וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי פ"ת:בשכונה עובדים על הצד המנטלי

שירזי מנסה להרים את שחקניו לאחר ההפסד לאשדוד, יוסי רוזן יחזור להרכב. יו"ר מכבי פ"ת רתח על השחקנים באסיפה באימון המסכם

הקשר יוסי רוזן יחזור ויפתח בקישור וניל אברבנל יחליף את הניגרי איינוגבה המורחק בין הקורות. אלו 2 השינויים הבטוחים של מאמן הזהובים, ניצן שירזי, לקראת המשחק מחר, ( שבת, 18:30, בלומפילד), בו תארח בני יהודה את מכבי פ"ת, לקרב המנוצחות מהמחזור האחרון.

אחרי התבוסה הקשה 3:0 באשדוד במחזור הקודם אמר שירזי שלשחקניו יש מנטליות של ליגה ג'. במהלך השבוע, ניסה המאמן להחזיר את הבטחון לחניכיו וזאת במטרה שלא להיכנס לשרשרת הפסדים, זאת לפני סדרה קשה של משחקים שמחכה לקבוצה בחודש הקרוב.

שירזי התעכב השבוע במיוחד על הצד המנטלי של שחקניו ואמר: "מנטליות זה לא לתת פס, אבל זה דבר שאפשר לשנות. אנחנו עובדים על הנושא הזה כבר מספר שנים במועדון הזה. במשחק באשדוד לא הגענו מוכנים ולא התנהלנו כפי שקבוצה בליגת העל צריכה להתנהל, בטח מבחינה מחשבתית. נצטרך לבוא מחר מוכנים בעיקר בראש. לחשוב נכון. הליגה הזו הולכת יותר מתמיד והופכת דומה לליגה הלאומית, שבה כל קבוצה יכולה לנצח כל אחת אחרת ביום נתון, למעט בית"ר י"ם כמובן, שהיא משהו אחר. בכל שאר הקבוצות מי שבאה מוכנה יותר בראש בד"כ גם מנצחת."

"אנחנו מתעסקים כרגע רק בבני יהודה", הוסיף שירזי, "שני ההפסדים האחרונים של מכבי פ"ת לא מעניינים אותי בכלל, אני מסתכל רק על הקבוצה שלי. נהיה חייבים לבוא ולרצות יותר מהיריב, לשנות גישה ולהבין שמי שירצה יותר ינצח. להבין שהמשחק לא יבוא מאליו. נראה לשחקנים את הוידאו מאשדוד ובטוח שגם נעשה שינויים כאלה ואחרים בהרכב. זה מטריד אותי שהקבוצה שלי לא מציגה את היכולת שהיא צריכה להציג".

המאמן התייחס לעובדה שניל אברבנל, שוער המשנה, יפתח בהרכב ואמר: "אני סומך את שתי ידיי, ברגיעה מוחלטת לגבי ניל. העובדה שניל משחק אפילו לא הטרידה את מחשבתי במהלך השבוע. יש לנו מאמן שוערים ( יעקב אסייג, ר.ב. ), שממונה על הכנת השוערים שלי ואני רגוע לחלוטין. ניל יהיה מוכן וישחק טוב ואין לי בכך שום ספק."

בעקבות חסרונו של השוער דלה איינוגבה המורחק, ישמש שוער קבוצת הנוער מיקי מגן, בנו של הבעלים חזי מגן כשוער משנה על הספסל. אמש אמר מגן האב : "אני מאחל בהצלחה לניל, מקווה שהכל יהיה בסדר, עדיף שמיקי יקבל את ההזדמנות שלו בפעם אחרת"

הקשר אלי אברבנל, שהחלים מפציעה בצווארו, חזר לאימונים מלאים השבוע ויהיה בסגל למשחק. גם החלוץ הצעיר, אלירן עטר, שהחלים מפציעה בשרירי הבטן, כשיר ויעמוד לרשותו של המאמן.

המגן סאלם אבו סיאם אמר לקראת המשחק מחר: "היינו במומנטום טוב לפני הפגרה, נכנסנו לכושר טוב לפני ההפסד באשדוד. לא באנו מוכנים בראש לאשדוד וחבל כי יכולת יש בקבוצה הזו. המשחק מחר חשוב לנו מאוד, אין הרבה מה להגיד לפני משחק כזה. צריך לבוא ולעבוד קשה. נקווה שעם הקהל שלנו נעשה תוצאה טובה וננצח את המשחק"

אבו סיאם התייחס גם לשוער המשנה שיעלה מחר בהרכב הפותח: "השוער השני שלנו מצוין. לא סתם הביאו את ניל לבני יהודה. אני מקווה שכולנו נעזור לו ונעשה תוצאה טובה ביחד"

הרכב משוער: ניל אברבנל, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, יוסי רוזן, אסי בלדוט ( עוז ראלי), משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה

זוארץ: "תתחילו לשחק ותפסיקו להיות הומואים"

לפני האימון הבוקר (שישי), ערך יושב ראש מכבי פתח תקווה, שינו זוארץ, אסיפת קבוצה קשה בה ביקר את השחקנים לאור התוצאות האחרונות והטיח האשמות קשות בשחקניו. "כדאי מאוד שתתחילו לנצח משחקים", אמר יושב הראש, "תחחילו לאגור נקודות. אני לא רוצה שתיראו כמו קבוצה שיורדת ליגה. אז תתחילו לשחק ותפסיקו להיות הומואים". שחקן בקבוצה אמר: "שינו צודק, הבנו את המסר ומחר אנחנו חייבים לנצח את בני יהודה. כל תוצאה אחרת עשוייה להביא למשבר".

עוזר מאמן מכבי פ"ת, עופר פביאן, הקרין בפני שחקני הקבוצה את קלטת המשחק האחרון מול בית"ר ירושלים (הקבוצה הפסידה 2:1). כזכור, המאמן יוסי מזרחי לא היה מרוצה מההפסד ואמר לשחקנים באסיפה במהלך השבוע: "המשחק מול בני יהודה בבלומפילד (מוצ"ש, 18:30) חשוב לי יותר מהמשחק נגד בית"ר. שיחקנו טוב נגד בית"ר, אבל אני לא אוהב שאומרים לי ''שיחקנו טוב' ואתם לא מנצחים. מבחינתי, לשחק טוב ולא לנצח זה לא שווה כלום".

פביאן עצר כמה פעמים את הקלטת והסביר לשחקנים מה היו הטעויות העיקריות, בעיקר בחלק ההגנתי, שגרמו לספיגת השערים. אחד השחקנים אמר: "זה היה סיוט לראות איך הפסדנו את המשחק הזה כי היינו יותר טובים. במשחק מחר אסור לנו לעשות טעויות".

לקראת המשחק מול בני יהודה: הקשר חאבייר דירסאו שנטש אתמול את האימון יהיה כשיר למשחק. הבלם ניצן דמארי לא ישחק ואת מקומו יתפוס כנראה קובי גנון. יוסי מזרחי שובר את הראש כיצד להתמודד עם שחקני ההגנה. קובי גנון, נאור פסר ועומר הדר יכולים לשחק בשתי עמדות לפחות בהגנה. לפי האימון אתמול, גנון יוסט שוב מעמדת המגן השמאלי לעמדת הבלם, ועומר הדר יפתח בעמדת המגן הימני במקום אסמעיל עמר.

מזרחי, אגב, שקל גם להציב את פסר כמגן ימני במקום מגן שמאלי, את גנון כמגן שמאלי וכבלמים את סולי צמח ומוראד מגמאדוב. לפי האימון אתמול, האפשרות הראשונה ריאלית יותר. לגבי דמארי, בצוות המקצועי מעריכים שהוא יחזור לרוטציה כבר בשבוע הבא. בכל מקרה, בקבוצה מתכוונים לחזק את הקבוצה בבלם, אבל רק בחלון ההעברות בינואר.

החלוץ עומר דמארי חזר מפציעה והוא כשיר למשחק, אך לא יפתח בהרכב. לצד עומר גולן צפוי לפתוח אוהד קדוסי ולא רוביל סרסור. קדוסי הפגין במשחק נגד בית"ר יכולת טובה, אבל לא הצליח להבקיע את שערו הראשון העונה. אוהדי הקבוצה מתכוונים לעודד את השחקן במהלך המשחק במטרה שיחגוג שער בכורה.

אוהדי הקבוצה ייאלצו להסתדר ללא ההסעה הקבועה למשחקי החוץ. האוהדים טוענים כי מהמועדון נמסר שהאוטובוסים לא ייצאו בעקבות קירבתו של האצטדיון לאזור פ"ת.

הרכב משוער: אוהד כהן; עומר הדר (אסמעיל עמר), מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר (סולי צמח); לירן כהן, בלסינג קאקו, סולי צמח (ננאד סאביץ'), חאבייר דירסאו; אוהד קדוסי, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully