וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד זה לא מספיק

12.10.2007 / 16:53

אולי יש כאלה שהיו חותמים על תיקו 2:2 מול גרמניה, אבל הנבחרת הצעירה יצאה בתחושת פיספוס מהמשחק באיצטדיון ר"ג. גיא לוי: "נמשיך לשחק ככה, וננצח"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

ניצחון, תיקו והפסד - זה המאזן של נבחרת ישראל הצעירה בתום שלושה משחקים בקמפיין יורו 2009. התיקו 2:2 הושג היום בצהריים (שישי) מול גרמניה.

הנבחרת של גיא לוי, שחולמת על שיחזור ההישג מהשנה שעברה, כשהעפילה לאליפות אירופה, הייתה שווה ניצחון במשחק הזה ונראתה מצויין בעיקר במחצית השניה. בסופו של דבר, ההגנה שלה הייתה זו שחסרה את האופי לשמור על היתרון 1:2 ואיפשרה לרובן הנינגס, שכבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-18, להשלים צמד בדקה ה-79.

מאור בוזגלו כבש את שער השיוויון לישראל בדקה ה-44, משם למעשה הוא וחבריו התחילו לשחק טוב. גיא לוי ביצע מהלך מפתיע כשהחליף את בוזגלו בדקה ה-62, אלא שמחליפן חן עזריאל היה זה שהשלים מהפך כעבור שמונה דקות. למרבה הצער, ההגנה פישלה במאני טיים ופיספסה ניצחון שהיה יכול לסדר את הנבחרת מצויין בתמונת העלייה לשלב הבא.

ביום רביעי הקרוב תתארח הנבחרת בצפון אירלנד מול מוליכת הבית, כאשר רק ניצחון יבוא בחשבון אם מישהו שם עדיין חולם על יורו 2009.

מהלך המשחק

דקה 10 - בוזגלו בעט כדור חופשי מסוכן מ-20 מטר, נויל הגרמני הדף מצוין.

דקה 12 - בוזגלו שוב פרץ בצורה מסוכנת מהאגף הימני והעביר כדור רוחב, אבל לא היה שם אף אחד כדי לדחוק פנימה.

דקה 18 - גול! טעות קשה של רמי דואני, שלא הצליח להרחיק כדור פשוט ברחבה, השאירה את הנינגס בעמדה נוחה, והחלוץ הגרמני כבש מחמישה מטרים. 0:1 לגרמניה, דווקא בדקות טובות של ישראל.

דקה 19 - בוזגלו הגביה, בירם כיאל נגח חופשי משמונה מטרים, אבל לידיים של השוער הגרמני.

דקה 28 - עוד כדור קרן מסוכן של הגרמנים מצא את הראש של רוזנטל, שנגח חופשי מחמישה מטרים, החוצה.

דקה 40 - בירם כיאל מלהטט בשונהיים באגף, העביר רוחב, שכטר בעט חזק, אבל שוב נויר הציל מצוין.

דקה 44 - גול! מסירת עומק של שכטר השאירה את שפונגין במצב קורץ, המגן העביר רוחב, ומאור בוזגלו בנגיעה אחת בעט לרשת. 1:1, שער נפלא.

דקה 51 - ביברס נאתכו השתחרר ממגינים גרמנים על קו ה-16, אבל בעט ברשלנות לשער הגרמני והשוער עצר.

דקה 65 - איתי שכטר פרץ משמאל לרחבה ובעט לכיוון השער, השוער הגרמני הדף לקרן.

דקה 66 - הזדמנות מצויינת לגרמנים כאשר כדור עומק הגיע לחאדירה, שהחמיץ מקרוב.

דקה 70 - גול! חן עזריאל, שנכנס כמחליף במקום בוזגלו, השתלט נהדר על כדור עומק שמסר נאתכו, היטעה מגן גרמני והקפיץ עם הראש מעל לשוער הגרמני, כדי לעבור אותו ולבעוט לשער. 1:2 לישראל.

דקה 77 - בירם כיאל נע בחופשיות מול ארבעה מגינים גרמנים והתקרב לרחבה, מאחר ואף שחקן התקפה אחר לא הצטרף אליו - הוא בעט ברשלנות החוצה.

דקה 79 - גול! חאדירה נהנה מחופש פעולה ופרץ לכיוון השער, מסר שמאלה להנינגס שחדר לרחבה משמאל ותוך כדי שהוא נשמר על שפונגין, בעט לשער מזווית קשה. 2:2.

דקה 86 - חן עזריאל השתלט על כדור על סף הרחבה הגרמנית ובעט חזק, מנואל נויר עצר מצויין.

הרכב הנבחרת: אוהד לויטה, יובל שפונגין, שי מימון, רמי דואני, אורי שטרית, אלמוג כהן, ליאור ז'אן (דובב גבאי, 87), ביברס נאתכו, בירם כיאל (שירן ייני, 84), מאור בוזגלו (חן עזריאל, 62), איתי שכטר.

הרכב גרמניה: מנואל נויר, אנדראס בק, דניס אאוגו, פטריק אברט, הוגן פולנסקי, בארי אוזבק, מרק קרושקה, פביאן שונהיים, יאן רוזנטל, סמי חדירה, רובן הנינגס.

"אם נמשיך לשחק ככה, גם ננצח"

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוי סיכם: "זו נבחרת יוצאת מן הכלל שלא הגיעה מולנו להרבה מצבים, אבל ספגנו את השער השני. לא כל הזמן צריך לחשוב רק על התוצאה אלא גם על איך משחקים. שיחקנו את המשחק כמו שצריך, והעובדה שהגרמנים שיחקו פחות טוב זה בגלל שגרמנו להם להיראות ככה. השערים שקיבלנו יכולים להיות בכדורגל, אבל הגרמנים כבשו משני מצבים שני שערים. חבל שזה קרה אבל אני מעודד מאוד מהיכולת שלנו. אני שמח שבא המון קהל והייתה חוויה של כדורגל".

על החילוף של מאור בוזגלו אמר המאמן: "הלכנו בדרך מסוימת של קשרים ומאור סחב הרבה משחקים השנה והוא היה עייף. היינו בתוצאה של תיקו ורצינו להכריע את המשחק. חן נכנס כמו שצריך וכבש שער יוצא מן הכלל". לקראת המשחק בצפון אירלנד אמר לוי: "נעשה מחר אימון, השחקנים בטח מאוכזבים קצת, אבל צריך להרים את הראש. אם נשחק כמו ששיחקנו היום אנחנו בסופו של דבר ננצח משחקים. אנחנו צריכים לשמור על הדרך, זה שיפור גדול מאוד לעומת שני המשחקים הראשונים שלנו".

על הסיכויים של הנבחרת להעפיל לאליפות אירופה, אמר לוי: "אין לי תכונות נבואיות לגבי הסיכויים להעפיל, אנחנו רוצים לנצח כל הזמן ולא תמיד זה מצליח. אנחנו הולכים בדרך מסוימת ואנחנו רוצים ללמד את השחקנים שלנו גם את הדרך וגם את המשחק. אני בטוח שהגרמנים הופתעו מאיתנו בדברים מסוימים".

כובש השער השני לנבחרת חן עזריאל: "לא הגיעה לנו תוצאת תיקו. אני רוצה להודות לגיא שישב ודיבר איתי, ונתן לי הרבה ביטחון. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה. גיא אמר לי שזה שאני לא משחק בבית"ר, זה לא אומר הרבה, והוא עודד אותי שהזמן שלי גם כן יגיע. בסך הכל עשינו משחק מצוין. אנחנו יוצאים לצפון אירלנד ואני מקווה שגם שם נעשה תוצאה טובה. אנחנו חייבים לנצח".

אורי שטרית: "אנחנו בהחלט מרגישים פספוס. הגרמנים הגיעו לשני מצבים וכבשו שני שערים. אנחנו הגענו לשמונה-תשעה מצבים וגם כבשנו שניים. יש עוד דרך ארוכה, צריך לנצח בצפון אירלנד ולהסתכל הלאה. היינו יותר טובים מהגרמנים, לא הרגשנו נחותים ואם אנחנו מרגישים פספוס אחרי תיקו מול גרמניה, זה בעצם אומר הכל לגבי ההישג שעשינו היום".

מאמן הנבחרת הגרמנית, פיטר הילדס, אמר: "היה משחק נמרץ של שתי הנבחרות. שתי הקבוצות שיחקו חזק והתוצאה משקפת. ידענו שהנבחרת הישראלית טובה מאוד והיא גם הוכיחה את זה. בסך הכל אני מרוצה מהתוצאה ומהנבחרת שלי. העלייה של הנבחרת שלנו עדיין לא הובטחה. הסיכוי לשתי הנבחרות, גם הגרמנית וגם הישראלית, עדיין קיים ואסור לשכוח שגם למולדובה יש נבחרת טובה. בוזגלו ושכטר הרשימו אותנו במיוחד וממש לא הצטערתי שהמאמן הוציא את בוזגלו בדקה ה-60".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully