וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-אשדוד: ניסיון נואש להשיג ניצחון

האדומים של גיא לוזון, המגובים כעת בקהל שעודד אותם באימון אתמול, מחפשים נקודות. באשדוד, עדיין ללא הולצמן, רוצים המשכיות

הפועל תל אביב ערכה אמש (ראשון) הכנות אחרונות לקראת משחק ההשלמה נגד מ.ס. אשדוד בבלומפילד (20:30), במסגרת המחזור ה-7 בליגת העל. למרות שטרם ניצחו העונה בליגה, חניכיו של גיא לוזון מאוד אופטימיים לקראת המפגש מול אשדוד.

לפני פתיחת האימון אמר לוזון לשחקנים: "אני רוצה שנמשיך להציג יכולת טובה, אפשר לנצח את אשדוד בבית. עם הקהל שלנו אפשר לעשות הכל". לוזון הקרין לשחקנים קטעים ממשחקה של מ.ס אשדוד, והתעכב על עמדת הקישור. לפני המשחק יערוך לוזון שיחה אחרונה עם השחקנים.

לקראת סוף האימון נכנסו כ-80 אוהדים, שהגיעו לוולפסון לתמוך בקבוצה, לכר הדשא ושוחחו עם השחקנים. בין היתר אמרו האוהדים: "אנחנו איתכם ומאמינים בכם. המקום שבו נמצאת הקבוצה הוא זמני בלבד. תיתנו הכל, תילחמו בשבילנו. תחזירו לנו את הכבוד".

מספר שחקנים העידו: "השיחה עם האוהדים ריגשה אותנו מאוד. זה מחמם את הלב לדעת שהאוהדים איתך בכל מצב, גם ברגעים הקשים. נעלה לתת את הכל כי באמת אין חזרה ממשחק כזה". גיא לוזון עמד בצד ושמע את השיחה עם האוהדים.

הצוות המקצועי של המועדון היה מעודד מאוד אתמול, נוכח העובדה שברוך דגו נראה בכושר טוב. לוזון נוטה לשלב את הקשר במהלך המשחק במקומו של עידן סרור.

הרכב משוער: וינסנט אניימה; יגאל אנטבי, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, עמאר מנצור; וואליד באדיר, מזואה אנסומבו, ראובן עובד, עידן סרור; פאביו ג'וניור, ליאור אסולין.

באשדוד לא נוגעים בהרכב שניצח

מעודדת מהניצחון במחזור הקודם, מגיעה הערב מ.ס. אשדוד למפגש מול הפועל ת"א כאשר המאמן, אלון חזן, צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שפתח בנצחון 0:3 על בני יהודה בשבוע שעבר. באשדוד רוצים מאוד להמשיך את התנופה ומאמינים שאפשר וצריך לצאת עם נקודות הערב מבלומפילד.

שי הולצמן שמחלים מפציעה בקרסול ערך מספר אימונים לקראת המשחק, אך לפי האימון המסכם הוא צפוי לפתוח על הספסל. ניר נחום, פטריק סופו ועידן שריקי ימשיכו לשתף פעולה בחולייה הקדמית. הקשר דוד רביבו עדין לא החלים מהפציעה ברגלו והוא לא ייכלל בסגל.

שלא כהרגלו, לא ערך המאמן חזן אסיפה טקטית ערב המשחק. שחקנים באשדוד מספרים שלמרות הנצחון בשבוע שעבר, היחסים בין המאמן לחניכיו עדיין קרים יחסית ונראה שפרשת ההדלפות נגד המאמן, מאסיפת השחקנים, עדין נותנת את אותותיה.

חלוץ הקבוצה, עידן שריקי, אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום החיובי שהתחלנו בו במשחק מול בני יהודה. אסור לנו לבוא עם חשש, למרות שהפועל תל אביב תמיד פייבוריטית בבית שלה. אני מאמין מאוד בקבוצה שלי ומקווה שנוציא תוצאה טובה גם כאן. אנחנו קבוצה שתוקפת הרבה, ועם כמה שיותר שחקנים. יש לנו את המטרות שלנו ואנחנו רוצים לנצח".

הרכב משוער: סמי אג'יי, מיקי עטיה, ודראן יישה, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, יוסי אופיר (קובי דג'אני), עידן מליחי, אלן מסודי, פטריק סופו, ניר נחום, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully