וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן: "כל המדינה יודעת מי צריך לעמוד לדין"

28.10.2007 / 16:22

השופט אשר כהן ציין בדו"ח המשחק נגד מכבי פ"ת (1:0) את ההשתוללות של חזי שירזי. הבוס של הכתומים רותח עליו: "הוא שופט מטעם"

בני יהודה תועמד לדין משמעתי בעקבות דו"ח השופט אשר כהן לגבי משחק ההפסד אמש מול מכבי פ"ת (1:0). כהן ציין שבסיום המשחק רץ אליו עוזר המאמן חזי שירזי וצעק לעברו "בושה וחרפה, אתה אפס, מי אתה בכלל".

הבעלים של בני יהודה, חזי מגן, נשמע נסער וכועס מאוד על ההחלטה: "כל המדינה יודעת את מי כן צריך להעמיד לדין. זה היה מינוי מטעם של שופט מטעם. כבר ביום שישי התרעתי בפני משה אשכנזי שזהו שיבוץ בעייתי, ומשה דמאיו דיבר עם בן ציון סלמן. מסתבר שנפלנו על אוזניים ערלות וזה עצוב מאוד."

הכעס בבני יהודה נובע מהחלטתו של כהן לפסול שער חוקי של בני יהודה בתוספת הזמן. מגן מזכיר שקבוצתו כבר קופחה קשות השנה, במשחק נגד הפועל ת"א, כאשר אגרוף של אניימה מהפועל לא זכה לתגובה ממאיר לוי, אבל מדגיש את הבדל בין שני האירועים: "במקרה ההוא אני מכבד לגמרי את היושר והאינטגרטי של השופט ולא שמעתם ממני חצי טענה על קיפוח. בהחלט יכול להיות שמאיר לוי לא ראה את האגרוף וזה בסדר גמור. אבל אתמול שרקו על דבר שלא היה. מישהו המציא שריקה וזה חמור מאוד".

הערב תערוך הקבוצה אימון שיחרור וביום שלישי תפגוש את הפועל כפר סבא בגביע הטוטו. הקפטן אסי בלדוט סובל מפגיעה בשריר הירך הימני. בלדוט טופל על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה, ערך אימון חלקי של ריצה בלבד ונמצא בספק למשחק בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully