא תשיג את ניצחונה הראשון העונה בדרבי התל אביב הקטן - שלא נדע. מצד שני, הזהובים לא רוצים תחתית

"אנחנו לא חושבים על שום דבר חוץ מניצחון מחר", כך אמר היום (שישי) אחד משחקני מכבי תל אביב בתום האימון המסכם לקראת המשחקה מול בני יהודה (17:00, בלומפילד). הצהובים כזכור, מחזיקים במאזן של נקודה בודדת מ-21 אפשרויות וחמישה הפסדים ללא שערי זכות מאז הגעתו של ניר לוין. בקבוצה מאמינים שזה הרגע המתאים ביותר להתאושש מהמשבר ולצאת לדרך חדשה.

יניב עזרן וארז מסיקה יחליפו את דודו ביטון ושירן ייני בהרכב הפותח של המאמן ניר לוין. במכבי מרוצים מאוד מהכושר והרצינות שהפגין השבוע יניב עזרן, וכמו כן משני השערים שכבש בניצחון 1:2 על בני סכנין בגביע הטוטו. בקבוצה מקווים שהיכולת הזאת תבוא לידי ביטוי גם בדרבי הקטן של תל אביב. כ-100 אוהדים הגיעו לעודד את השחקנים באימון, מלווים בדגלים ובתופים. כמו בשבוע שעבר, הם ביקשו מהשחקנים להילחם למען הסמל ולהחזיר למועדון את הכבוד.

אבי נמני נפגש אתמול עם ראשי שני הארגונים הגדולים של האוהדים והודה להם על התמיכה בימים הקשים. האוהדים הבטיחו לו כי הם שמים בצד את המחלוקות בינהם ומתרכזים בהצלחת הקבוצה. הג'נרל מנג'ר עצמו לא יהיה כשיר למשחק מחר ועשוי להחמיץ גם את הדרבי התל אביבי בגלל הפציעה ברגלו.

מחר תימשך מכירת הכרטיסים למשחק בקופה במגרש האימונים בקרית שלום. הקופה תהיה פתוחה בין 10:00 ל-15:00, כאשר בזמן הזה יתקיים גם משחק של קבוצת הנוער נגד בית"ר ירושלים. בקבוצה יקוו לאוהדים שיגיעו לרכוש כרטיסים ויישארו לעודד. בקופות ניתן יהיה גם לרכוש כרטיסים לדרבי מול הפועל תל אביב בשבוע הבא.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ז'אן, אורי שטרית, רביד גזל, ז'וזה רמאליו., ארז מסיקה, יוסי שבחון, יניב עזרן, יניק קמאנן.

"הייתי בוחר כל יריבה חוץ ממכבי ת"א"

"אם היית נותן לי לבחור יריבה למחר, הייתי בוחר את כולן חוץ מאת מכבי ת"א", אומר מאמן הזהובים, ניצן שירזי, לקראת הדרבי הקטן בו תתארח בני יהודה אצל הצהובים מחר בבלומפילד.

הזהובים, שמגיעים אחרי שני הפסדים רצופים לאשדוד ולמכבי פתח תקוה, ירצו לבלום את שרשרת ההפסדים וממש לא מעניין אותם שלחניכיו של ניר לוין תהיה אותה מטרה בדיוק.

שירזי יחסר בסגל את הקשר הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ', שעבר ניתוח בעינו וייעדר כשבוע, ואת החלוץ הצעיר אלירן עטר, שפצוע בשרירי הבטן. השוער הניגרי, דלה איינוגבה, ישוב אל בין הקורות לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה בעוון האדום שספג באשדוד. הצעיר עוז ראלי ויוסי רוזן יפתחו בקישור, לצדו של הקפטן אסי בלדוט שהחלים מהפציעה ברגלו. משה ביטון, ששיחק במכבי תל אביב בעונה שעברה וז'וזה דוארטה,] שלבש את המדים הצהובים בעונת הגלקטיקוס, יפתחו יחד בחוליה הקדמית.

משה ביטון אמר לוואלה ספורט: " אני בהחלט לא מתחרט שאני לא במכבי תל אביב העונה. הצרות שלהם לא מעניינות אותי ויש לנו מספיק צרות משלנו. אני משחק בשכונה, טוב לי בשכונה ואני רק רוצה לנצח בשבת ושנצא לדרך חדשה".

המאמן ניצן שירזי היה מועמד בקיץ להגיע לקרית שלום. לבסוף חתם לעונה חמישית רצופה בשכונת התקווה ומחר מצפה לו משחק לא קל בכלל. שירזי רוצה לראות מחר בני יהודה קצת שונה ממה שראה בשבועיים האחרונים ואומר לוואלה! ספורט: "אני מקווה שנראה את בני יהודה מהמחצית הראשונה נגד מכבי פתח תקוה, זו שגם כובשת. לא בני יהודה שראינו באשדוד. מקווה, שסוף סוף, נוכל לשלב, גם להראות טוב וגם להבקיע. יש משחקים שכתוב עליהם להפסיד, ונגד פתח תקוה זה היה משחק מהסוג הזה. היה לנו פשוט חוסר מזל.

מאמן הזהובים יודע מה קבוצתו צריכה להביא למגרש: "קודם כל נצטרך לרצות לא פחות ממכבי תל אביב, וזו נקודת מפתח. דבר שני לנצל מצבים שאתה מגיע אליהם ולנסות לא לספוג שערים.
הולך להיות משחק מאוד מורכב מחר. אם היית נותן לי לבחור, אז מכבי תל אביב זו היריבה האחרונה שהייתי רוצה לשחק מולה מחר. הייתי בוחר את כולן חוץ ממנה. מכבי אחרי 6 הפסדים וזה דבר שלא קרה להם בהיסטוריה. ובלי קשר לתוצאה בשבת, מכבי לא תרד ליגה. אני מכיר את המועדון הזה ויודע איזה עוצמות יש לו, כולם מתעסקים בשבת בצד של מכבי כי זה יותר מעניין ופיקנטי, אבל המשחק תלוי בבני יהודה לא פחות מאשר במכבי תל אביב ומכאן אני בא עם בטחון כי אני מודע ליכולות של הקבוצה שלי.


שירזי מסכים שהפסד שלישי רצוף מגדיר את הזהובים כקבוצת תחתית: "בהחלט נכון. הפסד שלנו, יגדיר אותנו כקבוצת תחתית לפחות בשבועות הקרובים, כי אלו שלבים מאוד מוקדמים של העונה. אנחנו רחוקים 4 נקודות ממקום רביעי אבל גם מרוחקים 7 נק' ממכבי, 5 מהפועל וזה אומר שהליגה מאוד מאוד צפופה. הפועל וגם מכבי לא תהיינה במקומות האלה בעוד מספר חודשים ואני אחראי למה שאני אומר. אף אחת מהתל אביביות לא תרד ליגה".

שירזי שהיה מועמד בקיץ גם להפועל וגם למכבי בהחלט לא מצטער על שנשאר במדים הזהובים: "טוב לי בשכונת התקווה בלי קשר לכל מקום אחר. אני בבני יהודה, לא במאה אחוז אלא במיליון אחוז. מה שקורה מעבר לכביש, לא מעניין אותי באף אחד מהמקומות האחרים. כל כולי בשכונת התקווה. אני בבני יהודה וליבי בבני יהודה בלבד, עם סימן קריאה גדול !".

מחיר הכרטיסים למשחק מחר יעמדו על 40 שקלים בכל השערים, למעט שער 1 ותא כבוד. אוהדי בני יהודה ישבו בשער 7.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, יוסי רוזן, עוז ראלי, אסי בלדוט, משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully