וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצים לסיים בצורה מכובדת"

15.10.2007 / 15:20

אליניב ברדה וניר דוידוביץ' השתתפו במסיבת העיתונאים של הנבחרת והתייחסו גם לפרשת בניון-בן חיים: "הסיפור ביניהם נגמר"

נבחרת ישראל ערכה הערב (שני) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הידידות נגד נבחרתה של בלארוס ביום רביעי (20:50, שידור ישיר בערוץ 10). הכניסה למשחק תהיה חופשית וההתאחדות תעמיד אוטובוסים לרשות מחלקות הנוער שירצו בכך.

שוער הנבחרת ניר דוידוביץ' דיבר על הסכסוך שהתרקם בין בלם הנבחרת טל בן חיים לקפטן יוסי בניון: "לא מתפקידנו להתעסק בסכסוך בין השחקנים. טל הוא איכפתי, וכמו כל שחקן רוצה בהצלחת הנבחרת". לגבי המשחק עצמו אמר: "כל משחק אימון הוא חשוב, זה משחק בינלאומי שיתן עוד שפשוף לצעירים. בלי שום קשר לפציעות, כל שחקן שנמצא היום בסגל נמצא בזכות היכולת שלו ולא בגלל הפצועים".

גם קשר גנק, אליניב ברדה, התייחס לתקרית בין שני השחקנים המובילים: "להערכתי הסיפור ביניהם נגמר. הם שני ווינרים גדולים. יש לנו רצון לסיים את הטורניר בצורה מכובדת, עם שני ניצחונות במשחקים שנותרו".

"בנבחרת צריך להיות רק מי שרוצה"

מזכירות ההתאחדות לכדורגל התכנסה היום (שני) כשיו"ר ההתאחדות אבי לוזון פתח אותה עם דברים על המשחק ההפסד מול קרואטיה: "היינו מרוצים מהלחימה, והרצון. זה מחזק אצלי את המחשבה שבנבחרת צריכים להיות רק מי שרוצים. להיות בנבחרת זו זכות גדולה, ומי שרוצה לפספס את זה, זו בעיה אצלו. נעשה סיכום סופי ונשוחח על נושא הקמפיין והמאמן רק לאחר סיום הקמפיין, ונייחד לכך ישיבת מזכירות מיוחדת".

בהמשך הדו"ח של היו"ר עוד נכתב: הנבחרת שיחקה מול נבחרת הזרים באשקלון, במקום שרתה אוירה מצוינת והיה אירוע מוצלח. עלינו לקרב את הנבחרת לפריפריה, כולל משחקי נוער ונערים.

* ב-22/10 יתקיים בהתאחדות כנס לליגות א'. יוסברו בכנס הליכים של ניהול תקין, ושל הימנעות מהעמדות לדין. לוזון ציין כי לקראת העונה הבאה יישקל הרעיון של עירוב בין ליגה א' צפון לליגה א' דרום.

יו"ר ההתאחדות הגרמנית היה בארץ וסיכם עם עמיתיו כי אם הנבחרות לא יוגרלו לאותו בית, תגיע לישראל הנבחרת הגרמנית למשחק מול נבחרת ישראל. 3-4 מאמנים ישראלים ייסעו בכל שנה להשתלמות בבית הספר הגבוה למאמנים בקלן.

ההתאחדות של הונג קונג מעוניינת להזמין את נבחרת ישראל לטורניר בהונג קונג, יו"ר ההתאחדות שלהם יבקר בארץ בעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully