וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - אשדוד: ועכשיו, למנה העיקרית

אחרי שפגשה את אשדוד בגביע הטוטו, מכבי הרצליה דרוכה לקראת המפגש בליגה, מלכה בספק. הולצמן כשיר באשדוד, אך יפתח על הספסל

משחק גביע הטוטו באמצע השבוע נגד מ.ס אשדוד (1:1), היווה מנה ראשונה למפגש המסקרן וחשוב יותר בין מכבי הרצליה לאלון חזן ושחקניו (שבת, 18:30).

המאמן פרדי דוד אינו שוקט על שמריו, והשבוע צירף לקבוצה את הקשר היהודי-בריטי, ג'וש קנט (20), ששיחק בעבר במחלקת הנוער של טוטנהאם, ולאחרונה בקבוצת היהודים החובבנית, מכבי ליונס. קנט צפוי להיכלל בסגל של הרצליה מול אשדוד.

השוער איתמר ניצן, שנח בגביע הטוטו, צפוי לחזור אל בין הקורות. הבלם חיים מלכה, שסובל מפציעה, בספק למשחק, ומי שעשוי להחליפו בהרכב הוא רמי חאליס. הסלובני מטייה מורץ צפוי לחזור לעמדת הבלם, ולחבור למרסיו ג'ובאניני במרכז ההגנה. הקשר עומר בוקסנבוים ינסה להתאושש מהחמצת הפנדל נגד בני סכנין, שבעקבותיה רשמה הרצליה במחזור הקודם את הפסדה החמישי העונה.

הרכבה המשוער של מכבי הרצליה: איתמר ניצן, רמי חליס (חיים מלכה), מטייה מורץ, מרסיו ג'ובאניני, איתן עזריה, דייהו דייויס, מהרן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי, אסף קריספיס (צ'טם אנטויה), סעיד מקאסי.

אשדוד רוצה להמשיך במומנטום

במ.ס. אשדוד ירצו להמשיך במומנטום החיובי ובמגמת השיפור ביכולת וזאת לאחר שני נצחונות רצופים על בני יהודה והפועל תל אביב. הנצחון 0:2 על האדומים בבלומפילד ביום שני האחרון נתן הרבה ביטחון לחניכיו של המאמן אלון חזן. באשדוד מרוצים בעיקר מכך שהצליחו לייצב את משחק ההגנה ומהעובדה שהקבוצה לא ספגה שער במשך שבועיים. מחר באצטדיון הי"א תארח אשדוד, את מכבי הרצליה ותנסה להשיג נצחון נוסף.

חזן, מתכוון לתת אשראי, לשחקנים שפתחו, בשני הניצחונות האחרונים ולא יערוך שינויים בהרכב. הקשר תומר תייר חולה ונעדר מאימון הבוקר. מיקי עטיה סובל ממתיחה קלה אך צפוי לפתוח מחר בעמדת המגן. הקשר דוד רביבו, החלים מהפציעה הטורדנית ברגלו ויעמוד מחר לרשותו של המאמן. גם החלוץ הוותיק שי הולצמן כשיר, אך יפתח את המשחק על הספסל.

היום אמר חזן: "הסיכויים מחר להצליח טובים, אנחנו משחקים מול קבוצה מצויינת, שגם כשהיא מפסידה, היא משחקת כדורגל טוב. אם לא נעבוד קשה מחר, לא ננצח, אנחנו לא רוצים לחזור אחורה".

החלוץ המצטיין עידן שריקי, ששוב יוליך מחר את חוליית החוד, אמר לקראת המשחק: "אני חושב שאם נבוא כמו שנראינו בשבועיים האחרונים ונראה את אותה השקעה ונחישות, נוכל לנצח, השחקנים הבינו שהמצב לא יכול להימשך יותר והחלטנו שנילחם אחד בשביל השני וכך היה".

הרכב משוער: סמי אג'יי, מיקי עטיה, ודראן יישה, אדיר טובול, יוסי אופיר, עידן מליחי, אלן מסודי, ניר נחום, פטריק סופו, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully