וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי ת"א: "אולי דווקא בטדי נצא מהמשבר"

23.10.2007 / 19:25

מכבי ת"א במשבר עמוק, אבל בקבוצה מאמינים שאולי דווקא מול האלופה המוטיבציה תגיע לשיאה. הוגברה השמירה על ביתו של לוני

שחקני מכבי תל אביב קיבלו היום (שלישי) יום חופשי ויחזרו לאימונים רק מחר. מצב הרוח במועדון הצהוב שפוף מאוד ובהנהלת הקבוצה מנסים לחפש פתרונות כדי להחזיר לשחקנים את הביטחון העצמי לקראת המשך המשחקים בליגה. יש לציין שנושא הבאת פסיכולוג לקבוצה לא עלה עד כה על הפרק.

בהמשך לישיבת החירום שנערכה אמש, בה דובר על נושא הביטחון העצמי של שחקני הקבוצה והוחלט ששחקנים בכירים ישלמו את מחיר הכישלונות, אמר היום גורם במועדון: "זה לא כל כך פשוט לעשות מהפך בהרכב גם אם אנחנו מאוד רוצים. אפשר לחשוב מי יש לנו על הספסל. אין לנו שחקנים ברמה של הספסל של בית"ר ירושלים או מכבי חיפה, אבל אנחנו צריכים לחשוב על העובדה שיש עוד עונה שלמה לפנינו. אסור לנו להסתכל רק על המשחק הקרוב בטדי, הביטחון יחזור לשחקנים לאט לאט, זה לא משהו שקורה ביום אחד. אין הוקוס פוקוס בכדורגל".

רוב שחקני הקבוצה העדיפו שלא לדבר היום ונראה שהם מעדיפים לקחת אוויר ולהירגע מכל אירועי השבוע האחרון ובמיוחד מההפסד למכבי נתניה, בו הפגינה הקבוצה יכולת מבישה במיוחד. אחד השחקנים אמר הערב: "המצב על הפנים, אבל יש הרבה שחקנים שעדיין מאמינים שאפשר לצאת מהבור שאליו נכנסנו. אולי דווקא בטדי נצא מהמשבר. אני מאמין שלשחקנים תהיה מוטיבציה גבוהה במיוחד במשחק הזה. דווקא במצב הזה, משחק נגד בית"ר הוא אולי הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו. בית"ר לא כזו קבוצה בשמיים, עם כל הכבוד לה ולשחקנים שלה. זה בהחלט אפשרי לנצח בטדי".

הוגברה השמירה על ביתו של לוני

גם בגזרת האוהדים לא ממש שקט. למרות הצפי שלא יבוא קהל לרמת גן ביום ראשון הגיעו אוהדי מכבי בהמוניהם ושוב התאכזבו. בצמוד לחוסר השקט הזה הגיע אל המשטרה מידע מודיעיני לפיו אוהדים מסויימים עשויים לנסות לפגוע ביושב ראש הקבוצה, לוני הרציקוביץ'. עקב מצבה של הקבוצה נעשתה הערכת מצב במרחב ירקון של המשטרה והוחלט להגביר את נוכחותן של ניידות שמירה סביב ביתו מחשש לפגיעה ביושב ראש או בבני משפחתו

אוהדים רבים נפגעו הבוקר מדבריה של ז'קלין, אימו של הרציקוביץ', שצוטטה באחד העיתונים ואמרה שהיא כבר השלימה עם העובדה שהקבוצה ירדה ליגה. ערן חיים, אוהד ותיק של מכבי אמר הערב: "מה פתאום היא מעיזה להגיד דבר כזה? בושה וחרפה. אם כבר ירדנו ליגה, אז שלא תבוא יותר למשחקים ושגם הבן שלה לא יבוא יותר. שניהם הרסו את הקבוצה, הם גרמו מספיק נזק. הגברת הרציקוביץ' לא מועילה לנו. עם כל הכבוד לה, בגיל שלה היא צריכה לשבת בבית ולשחק דומינו".

"אנחנו עוברים ימים קשים ולילות ארוכים וקשים בגלל המצב של הקבוצה", המשיך חיים, "צריך לאחד כוחות ולחשוב איך מצילים את הקבוצה מהבוץ. היא נשיאת כבוד וככה היא מדברת? מה זה מקרין על השחקנים? על האוהדים? הבן שלה הוא כישלון גדול. באיזה זכות היא מדברת שטויות כאלה? יש מספיק צרות בקבוצה. לא צריך לשמוע גם אותה"

חלק מהאוהדים הביעו היום את כעסם כלפי האדישות וחוסר האיכפתיות של השחקנים. היו כאלה שתכננו לבוא ולפוצץ מספר אימונים קרובים בשביל להעיר את השחקנים מהאדישות. איתן מזרחי אוהד נוסף של הקבוצה אמר היום: "יש מלא אוהדים של מכבי שכבר היו בכל המצבים האפשריים עם הקבוצה הזו. אין מצב שמכבי תרד ליגה. הגיע הזמן שהשחקנים יתעוררו. מבחינתנו, המשחק מול בית"ר יהיה מבחן כבוד לשחקנים. שילחמו וישחקו בשביל הכבוד של עצמם ובשבילנו האוהדים. אנחנו מאחוריהם אבל שילחמו על הכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully