וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-נתניה: לוני: "לא להיראות כמו סמרטוטים"

לבעלים של הצהובים נשבר מההפסדים. גזל ורמאליו צפויים לפתוח אצל לוין. סבן הפצוע לא ייכלל בסגל של עטר. רק 2,000 כרטיסים נמכרו

רביד גזל וז'וז'ה רמאליו יפתחו בהרכב הצהובים מחר (ראשון) מול מכבי נתניה, כך עולה מתרגול ההרכב של המאמן ניר לוין מאימון המסכם של הקבוצה הערב (שבת). ארבעת שחקני הנבחרת הצעירה: יובל שפונגין, אורי שטרית, ליאור ז'אן ושירן ייני וכן שלושת שחקני נבחרת הנוער: דור מלול, עומרי רון וניסו קפילוטו, חזרו להתאמן עם הקבוצה, ולוין נהנה מקאדר מורחב יחסית למה שהורגל בשבועיים האחרונים.

ליאור ז'אן תורגל לצידו של מילאן מרטינוביץ' במרכז ההגנה והוא צפוי לפתוח בהרכב. הצהובים תירגלו הערב ניצול מצבים מול השער ושמירת לחץ גם בחלק הקדמי של היריב. מהאימון נעדרו עומר פרץ, דן רומן ומשה מישאלוב שפצועים. לוין יחסר במשחק הקרוב את אבי נמני ויוסי שבחון המורחקים. בקבוצה מנסים להכשיר את נמני הפצוע, לקראת המשחק בעוד שבוע וחצי נגד בית"ר י"ם בטדי.

הנהלת הקבוצה ממשיכה באיסור הראיונות גם לשחקנים וגם לצוות המקצועי. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק מול מכבי נתניה: "חייבים לעצור את רצף ההפסדים. כל הקבוצה צריכה לעשות הגנה. יש לנו את היכולות להבקיע ונצטרך לשחק יחד כקבוצה. אגרסיביות ומלחמה צריך להביא בכל משחק, אבל במיוחד במשחק הזה. אלו הכלים שיוציאו אותנו מהמצב אליו נקלענו. אפשר לראות שהשחקנים מאוד נחושים לקראת המשחק וכולנו מאמינים שנוכל לנצח ביום ראשון ולצאת לדרך חדשה".

שחקן נוסף אמר: "אין לנו שום ברירה אלא לנצח את המשחק הזה, אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לנצח את המשחק". הבעלים לוני הרציקוביץ אמר: "מכבי זה סמל, ואני לא רוצה שתיראו כמו סמרטוטים. בואו נשים חומה על מה שהיה, וממחר נתחיל את הליגה". בקבוצה חוששים ממיעוט צופים כשרק 2,000 כרטיסים נמכרו למשחק.

הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ז'אן, אורי שטרית, רביד גזל, ז'וזזה רמאליו, ארז מסיקה, רודי חדד, יניב עזרן, יאניק קמנאן.

שומרים את מקייטן על אש קטנה

במכבי מבקשים שלא לדבר על נושא רכישת הקבוצה לפחות עד לאחרי המשחק מול נתניה. אולם למרות זאת נערכה פגישה בין הבעלים לוני הרציקוביץ' לבין שון מקייטן, המועמד לרכוש את הקבוצה. אפשרות נוספת שהועלתה בימים האחרונים היא שרוני מאנה, יחד עם מקייטן, ייקחו על עצמם את הבעלות, כאשר האופציה המתבשלת כרגע היא שמקייטן יחזיק ב-75 אחוזים ומאנה יקבל את 25 האחוזים הנותרים מהבעלות על הקבוצה. במכבי רוצים להוריד פרופיל בעניין מכירת הקבוצה, כדי לתת שקט לשחקנים, אך נראה שכבר בתחילת השבוע צפויות התפתחויות בנושא.

מקייטן הגיע היום (שבת) לביקור במתחם האימונים של הקבוצה בקרית שלום. הרוכש הפוטנציאלי צפה במשחק של אחת מקבוצות הילדים של המועדון.

עטר מתכונן למשחק מול קבוצת תחתית

מכבי נתניה תצטרך להסתדר במשחק מול מכבי תל אביב ללא המגן קלמי סבן, שנכשל היום במבחן כשירות שערך בתחילת אימון הקבוצה. כזכור, נפצע סבן בתחילת השבוע בברכו וסבל מנפיחות ומזיהום בברך. במהלך שלושת הימים האחרונים טופל סבן באנטיביוטיקה בנסיון להכשירו למשחק, אך ללא הועיל. היום החל סבן את האימון אך נטש אותו מיידית כשהוא מתלונן על כאבים, והוא לא ייכלל בסגל של ראובן עטר למשחק מחר. את מקומו צפוי לתפוס סטניסלב אנגלוביץ', שכבר באימון אתמול תורגל כמגן ימני.

החלוץ איתי שכטר, שלא ישחק מחר בשל הכרטיס האדום שספג מול מכבי פתח תקוה, שוחרר למנוחה אחרי שחזר ממסע הנבחרת הצעירה לצפון אירלנד, ואתמול באימון ניכר היה שהוא סובל מעייפות. את מקומו של שכטר צפוי לתפוס דלה ימפולסקי, המצוי בכושר מצוין בשבועות האחרונים. את מקומו של הקשר אמיה טגה, שישוב רק לקראת אמצע השבוע מהבדיקות שערך בגרמניה, יתפוס אלמוג כהן, שגם הוא שותף במשחק הניצחון של הצעירה בצפון אירלנד.

עטר אמר לשחקניו באסיפה לקראת המשחק: "שימו לב, מול מכבי תל אביב זה משחק של להיות או לא להיות. מצפה לנו משחק קשה ביותר. מכבי תל אביב תבוא ותסגור את המשחק ותצופף כבר מההתחלה, ותבנה על מתפרצות. אנחנו חייבים לשחק בצורה חכמה ולהיות מרוכזים".

כתב "הארץ", דור בלך מוסיף כי במכבי נתניה טענו אתמול כי במשחק דרבי בין מחלקות הנוער של נתניה ובית"ר טובורק התפתחה אתמול תקרית אלימה שכמעט הסתיימה בדקירה. לדבריהם, אוהד שיכור של טוברוק ניסה לדקור אוהד של מכבי נתניה. "לא היה ולא נברא. הייתי שם, זה הכל המצאות ופרובוקציות של מכבי נתניה ואנשיה", הגיב הבעלים של טוברוק, אריק איזקוביץ'.

"תגובתו מלמדת יותר מכל עליו ועל הדרך בה הוא מנהל את המועדון שלו", הגיב דובר נתניה, איציק גניש.

הרכב משוער: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, סטניסלב אנגלוביץ', דדי בן דיין, מריוס בונדאה, אלמוג כהן, תמיר כהן, אוקוצ'ה, דלה ימפולסקי, ג'ורג' בה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully