וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - בני יהודה: מחפשים לצאת מהסבך

18.10.2007 / 4:39

אחרי שתי תבוסות קשות, אלון חזן ינסה להתאושש נגד בני יהודה. שירזי: "מקווים שלא נהיה אלה שנוציא אותם מהמשבר. ניצחון וניצמד לצמרת"

מ.ס. אשדוד, תצטרך להסתדר בשבת (18:30, אצטדיון הי"א), ללא החלוץ הפצוע שי הולצמן, במשחק הבית מול בני יהודה. הולצמן, שסובב את קרסולו בתחילת השבוע, סובל מכאבים עזים ולא יהיה בסגל של המאמן אלון חזן למשחק. באשדוד מקווים שהקבוצה תצליח לצאת מהמשבר אליו נקלעו חניכיו של חזן במחזורים האחרונים. שתי תבוסות קשות 6:1 ו-5:0 גרמו להרבה אי שקט במועדון, והשבוע אף נשמעו טענות של שחקנים באסיפה שערכו, כנגד מאמנם.

גם הבוקר (שישי) ערכו השחקנים אסיפה סגורה ללא מאמנם, אך הפעם דובר שם רק על כך שחייבים לעשות הכל כדי לנצח במשחק בכל מחיר ובכל דרך. חזן, שזוכה לגיבוי רחב מאוד מהבעלים ג'קי בן זקן וחיים רביבו, יודע שהוא חייב לנצח במשחק מחר, כי הפסד נוסף עלול להכניס את הקבוצה למערבולת שספק אם תצליח לצאת ממנו.

למרות היכולת החלשה שהפגין במשחקים האחרונים, צפוי השוער סמי אג'יי לקבל אשראי נוסף ממאמנו ולפתוח בהרכב. בלם הרכש הקרואטי ודראן יישה, יפתח במרכז ההגנה יחד עם מאור זוהר, כאשר אדיר טובול צפוי לחזור לעמדתו הטבעית באגף שמאל. בקישור האחורי נראה שמקומם של קובי דג'אני ועידן מליחי מובטח. לדג'אני זה יהיה מפגש פיקנטי מול הקבוצה בה שיחק בחמש השנים האחרונות. אלן מסודי יתופקד בקישור הקידמי. חזן עדין לא החליט מי יחליף את הולצמן הפצוע, כאשר פטריק סופו או ניר נחום מועמדים לפתוח לצידו של עידן שריקי שחוזר מעונש הרחקה.

בדומה לקובי דג'אני, גם הקרואטי ודראן יישה יפגוש מחר את קבוצתו מהעונה שעברה. הקרואטי מודע למצבה של אשדוד ואמר היום: " אם נפסיד נהיה בצרות גדולות. המצב יהיה ממש קשה. אנחנו צריכים לשנות את הגישה. צריך להרים את הראש ולהיות מקצוענים. זה הזמן של השחקנים להראות שהם גברים. יש כאן קבוצה מצויינת, אנחנו צריכים נצחון אחד או שניים ונוכל לצאת לדרך חדשה. עבדנו ממש קשה כל השבוע לקראת המשחק. השחקנים התאמנו בצורה יוצאת מהכלל. נצטרך להביא את זה למגרש מחר. יש לנו מאמן טוב ואנחנו סומכים עליו".

יישה יפגוש מחר את חבריו הזהובים מהעונה הקודמת: "זה קשה. כל השבוע חשבתי על המשחק הזה. אני עדין בקשר עם מספר שחקנים שם. דיברתי עם סאלם אבו סיאם וגם קובצ'ביץ' הוא החבר הכי טוב שלי ומחר אצטרך לבלום אותו על המגרש. אעשה הכל בשביל שננצח. ברור שלפני ואחרי המשחק נשאר חברים. אני אשמח להוכיח לבני יהודה שהם טעו בכך שויתרו עליי אחרי העונה שעברה. הכי חשוב שניקח מחר 3 נקודות ונצא לדרך חדשה".

הרכב משוער: סמי אג'יי, מיקי עטיה, ודראן יישה, אדיר טובול, עידן מליחי, קובי דג'אני, ז'אן ז'אק גוסו גוסו (דוד רביבו), יוסי אופיר, פטריק סופו, אלן מסודי (ניר נחום), עידן שריקי.

הזהובים רוצים להיצמד לצמרת

"אנחנו מודעים לעובדה שאם ננצח מחר באשדוד, ניצמד חזק לצמרת", כך אמר הבוקר מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, בתום האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד קבוצתו של אלון חזן. מעודדים משני נצחונות רצופים, יגיעו חניכיו של שירזי בהרגשה שניתן וצריך לנצח את המשחק. בקבוצה מודעים למצבה הקשה של אשדוד, ומאחלים לשחקניו של אלון חזן לצאת מהמשבר בו הם נמצאים רק החל מהשבוע הבא.

הקשר אלי אברבנל סובל מכאבים בצוואר ובגב, ולא יהיה בסגל למשחק. רק לקראת סוף השבוע שירזי קיבל חזרה לאימונים את שני שחקני הנבחרת איציק עזוז וזאב חיימוביץ'. גם השוער דלה איינוגבה שב ממסע נבחרתו למקסיקו, ונטל חלק באימונים אתמול והיום. שירזי צפוי לפתוח באותו הרכב שפתח בנצחון הקודם מול סכנין למעט שינוי אחד, ובו צפוי הצעיר עוז ראלי לתפוס את מקומו של אלירן עטר בקישור.

המאמן שירזי שמח על התקופה הטובה שעוברת על קבוצתו וירצה להמשיך בכך: "מבחינתנו נצחון באשדוד יהיה יותר ממגמה. זה יהיה המשך של תוצאות טובות שלנו בתקופה האחרונה ואני מייחל לכך שבנוסף לנצחון נפגין גם יכולת טובה יותר".

"השחקנים שלי יודעים ומבינים שהמשחק מחר יהיה קשה. גם אנחנו מכירים את התקופות האלה שאשדוד עוברת היום. העובדה שהמשחק מתקיים במגרש הביתי שלהם ובנוסף יש להם שחקנים טובים מאוד עומדת כל הזמן מול עינינו. אנחנו גם יודעים שאי אפשר להפסיד כל הזמן אבל מקווים שלא אנחנו נהיה אלה שנוציא אותם מהמשבר. כל משחק לגופו ואנחנו מתעסקים רק בקבוצה שלנו ולנו יש את הרצונות והמטרות שלנו. חשוב לנו להמשיך את התקופה הטובה שעובר המועדון הזה".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, עוז ראלי ( יוסי רוזן), אסי בלדוט, משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully