וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א חוששים מההתרעות

24.10.2007 / 14:21

המצב הקשה ואיומי האוהדים עשו את שלהם ומכבי תל אביב התאמנה בקרית שלום תחת אבטחה משטרתית. נמני חזר לאימונים

מכבי תל אביב החלה את הכנותיה לקראת משחקה הקשה מול בית"ר ירושלים בטדי ביום ראשון הקרוב. היום (רביעי) ערכו הצהובים אימון כושר באצטדיון הדר יוסף, בהדרכתו של מאמן הכושר איציק בן מלך. בערב ערכה המדורגת אחרונה בטבלה אימון נוסף, הפעם בקרית שלום, שאחריו נשארו השחקנים לארוחה משותפת וצפייה בסרט "לזכור את הטיטאנים", שמספר את סיפורה של קבוצת פוטבול בארה"ב ודרכי ההתמודדות שלה עם מצב מצוקה, וזאת על מנת לתרום לגיבוש הסגל ולנסות לשפר את מצב רוחם השפוף של כל המעורבים במועדון.

הג'נרל מנג'ר אבי נמני חזר להתאמן בשורות הקבוצה. נמני עדיין לא החלים לגמרי מהקרע בשריר רגלו, אבל בקבוצה מנסים להכשיר אותו לקראת המשחק בטדי. מהאימון נעדרו ז'וזה רמאליו וארז מסיקה (מתיחות בשריר הירך האחורי) ואביב חדד והשוער דרגוסלב יבריץ' (חולים). דן רומן, שסבל מקרע ברצועה הצידית בברך, חזר להתאמן עם חבריו וערך אימוני ריצה יחד עם המגן קובי מוסא, שאף הוא חוזר בהדרגה לאימונים והיום גם התאמן לראשונה ללא הגבס שהיה על ידו.

בעקבות ידיעות מודיעיניות שהגיעו לידי המשטרה וכחלק מהיערכות האבטחה בגלל מצבה של הקבוצה ואיומי אוהדים להגיע לקרית שלום ולפוצץ חלק מהאימונים, נכחו שני קציני משטרה באימון הקבוצה, ומספר מאבטחים נוספים, חלקם בבגדים אזרחיים, איבטחו את מתקן האימונים לאורך כל האימון.

הנהלת המועדון קיבלה היום 1,000 כרטיסים מירושלים למשחק בטדי והם נמכרים בקרית שלום במחיר של 78 שקלים למבוגר ו-39 לנוער. המשטרה הקצתה את היציע הצפון מערבי בטדי, המכירה מתקיימת בקופת הכרטיסים בקרית שלום. במכבי תל אביב מצפים להקצאת כרטיסים נוספת ומאמינים כי למרות המצב הקשה, ילוו את הקבוצה כמה אלפים לקרית שלום.

מה רוצה ז'קלין?

חלק מאוהדי הקבוצה התעסקו גם היום בדבריה של ז'קלין הרציקוביץ' אמש (שלישי). אמו של יו"ר מכבי תל אביב טענה כי כבר השלימה עם ירידת הליגה של הקבוצה. "מה פתאום היא מעיזה להגיד דבר כזה?", אמר ערן חיים, אוהד ותיק של הקבוצה: "אם כבר ירדנו ליגה, אז שלא תבוא יותר למשחקים ושגם הבן שלה לא יבוא יותר. שניהם הרסו את הקבוצה, הם גרמו מספיק נזק. הגברת הרציקוביץ' לא מועילה לנו. עם כל הכבוד לה, בגיל שלה היא צריכה לשבת בבית ולשחק דומינו".

"אנחנו עוברים ימים קשים ולילות ארוכים וקשים בגלל המצב של הקבוצה", המשיך חיים, "צריך לאחד כוחות ולחשוב איך מצילים את הקבוצה מהבוץ. היא נשיאת כבוד וככה היא מדברת? מה זה מקרין על השחקנים? על האוהדים? גם ככה יש חנו מספיק צרות בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully