וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ואשדוד: עדיין בבוץ, אפילו במשחק אימון

11.10.2007 / 17:18

משחק האימון בין שתי המאכזבות של הליגה הסתיים ב-2:2. ניר לוין: "היינו רוצים שידברו עלינו בהקשר חיובי", חזן: "מחכים למשחק הבא"

שתיים מהקבוצות המאכזבות בליגה, מכבי ת"א ומ.ס. אשדוד סיימו משחק אימון היום (חמישי) בתיקו 2:2 שהעלה מעט את הביטחון שלהן לקראת המשך משחקי הליגה. בשורות הצהובים, שירדו ביום ראשון האחרון למקום האחרון, בלט רביד גזל שהופקד על מרכז השדה וגילה יכולת טובה, וכמוהו גם ארז מסיקה. גם רמאליו, שחקנה הטרי של מכבי ת"א ערך הופעת בכורה, אך ניכר כי הוא עדיין חלוד ורחוק היה מלהציג יכולת משביעת רצון. אבי נמני כלל לא התלבש.

במשחק עצמו אשדוד עלתה ליתרון מהיר של 0:2 אחרי צמד של עידן מליחי (דקות 1 ו-10), אך עוז יפרח הצליח לצמק ל-2:1 עם נגיחה בדקה ה-45. מי שהצליח להשאיר מעט אופטימיות הוא יניב עזרן שכבש מול האקסית בדקה ה-60 ושלח את מאמני הקבוצות להמשיך לשבור את הראש על נקודות החולשה.

במהלך המשחק אירעה תקרית כאשר יאניק קמאנאן, שהוחלף במהלך המחצית השנייה, ערך ריצת שחרור מסביב למגרש. במהלך הריצה נהם לעברו אוהד אשדודי, המוכר לאנשי אשדוד כאדם המעורער בנפשו, אך למרות זאת קמאנאן נפגע מאוד. מספר שחקנים מאשדוד, ביניהם אלן מסודי, ניגשו לקמאנאן הנסער והסבירו לו כי מדובר באדם שאינו יציב בדעתו, ורק לאחר מכן הוא נרגע.

מאמן מכבי ת"א, ניר לוין, התייחס למשחק בסיומו: "במשחק אימון התוצאה היא לא משמעותית. רצינו לראות הרבה דברים וזה נותן פרספקטיבה על שחקנים, תפקודים ודברים נוספים. המשחק הזה הוא לא מדד שעל פיו אפשר לבחון יכולת של שחקן. זה משחק וציון דרך לבדוק שחקנים. חלק לא קטן מהדברים שרצינו להשיג השגנו".

בנוגע לעובדה שמכבי ת"א היא קבוצת תחתית, וכך גם ההתייחסות אליה, אמר לוין: "היינו מאוד רוצים שידברו עלינו בהקשר חיובי, אבל מכבי ת"א היא קבוצה מתוקשרת ומסקרנת. יש לא מעט פרשנים שאומרים כל מיני דברים, אבל זה חלק מהעניין ואנחנו חיים עם זה בשלום. אנו מקווים שהדברים הללו יתהפכו בעתיד".

"באף משחק אני לא אוהב להפסיד, גם אם מדובר במשחק אימון", סיכם בסיום המשחק מאמן אשדוד, אלון חזן, והוסיף: "כרגיל אנחנו מחלקים יותר מידי מתנות. במשחק הזה המטרה הייתה להריץ את השחקנים, במיוחד בעקבות מה שאנחנו עוברים בתקופה האחרונה. רצינו לתת לשחקנים לשחק בצורה יותר אחראית כדי שיקבלו יותר ביטחון. חלק עשו את זה יותר טוב וחלק יותר גרוע".

ובכל זאת, לאחר שתי התבוסות בשני המחזורים האחרונים, חזן יצא מעודד: "הדבר היחיד שאפשר לקחת מהמשחק הוא שהצלחנו לתת דקות משחק לודראן, אלמושנינו ולפטריק סופו. אלה שחקנים שחסר להם כושר משחק, וזו הייתה הזדמנות לתת להם לשחק 90 דקות למרות העייפות שלהם. אם היה מדובר במשחק ליגה לא היינו יכולים לעשות זאת. סופו הוסיף לנו הרבה עד שנגמר לו הכוח. כעת נתאזר בסבלנות עד המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully