וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א מרביצים ציונות

27.10.2007 / 18:19

כ-250 אוהדים צהובים הגיעו לאימון ועודדו את השחקנים, ארבעה מהם אף ערכו שיחת מוטיבציה עם השחקנים. דודו ביטון צפוי לעלות בהרכב

כ-250 אוהדים הגיעו הערב (שבת) לאימון המסכם של מכבי תל אביב לקראת המשחק מחר מול בית"ר ירושלים. האוהדים הגיעו מצוידים בדגלים ובתופים והעניקו לשחקנים מפגן תמיכה ועידוד מאסיבי. כ-2,000 אוהדים של מכבי צפויים להגיע לטדי.

בנוסף, ארבעה אוהדים נכנסו לאסיפה לפני האימון, בתיאום עם אנשי הקבוצה כמובן, הקריאו מכתב לשחקנים וביקשו מהם לתת הכל על המגרש ולהילחם כדי להחזיר את הכבוד. הקפטן והג'נרל מנג'ר, אבי נמני, פנה לשחקנים ואמר להם: "אני מקווה שכל אחד מכם יקשיב טוב למה שיש לאוהדים להגיד ושתילחמו מחר מחר בשבילם ובשביל הקבוצה".

גורם בכיר בקבוצה התייחס כבר באימון אתמול לחלקם של השחקנים בהוצאת הקבוצה מהמשבר: "זה הזמן שהשחקנים ידברו על המגרש, השחקנים מקבלים כסף בשביל לשחק, ברור שזה לא יהיה פשוט לנצח דווקא בטדי, אבל כולם מאמינים שאפשר לעשות תוצאה טובה דווקא שם. צריך להתמודד גם עם מצבים כמו זה שאנחנו נמצאים בו עכשיו. לעשות פעולות. אם נהיה מדוכאים זה הרי לא יעזור. צריך להיות חזקים ולהרים את הראש".

עם זאת, צעד שאולי מעיד על הירידה בלחץ במועדון הוא העובדה שלראשונה מזה כשבועיים פתחה היום הקבוצה את תא התקשורת בקרית שלום הרשתה והרשתה לעיתונאים להיכנס אליו, אחרי שמנעה זאת זמן רב.

אבי נמני שוב לא נטל חלק באימון וכפי הנראה כרגע, הוא לא ישחק. עם זאת בצוות הרפואי עדיין מקווים להכשירו. בנוסף לנמני, גם ארז מסיקה שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי לא התאמן. לעומתם חזר משה מישאלוב לכר הדשא והיום ערך אימון ריצה לאחר היעדרות ארוכה.

ז'וזה רמאליו ומילאן מרטינוביץ', שסבלו ממתיחות במהלך השבוע, ערכו אימון מלא ושניהם אמורים לפתוח בטדי. ניר לוין שוב תירגל מערך של שלושה קשרים אחוריים ועל פי האימון נראה ששרן ייני, רביד גזל ורמאיו יפתחו ביחד בהרכב. יוסי שבחון שסיים עונש הרחקה ישוב גם הוא להרכב.

על פי האימון נראה שרודי חדד ויניב עזרן יהיו אלו שישלמו את מחיר ההפסדים האחרונים ושניהם יפתחו על הספסל בטדי, כשדודו ביטון צפוי לקבל צ'אנס בהרכב.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ז'אן, אורי שטרית, ז'וזה רמאליו, שרן ייני, רביד גזל, יוסי שבחון, דודו ביטון, יאניק קאמאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully