וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון: "בהחלט לא מצטער שאני לא במכבי ת"א"

1.11.2007 / 18:18

חלוץ בני יהודה יפגוש ביום שבת את האקסית מלפני שנה, אבל לא מתגעגע. קובאצ'ביץ' ואלירן עטר ייעדרו. דריכות גדולה בקבוצה לקראת המשחק

בני יהודה ערכה הערב אימון נוסף לקראת משחק התחתית המסקרן שלה מול מכבי תל אביב ביום שבת. בשכונה קיימת דריכות גדולה לקראת המשחק ולאחר שני הפסדי ליגה רצופים, ובקבוצה מקווים לא להיות אלו שיוציאו את מכבי תל אביב מהמשבר.

באימון היום לא נטלו חלק הרוויה קובאצ'ביץ' ואלירן עטר, שגם לא יכללו בסגל הזהוב למשחק בשבת. הקשר הקרואטי עבר היום ניתוח קטן בעינו וינוח מספר ימים. החלוץ פצוע בשרירי הבטן ונצטווה למנוחה מוחלטת, כשההערכה היא שהוא ישוב לפעילות בעוד כעשרה ימים. לעומת שניהם, הקפטן אסי בלדוט החלים מהפציעה שספג במשחק מול מכבי פתח תקוה וישחק בדרבי הקטן.

אחד מהאנשים שיעמדו במוקד העניינים, יהיה משה ביטון, ששיחק במכבי בעונה שעברה. "אני רוצה לנצח בכל משחק, כולל בזה שבשבת. אם ננצח אני אשמח מאוד", אמר הערב החלוץ, "יכול להיות ששער מול מכבי יהיה קצת יותר מתוק, אבל מה שחשוב מבחינתנו זה לנצח. הצרות של מכבי לא מעניינות אותי ויש לנו מספיק צרות משלנו.

"אני כבר הרבה מעבר לכל העניין של מכבי. אין בי שום כעס עליהם. יש מספיק שחקנים שעוברים מקבוצה לקבוצה ומשחקים מול הקבוצה שלהם מהעונה הקודמת, כך שהגיע הזמן להפסיק לעשות מזה סיפור. מכבי התייחסו אלי בסדר גמור. הייתה לי עונה לא כל כך מוצלחת שם, אבל זה קורה לכל אחד. אני בהחלט לא מתחרט שאני לא שם העונה. אני משחק בשכונה, טוב לי בשכונה ואני רק רוצה לנצח בשבת ושנצא לדרך חדשה".

השוער דלה איינוגבה יחזור אל בין הקורות אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה בעוון האדום באשדוד. אוהדי הקבוצה יישבו בשער 7 וישלמו 40 שקלים לכרטיס בזכות העובדה שהנהלת מכבי הורידה את מחירי הכרטיסים למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully