וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו יכולים לנצח ולהפסיד לכל נבחרת"

11.10.2007 / 18:02

מאמן הצעירה, גיא לוי, מודע ליתרון של הנבחרת הגרמנית לקראת המשחק בשישי (15:00), אבל סומך על היכולות של שכטר ובוזגלו

מחר (שישי, 15:00) תגיע הנבחרת הצעירה של ישראל למשחק משמעותי מבחינתה, מול גרמניה באיצטדיון רמת גן. בצל פרשת סירובו של השחקן האיראני, אשקן דג'אגה, להגיע לישראל, ערך היום מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, מסיבת עיתונאים.

"נקווה להגיע מוכנים בצורה טובה לאתגר הזה", אמר לוי, "אפשר ללמוד מהם הרבה דברים, במיוחד איך הם לא נותנים שטח ליריב, ואת זה נצטרך לשפר, במיוחד במגרש גדול כמו רמת גן. נצטרך לנסות לנצל את היתרונות שלנו במשחק. המחשבה שלי היא תמיד ברמה הקבוצתית, וברמה הזו אנחנו צריכים את כולם בכושר טוב. אם נדע לכסות את השטח בצורה טוב, נוכל להביא את היתרונות שיש לאיתי שכטר ומאור בוזגלו בחלק הקדמי, אבל יש משמעות גדולה לכל השחקנים שישחקו. משחק כדורגל הוא דבר שגם מתפתח וכל שחקן בעיניי הוא חשוב מאוד".

"אנחנו נעשה את הדברים שאנחנו צריכים לעשות, גם בכל מה שקשור לרוח. משחק כזה הוא משמעותי לכל אחד ואחד בקריירה שלו, אבל מדובר בכדורגל. האתגר מבחינתנו, במיוחד כשאנחנו משחקים באצטדיון כל כך גדול, הוא לכסות את השטח בצורה טובה וזוהי נקודת המפתח מבחינתנו".

לוי התייחס גם ליריבה הגרמנית החזקה, שממוקמת במקום החמישי באירופה: "אנחנו יכולים לנצח כל נבחרת וכמו שלמדנו אנחנו גם יכולים להפסיד באותה מידה. התמודדנו מול נבחרות גדולות ואנחנו רוצים להאמין שאנחנו יכולים להתמודד גם מול גרמניה. יש לנו כישרונות שאנחנו רוצים להביא לידי ביטוי, כדי לממש אותם וכדי להביא לידי ביטוי נצטרך להתאים מספר דברים, כי יש לגרמנים עדיפות מבחינת הארגון ומבחינה פיזית וזה מאוד בולט אצלהם. אני רוצה לעבור את האימון האחרון, אין לי הרבה התלבטויות ופחות או יותר אנחנו מגובשים מבחינת המחשבה, אבל אנחנו עדיין בשלבים האחרונים של גיבוש הרעיונות והעברתם לידי השחקנים.

על פרשת איסור נסיעתו של ערן זהבי לאירלנד על ידי שלטונות צה"ל אמר לוי: "אנחנו לא אוהבים הפרות משמעת במסגרת הצבא ואם הוא לא יוכל לנסוע לאירלנד הוא לא ייסע לשם. שחקנים שלנו צריכים לדעת להסתדר בכל המסגרות, במיוחד זו הצבאית. חשוב לנו לנצח את המשחק הקרוב מול גרמניה, מעבר לזה אני לא רוצה להתייחס למה שיהיה ביוני. כל המאמצים שלנו מרוכזים במשחק הזה".

כוכב הנבחרת, מאור בוזגלו, נשאל על האפשרות שעלתה כי יוזמן למשחק הנבחרת בקרואטיה: "אני כרגע שחקן של הנבחרת הצעירה וזה מה שמעניין אותי, להצליח איתה. זה משחק חשוב עבורינו, אני ואיתי באים לידי ביטוי בנסיון להביא לידי השחקנים את הביטחון. לדבר על מוטיבציה במשחק כזה אין צורך. פשוט צריך לבוא, ליהנות מכדורגל ולשחק את המשחק שאנחנו יודעים. ככל שאני משחק יותר גם הביטחון עולה והבנת המשחק היא הרבה יותר גבוהה. בנבחרת הזו יש משהו מיוחד, יש בה מאמינים גדולים".

"בהזדמנות הזו שניתנת לנו אנחנו חייבים להביא גם קהל למגרש. ככל שעוברים האימונים ושהנבחרת הזו מתגבשת, אנחנו מתחברים ומשתפרים. כמובן שההישג של הנבחרת הקודמת קצת מלחיץ, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעיקר והצוות המקצועי עוזר לנו. אני חושב ששחקן צריך להתמודד עם לחצים, גם אם הם גדולים. זה חשוב לשחקן שרוצה להיות טוב, לקחת על עצמו את האחריות".

הרכב משוער: אוהד לויטה, יובל שפונגין, שי מימון, רמי דואני, אורי שטרית, אלמוג כהן (ליאור ז'אן), ביברס נאתכו, בירם כיאל, מאור בוזגלו, איתי שכטר, חן עזריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully