וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו זה הזמן לחגוג"

18.10.2007 / 12:42

יוון צוהלת אחרי שהבטיחה את העפלתה ליורו: "ניצחנו נבחרת גדולה". חגיגה כפולה להנרי במדי צרפת, הסקוטים לא מאבדים את האמונה

שמחה כפולה ליוונים. לא רק שאלופת אירופה גברה אמש (רביעי) 0:1 על טורקיה באיסטנבול וגמלה לה על ההפסד באתונה, היא אף הבטיחה בזאת את העפלתה ליורו 2008. גיאניס דיאמנטידיס, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-79, התמוגג מההצלחה של נבחרתו.

"היו לנו הזדמנויות להגדיל את התוצאה, אבל אנחנו לא מתלוננים", אמר הכוכב היווני של פרנקפורט, "העפלנו ליורו, ועכשיו זה הזמן לחגוג".

גיאורגוס סמאראס, שבישל את השער, הסביר איך תוכנית המשחק פעלה. "לא היינו לחוצים", אמר סמאראס, "ונתנו את כל מה שיש לנו. התוכנית הייתה לשמור על התיקו עד להפסקה, וזה הפך לקל יותר ככל שהמשחק נמשך".

גיאורגס סייטארידיס מאתלטיקו מדריד סיפר על המפתח לניצחון מבחינתו. "ניצחנו קבוצה גדולה", אמר, "הטורקים היו על סף כיבוש, ואנחנו ניצלנו את הלחץ שלהם בצורה הכי טובה שיש".

תיירי הנרי מפרגן

תיירי הנרי הפך אמש לכובש המצטיין של נבחרת צרפת בכל הזמנים, לאחר שכבש את שעריו ה-42 וה-43 במדי הטריקולור וחלף על פני מישל פלאטיני. בנוסף, צרפת ניצחה 0:2 את ליטא, ויחד עם ההפסד של סקוטלנד - היא נראית בדרך הבטוחה ליורו.

"אני מאוד התרגש", הודה הנרי, "כשכבשתי מיד חשבתי על אבא שלי, שחש ברע בימים אלה, אבל הכי חשוב שניצחנו את ליטא. 15 דקות לסיום עוד היה 0:0, כך שלא היה חשוב מי יכבוש. ובכל זאת, בירידה אחרי המשחק חיבקתי את ליליאן תוראם מרוב אושר. הניצחון הוא לא רק שלי, אלא של כל הנבחרת".

"עכשיו נחכה למשחק של סקוטלנד מול איטליה", סיכם הנרי, "ואם איטליה תנצח, נעפיל בוודאות. יהיה מוזר להיות בעד איטליה".

סקוטלנד עדיין מאמינה

סקוטלנד נחלה אמש הפסד צורב כשנוצחה 2:0 בגאורגיה, בתוצאה שפגעה בסיכוייה להעפיל ליורו. אבל הסקוטים, וזה לא יפתיע אף אחד, מסרבים לוותר ולא מאבדים אמונה.

"אני לא חושב שמישהו בכלל האמין שנהיה במצב הזה בשלב הנוכחי", אמר המאמן אלכס מקליש, "ניצחון על איטליה יהיה עבורנו פנומנלי. אולי המומנטום שלנו נעצר בגלל השחקנים שחסרו לנו. צריך להודות, גאורגיה שיחקה מצוין".

החלוץ קני מילר נשאר אופטימי. "ניצחנו כבר את כל חמשת משחקי הבית שלנו עד עתה", אמר מילר, "כך שאין סיבה שלא ננצח את איטליה בהמפדן".

אגב, גם ווילס אכלה אמש חצץ בטרם ניצחה 1:2 את סן מרינו, והאוהדים הוולשים, שהתאכזבו מהיכולת של נבחרתם, הביעו את מחאתם בשריקות בוז. "שיחקתי במדי הנבחרת פעמים רבות, אבל מעולם לא נתקלתי בכזאת אווירה קשה", אמר קרייג בלאמי, "אני אוהב לשחק עבוד המדינה שלי, אבל הלילה זה היה קשה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

אכזבה הולנדית

אוהדים נוספים ששרקו אתמול בוז לנבחרתם היו הוהדים ההולנדים, שלא נהנו מהניצחון הביתי 0:2 על סלובניה. "היינו צריכים ליצור יותר הזדמנויות ולכבוש יותר שערים", אמר קשר ריאל מדריד, ווסלי סניידר, "האוהדים לא היו מרוצים, ואני בהחלט יכול להבין את זה. אין תירוצים".

"כמו האוהדים, גם אני לא הייתי מסופק מהיכולת שלנו", הודה המאמן ההולנדי מרקו ואן באסטן, "אבל אני מסתכל על הדברים אחרת".

חגיגה צ'כית

נבחרת שבטוח תרצה לשכוח את הערב הזה היא גרמניה, שקיוותה לחגוג לעיני אוהדיה, אבל הובסה בביתה 3:0 לצ'כיה. "המשחק היה מפתיע מבחינות רבות", אמר מאמן הנבחרת יואכים לאו, "כל החלקים החזקים שלנו כשלו במשחק, לא הינו מאורגנים, ונקווה לשכוח את הערב הזה כמה שיותר מהר".

הצ'כים, לעומת זאת, חגגו גם ניצחון מתוק על אדמת גרמניה וגם העפלה ליורו. "אני מאושר מהניצחון", אמר המאמן הצ'כי קארל ברוקנר, "התכוננו טוב למשחק, הגול המהיר היה חשוב, אבל הכי חשוב היה ששיחקנו מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully