וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד סוף סוף מחייכת

21.10.2007 / 18:21

אחרי שספגה 14 שערים בשלושה משחקים, הקבוצה מעיר הנמל נושמת לרווחה בזכות הניצחון על בני יהודה. יישה: "זו אשדוד האמיתית"

אחרי מספר שבועות של מצב רוח קודר, סוף סוף נראו חיוכים באימון של מ.ס. אשדוד וזאת לאחר הניצחון 0:3 אמש (ראשון) על בני יהודה.

מי שעדיין לא ממש מחייך הוא המאמן אלון חזן, שעזב אמש את האצטדיון מיד בתום המשחק ואף העדיף שלא לדבר עם התקשורת. חזן עדיין כועס בעקבות אסיפת השחקנים שנערכה בשבוע שעבר ושממנה דלפו החוצה תלונות של אחדים משחקניו.

הבעלים ג'קי בן זקן, אמר אמש מיד בתום הניצחון הגדול של שחקניו: "זכותו של אלון ללכת ולהתבודד, להיות עם המשפחה שלו ולא לדבר עם התקשורת. אלון צודק, הוא לא אדם זר במערכת, זה אדם שנמצא פה 10 שנים ברציפות ולא היה נעים לשמוע את הזמירות בשבוע האחרון. השחקנים הבינו שהם עשו טעות וברור לכולם שלא אלון חזן הוא הסיבה. השחקנים נתנו את התשובה היום. כל הדיבורים היו רק תירוץ שלא התאים לשחקנים. היום הם עלו אחרת ונתנו את הלב והנשמה".

גורמים במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מהעובדה שהקבוצה הצליחה לשמור על רשת נקייה אתמול, וזאת לאחר שספגה 14 שערים בשלושת משחקיה האחרונים.

יישה מקבל טיפים מבובאן

אחד מהאחראים להתייצבות משחק ההגנה הוא בלם הרכש הקרואטי ודראן יישה, שהצטרף לאשדוד לפני כשבועיים. אמש הפגין יישה משחק שקט ומלא בטחון ואותת אולי לחבריו הזהובים מהעונה שעברה כי הוא עדיין בכושר טוב.

הערב אמר יישה: "אין לי ספק שאשדוד שראיתם אתמול זו אשדוד האמיתית. אחרי שפטריק סופו ואני הצטרפנו ויחד עם הסגל המצוין שיש כאן, אנחנו מסוגלים להיות קבוצה מאוד חזקה. במשחקים האחרונים הייתה בעיה בביטחון העצמי של השחקנים, במיוחד אחרי התבוסה 6:1 לנתניה בבית. בטדי קשה להתאושש, אבל אתמול כבר ראינו קבוצה שונה לגמרי. שיחקנו על הכבוד שלנו. אפשר היה לראות כבר בחדר הלבשה שהשחקנים באו מוכנים ומרוכזים, וחשבו רק על איך לנצח את המשחק. שינינו גישה בראש והביטחון חזר לשחקנים".

הקרואטי כבר מסתכל קדימה ואומר: "אנחנו בהחלט בדרך הנכונה. יש לנו צ'אנס לנצח את הפועל ת"א, ביום שני הבא, כי הם יגיעו עייפים מהמשחק באופ"א. גם ככה הם לא ממש בכושר טוב ובעצם למה שלא ננצח אותם? אם נחזור מבלומפילד עם ניצחון, נשמור על מומנטום טוב. אנחנו בסך הכל 4 נקודות מהמקום השני כרגע. הכל אפשרי".

"לא הרגשתי שום נקמה בבני יהודה אתמול", אמר הקרואטי, כשנשאל אם הייתה לו מוטיבציה מוגברת להוכיח משהו לזהובים, "בני יהודה זה מועדון שאני אוהב ומכבד. אני לא שוכח שבזכותם יש לי שם טוב בישראל. ניצן שירזי נתן לי את הצ'אנס בשנה שעברה ואני מודה למועדון הזה על הכל. ניגשתי ללחוץ יד לחברים שלי לפני המשחק וכמובן שגם אחריו. היה לי יותר חשוב להוכיח לאוהדים, לשחקנים ולהנהלה באשדוד שהם קיבלו שחקן טוב. נהיה חייבים לשמור על המשכיות בכדי להצליח גם בעתיד".

יישה התייחס גם לכדור שחילץ בראשו מקו השער לאחר בעיטה של משה ביטון במצב של 0:1 לאשדוד: "אם הכדור היה נכנס ייתכן וכל המשחק היה שונה לגמרי. זה טיפ שקיבלתי לפני המון שנים מהכוכב הקרואטי זבונומיר בובאן, שאני מכיר מקרואטיה. ברגע שהשוער יוצא מהשער אוטומטית אני רץ לכיוון הקו כדי לכפות עליו, זה אינסטינקט ואני שמח שזה הצליח לי אתמול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully