וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי זימן את מאור בוזגלו לשיחה

14.10.2007 / 0:19

מאמן הנבחרת הצעירה הבהיר לשחקן כי כל התבטאות שלו בנושא מקצועי תגרור תגובה, זאת עקב אמירות השחקן ואביו נגד חילופו מול גרמניה

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, זימן הערב (שבת) לפני שעה קלה את שחקן בני סכנין והנבחרת, מאור בוזגלו, לשיחת הבהרה. בשיחה הוסבר לבוזגלו כי הוא כמו כל שחקן אחר בסגל ושכל התבטאות שלו בעניינים מקצועיים תגרור תגובה.

כזכור, אמש (שישי), במהלך משחקה של נבחרת ישראל מול נבחרת גרמניה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2009, החליף המאמן את בוזגלו בדקה ה-62 במצב של 1:1 (המשחק הסתיים בתיקו 2:2). לאחר המשחק תירץ לוי את החילוף בעייפות של השחקן, אולם האחרון הביע תמיהה וטען שלא היה לאה כלל. יעקב בוזגלו, אביו של השחקן, התרעם על החילוף וביקר קשות את המאמן.

הערב, התבטא מאור בוזגלו ואמר כי הוא אינו אחראי לדבריו של אביו. עוד אמר השחקן כי הוא מכבד ויכבד כל החלטה של גיא לוי.

משה הרוש ויואב בורוביץ' מ"הארץ" מוסיפים כי בסיום המשחק הסביר לוי את החלטתו להוציא את הקשר: "מאור, שמתפקד כחלוץ, היה עייף ורציתי לרענן את החלק הקדמי. אנחנו מודעים למצב הפיסי של השחקנים שלנו ופועלים בהתאם". בוזגלו לא הסתיר את אכזבתו מהחילוף ושלל את טענת לוי לעייפות מצידו. "המאמן החליט", הוא אמר, "ואני מכבד את ההחלטה שלו. לא הרגשתי עייף, יכולתי לשחק את כל המשחק, אבל יש מאמן ורק הוא מחליט".

לוי זעם על ההתבטאויות של בוזגלו ואף שקל להשעותו מהמסע לצפון אירלנד. בסופו של דבר החליט המאמן לסיים את הפרשה אמש, כשקיים שיחת הבהרה נוקבת עם הקשר, בה הבהיר לו שבפעם הבאה שייחלוק על החלטותיו המקצועיות הוא ימצא עצמו מחוץ לנבחרת. בסביבתו של לוי הבהירו אתמול כי לא דבריו של האב, יעקב בוזגלו, הם אלו שהרתיחו את המאמן אלא התבטאותו של השחקן עצמו בתקשורת.

מקורבים למאמן אמרו כי "בוזגלו אחד הכוכבים של הנבחרת וצריך לדעת לקבל את החלטות המאמן כמו מקצוען ולא להתבכיין בתקשורת. שחקנים שהתבכיינו בעבר על דקות המשחק שלהם בנבחרת, מצאו עצמם מחוץ לסגל". הכוונה היא בעיקר לליאור רפאלוב, שלא הסתיר את כעסו באליפות אירופה האחרונה בהולנד כשקיבל דקות משחק מועטות ולא זומן הפעם לנבחרת.

הנבחרת תמריא הבוקר לצפון אירלנד, לקראת משחקה ביום רביעי נגד המקבילה המקומית. ממסע הנבחרת ייעדר הקשר ערן זהבי, ששלטונות צה"ל לא אישרו את יציאתו מהארץ עקב בעיות משמעת רבות בבסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully