וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרציקוביץ': "אני לא רואה שיהיה בסדר"

21.10.2007 / 22:49

לוני הרציקוביץ יודע שיש לו הרבה עבודה, אחרי שמכבי תל אביב שלו הפסידה בפעם החמישית ברציפות, 2:0 למכבי נתניה ברמת גן

"אני מקווה שיהיה טוב. עם כאלו גולים, עם כזו צורת משחק קשה להגיד שיהיה טוב, אבל אני אופטימי", אמר מאמן מכבי תל אביב ניר לוין, "אי אפשר לשחק בצורה כזאת גרועה. עבדנו שבועיים, התכוננו מצוין, השחקנים באו נחושים, וכבר דקה ראשונה עושים עבירה מיותרת, סופגים שער ולא מסוגלים לחזור. זה קורה כי הקבוצה מאוד פגיעה מבחינה מנטלית. אנחנו לא נראים טוב, מקום אחרון עם נקודה אחת בלבד. יש הרבה מה לתקן, לשפר. צריך להרים את הראש".

כשנשאל לוין אם הוא שוקל להסיק מסקנות אישיות בעקבות התוצאות המחפירות, אמר: "אני רק מנסה לחשוב איפה אפשר לעזור, לתקן ולשפר ולעבוד על מה שצריך. אני חושב חיובית, אני לא חושב מחשבות שליליות ורעות, זו לא דרכי".

"אנחנו צריכים להתעסק עם עצמנו", אמר לוני הרציקוביץ', "אנחנו נראים רע מאוד, משחקים כדורגל רע מאוד, רף הביטחון נמוך. חוטפים גול משום מקום, חוטפים עוד אחד ונגמר המשחק. מאמנים מנגד יודעים זאת ומשחקים על זה. אנחנו משחקים נגד עצמנו, קודם כל. אנחנו סובלים מרמת ביטחון ירודה וחוסר מחויבות לסמל. אלו שיעמדו על המגרש צריכים להיות הכי מחויבים".

הבעלים סינגר על המאמן שהביא: "הוא הגיע לתוך משבר, והיכולות שלו לנווט מוגבלות מאוד עקב איכות הסגל והפציעות. אני לא רואה מצב שמכבי יורדת ליגה, אבל אי אפשר להיות אדיש ולהגיד 'מחר יהיה בסדר'. אני לא רואה שיהיה בסדר. אנחנו בבעיה קשה ומורכבת. יש משבר אמון של השחקנים עם עצמם. עברתי כבר תקופות קשות, אבל המשבר הנוכחי הוא בהחלט בעוצמות שאני לא רגיל. אפשר להיראות לא טוב, אבל אי אפשר להפסיד חמישה משחקים רצופים ולא להגיע לאף מצב לשער".

על שחקני מכבי תל אביב נאסר להתראיין.

בן דיין: "עם עובדות קשה להתווכח"

שחקנה של מכבי תל אביב לשעבר, ומגינה השמאלי כיום של מכבי נתניה, דדי בן דיין: "עשינו ניצחון חשוב. מבחינתנו, זה עוד שלוש נקודות וזה לא חשוב שזה היה נגד מכבי תל אביב. הייתה שמחה כמו אחרי כל ניצחון. כרגע, אנחנו קבוצת צמרת. עם עובדות אי אפשר להתווכח. המטרות שלנו זה להמשיך לשחק כדורגל טוב. בגלל שאמרנו שבית"ר זו ליגה בפני עצמה, המטרה היא להשתלב במקומות 2-4. אנחנו מתרכזים כבר במשחק נגד מכבי חיפה".

עוד שחקן שעבר עונות רבות בקרית שלום הוא השוער לירן שטראובר, שעזב את הקבוצה בטריקת דלת לפני עונה: "אני חושב שמכבי תל אביב תצא מזה, היא קבוצה חזקה, אבל לא אני צריך לעזור להם. יש להם אנשים שימצאו את הפתרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully