וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשכונה מנסים להתאושש מהתבוסה

21.10.2007 / 19:20

בבני יהודה נרשמה אכזבה גדולה אחרי ההפסד 3:0. איינוגבה שהורחק לא ייקנס. בלדוט: "צריך להרים את הראש ולהתכונן למכבי פ"ת"

"אנחנו קבוצה בליגת העל עם מנטליות של קבוצה בליגה ג'. כנראה שהמנטליות שלנו היא לא של מועדון חזק, לא של קבוצה שיכולה לקפוץ מדרגה", כך אמר אמש מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, מיד בתום התבוסה הכואבת 3:0 באשדוד.

שירזי מאוכזב מאוד מהתצוגה העלובה שהציגו שחקניו. המאמן ציפה שהקבוצה תמשיך את רצף הניצחונות וחשב שחניכיו הפנימו את הוראותיו ויגיעו מוכנים מנטלית להתמודדות באשדוד. "לא עשינו את קפיצת המדרגה שחשבתי שנוכל לעשות ונתנו לאשדוד להתאושש על חשבוננו", הוסיף שירזי.

גורמים בקבוצה אף הביעו אמש את חוסר שביעות רצונם ממשחק ההגנה של הקבוצה. השוער דלה איינוגבה שהורחק אתמול, לא צפוי לספוג קנס כלשהו ובקבוצה אף היו שאמרו שההרחקה לא הייתה מוצדקת ושהשופט משה בוחבוט, היה מעט פזיז בהחלטתו.

הקפטן אסי בלדוט אמר היום: "באנו בטוחים, האמנו שאפשר לעשות תוצאה טובה ולהתקדם קדימה. איכזבנו את עצמנו, את האנשים במועדון ואת הקהל הגדול שבא לראות אותנו. זה היה משחק מאוד חלש שלנו. באנו פייבוריטים אחרי מספר כישלונות של אשדוד וחבל שלא ניצלנו את זה. אמרתי עוד לפני המשחק שגם חיה פצועה מתאוששת בסוף וחבל מאוד שזה קרה דווקא מולנו".

בלדוט מסתכל קדימה והיום הוסיף: "צריך להרים את הראש ולחשוב על המשחק הבא מול מכבי פתח תקוה. זה קורה שמפסידים בכדורגל. יש בקבוצה הזו שחקנים מקצועניים שעברו כמעט הכל בכדורגל, גם נצחונות וגם הפסדים, נצטרך להתאושש ומהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully