וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רי גרשון ירצה בפני שחקני מכבי ת"א

30.10.2007 / 18:47

אלוף פיקוד העורף יערוך שיחת מוטיבציה עם שחקני הקבוצה כחלק מפעילויות הגיבוש במועדון. שביעות רצון מהניצחון על סכנין

במכבי תל אביב היו מרוצים הערב (שלישי) אחרי הניצחון 1:2 על בני סכנין בגביע הטוטו. גורם בכיר במועדון אמר אחרי המשחק: "אנחנו שמחים מאוד על הניצחון. זה אמנם לא היה ההרכב הראשון, אבל זה כבר נראה הרבה יותר טוב. אנחנו עושים את הדברים הנכונים ורואים שיש תוצאות. נקווה להשיג ניצחונות גם בליגה".

מאמן הקבוצה, ניר לוין, סירב לצאת מגדרו: "אני עדיין לא יודע אם מדובר בסימני התאוששות. אחרי המשחק בטדי דיברנו על הדברים הטובים וגם היום ראינו דברים טובים. יש עוד הרבה עבודה לפנינו ואני מקווה לראות שיפור גם בשבת מול בני יהודה. היה חשוב לנו לנצח ואני שמח שעשינו את זה אחרי שהיינו בפיגור".

יניב עזרן, שכבש את צמד השערים אמר: "אני מאוד שמח שניצחנו, אנחנו עובדים קשה בשבילך זה. אני מקווה שנצא לדרך חדשה. חשוב שניצחנו וששחקנים צעירים שיחקו ועבדו".

בקבוצה ממשיכים בפעילויות הגיבוש וביום חמישי הקרוב יגיע אלוף פיקוד העורף, יצחק 'ג'רי' גרשון, וירצה בפני שחקני הקבוצה בנושא רוח הצוות והתמודדות במצבי משבר. בקבוצה מנסים לעשות הכל בכדי לצאת מהתקופה הרעה וכזכור, בשבועות האחרונים השחקנים שמעו הרצאה מפיו של הג'ודוקא אריק זאבי וצפו בסרט "לזכור את הטיטאנים" בכיכובו של דנזל וושינגטון.

מחר יהנו השחקנים מיום חופשי וביום חמישי ישובו לאימונים לקראת משחק הליגה ביום שבת מול בני יהודה. הנהלת הקבוצה החליטה להוזיל את הכרטיסים למשחק ביום שבת ל-40 שקלים בכל היציעים למעט שער 1 ושער הכבוד. מי שייעדר מהמשחק הוא הקפטן אבי נמני, שקיבל החלטה לא לחזור להתאמן עד שלא יחלים לחלוטין מהפציעה הטורדנית ברגלו. עם זאת, בצוות הרפואי של המועדון ייעשה מאמץ גדול להכשירו לקראת הדרבי שייערך בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully