וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני בספק לבית"ר ירושלים

26.10.2007 / 15:34

קפטן ומנג'ר מכבי תל אביב עדיין סובל מקרע בשריר הארבע ראשי ונטש את האימון. לוין תירגל הרכב עם שלושה קשרים אחוריים

בשורות רעות לאנשי מכבי תל אביב לקראת סיום אימון הבוקר (שישי) בקרית שלום, כאשר הקפטן אבי נמני נטש וירד לחדר ההלבשה, יומיים לפני המשחק הגורלי מול בית"ר ירושלים בטדי. נמני חזר השבוע לאימונים אחרי שהושבת בעקבות קרע בשריר הארבע ראשי. נראה שהוא עדיין מתקשה להחלים ונכון להיום סיכוי קלוש שישותף במשחק מול בית"ר ירושלים.


על פי התירגול הטקטי של אימון הבוקר מתכוון ניר לוין לפתוח עם שלושה קשרים אחוריים, כאשר שירן ייני, רביד גזל וז'וזה רמאליו שהחלים מהפציעה, תורגלו יחד בהרכב הפותח. הצעיר דודו ביטון שמפגין יכולת מצויינת באימונים לאחרונה, תורגל בהרכב לצידו של יאניק קמנאן, נראה כי השניים ישתפו פעולה ביום ראשון בטדי. עוד שחקן שאמור לחזור להרכב הוא יוסי שבחון, שריצה עונש הרחקה.

מי שצפויים לשלם את מחיר ההפסדים האחרונים הם רודי חדד שהחלים ממחלה ויניב עזרן, שתופקדו גם היום יחד עם ההרכב השני. מהאימון היום נעדר ארז מסיקה, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וכפי הנראה לא יהיה בסגל של לוין ביום ראשון.

כ-1,000 כרטיסים נמכרו עד כה לאוהדי מכבי תל אביב, שיישבו ביציע הצפון מערבי בטדי. גורם בכיר בקבוצה אמר לקראת המשחק: "זה הזמן שהשחקנים ידברו על המגרש, השחקנים מקבלים כסף בשביל לשחק, ברור שזה לא יהיה פשוט לנצח דווקא בטדי, אבל כולם מאמינים שאפשר לעשות תוצאה טובה דווקא שם. צריך להתמודד גם עם מצבים כמו זה שאנחנו נמצאים בו עכשיו. לעשות פעולות. אם נהיה מדוכאים זה הרי לא יעזור. צריך להיות חזקים ולהרים את הראש".

בקבוצה עשו השבוע מספר צעדים ופעולות להפגת המתח והלחץ והיום הובאו שני מכשירי סוני פלייסטיישן לקרית שלום וניתנו במתנה לשחקני הקבוצה. המכשירים ישמשו את כל שחקני הקבוצה ויישארו באופן קבוע במתקן האימונים של הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully