וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי בונים על יניב עזרן

1.11.2007 / 18:51

בקבוצה מרוצים מהיכולת ומהמוטיבציה של החלוץ הצעיר, שישוב להרכב במשחק מול בני יהודה. אלוף פיקוד העורף הרצה בפני השחקנים

אחרי שאתמול נהנו מיום חופש, חזרו הערב (חמישי) שחקני מכבי תל אביב לאימונים. בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק הקריטי מול בני יהודה ביום שבת ולפני אימון הערב זכו השחקנים להרצאה מאלוף פיקוד העורף, האלוף יצחק 'ג'רי' גרשון, שהוזמן על ידי מנהל הקבוצה אבנר טוויטו ודיבר על התמודדות במצבי לחץ ועל גיבוש ברגעים קשים.

בין היתר אמר גרשון לשחקנים: "אל תוותרו, תוכיחו שאתם חזקים ותתנו את הכל בשביל האוהדים שיושבים ביציע. גם אם העם לא יקבל דין וחשבון מהצבא, אין לו גוף אחר לתמוך בו וכך גם לאוהדים שלכם אין לאן ללכת וכך או כך הם יתמכו בקבוצה. אתם צריכים להלחם כצוות בכדי להשיג את המטרה".

באימון הערב תירגל המאמן ניר לוין את החלוץ יניב עזרן בהרכב הפותח. במכבי היו מרוצים מאוד משני השערים שכבש החלוץ הצעיר במשחק גביע הטוטו מול בני סכנין (1:2) וגורמים במועדון הביעו סיפור רב מהיכולת ומהמוטיבציה שגילה עזרן וזאת לאחר שסופסל במשחק הקודם מול בית"ר ירושלים בטדי. עזרן ישוב להרכב על חשבונו של דודו ביטון הצעיר.

שחקן נוסף שעשוי לעלות בהרכב הוא הקשר הצרפתי רודי חדד, שהציג משחק טוב מול סכנין. חדד מתחרה על מקום בהרכב עם ארז מסיקה, שחזר מפציעה. מי שלא התאמן היום הוא הג'נרל מנג'ר אבי נמני, שעדיין סובל מקרע בשריר הירך והחליט לנוח עד שיחלים לחלוטין.

הנהלת הקבוצה מצפה לכעשרת אלפים צופים בשבת וזאת בעקבות הוזלת מחירי הכרטיסים לכל היציעים, כשלמעט שער 1 ושער הכבוד, כרטיסים יעלו 40 שקלים לכל השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully