וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמושנינו: "הפועל לא ספרו אותנו"

30.10.2007 / 18:49

השחקן שניצח יחד עם אשדוד 0:2 את הפועל ת"א מסביר: "מאז המקרה עם חזן, הדברים הפכו להיות מקצועיים נטו". רביבו עדיין לא החלים

"הפועל לא ספרו אותנו, הם היו בטוחים שאשדוד תוציא אותם מהמשבר", אמר היום (שלישי) אייל אלמושנינו, שחקנה של מ.ס. אשדוד, אחרי הניצחון המצוין 0:2 אמש בבלומפילד. חניכיו של המאמן אלון חזן הראו אמש הרבה אופי וניצחו משחק שני ברציפות, דבר שהרגיע מעט את הרוחות במועדון ונתן לקבוצה הרבה אוויר לקראת ההמשך.

"הניצחון הוא חשוב מאוד, הצגנו יכולת טובה, שוב לא ספגנו שער וגם לקחנו שלוש נקודות", המשיך אלמושנינו והוסיף: "בלי קשר לבעיות של הפועל, וכבודם במקומם מונח, גם אנחנו עברנו שבועות לא קלים בכלל עם הרבה אי שקט במועדון. הפועל לא ספרו אותנו והיו בטוחים שאשדוד תוציא אותם מהמשבר. כל ספורטאי ששומע את זה מקבל מוטיבציה גבוהה יותר לעלות למגרש ולהוכיח את עצמו. גם אם היינו מפסידים, אפשר להגיד שמבחינת ההשקעה נתנו 100 אחוז ואני מאוד שמח שניצחנו".

הבלם הוותיק התייחס גם ליחסי השחקנים והמאמן אלון חזן: "מאז אותה פרשה, מבחינת אלון הדברים הפכו להיות מקצועיים נטו. אלון מתעסק רק במה שקשור לכדורגל. אולי בעקבות אותה אסיפה ואחרי הדברים שנאמרו שם הכל יצא לטובה, כי השחקנים שדיברו באותה אסיפה דיברו מתוך כאב ורצון לשפר דברים. אומרים שלפעמים מבחן התוצאה הוא זה שקובע. העובדה היא שמאז אנחנו עם שני ניצחונות רצופים".

השבוע מחכה לאשדוד מפגש כפול נגד מכבי הרצליה, ביום רביעי בגביע הטוטו ובשבת בליגה. אלמושנינו יודע שאין משחקים קלים העונה, ומדגיש: "אסור לנו לבעוט בדלי שהתחלנו למלא בשבועיים האחרונים. נקווה שנבוא באותה רמת מוכנות שהגענו אתמול. בליגה הזו אין משחקים קלים, מכיוון שכל הקבוצות שוות ברמתן. מכבי הרצליה קבוצה טובה ועושה חיים קשים בכל משחק לכל יריבה. אין פייבוריטים בליגה הזו. הקבוצה שתבוא מוכנה מנטלית ונחושה יותר תנצח. ברור שצריך גם טיפת מזל, אבל מוכנות מנטלית ונחישות הם המפתח להצלחה בכל משחק".

הקשר דוד רביבו עדיין לא החלים מהפציעה ברגלו ולא יהיה בסגל הקבוצה מחר בגביע הטוטו. במועדון, ינסו להכשיר את רביבו לקראת משחק הליגה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully