וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "מאוד מתסכל להישאר בבית"

11.10.2007 / 20:14

ברק יצחקי מספר על האכזבה מהפציעה דווקא לפני קרואטיה, ועל ההצלחה המסחחרת בבית"ר. לוזון: "אני לא רואה הרבה סיכוי לנצח"

ברק יצחקי שוחרר מסגל נבחרת ישראל, זאת בעקבות הפציעה של החלוץ ברצועות הברך. יצחקי שאף להצטרף למסע הנבחרת לקרואטיה ולנסות לקחת חלק במשחק, אך כאביו היו קשים מנשוא והצוות הרפואי של הנבחרת קבע כי ליצחקי אין טעם להגיע עם הנבחרת למשחקה בשבת.

חלוץ בית"ר ירושלים מצטרף לרשימה ארוכה של פצועים ומושעים, שכוללת גם את עידן טל, רוברטו קולאוטי, דודו אוואט ויואב זיו ונראה כי קשטן ייאלץ להשקיע מחשבה רבה בהצבת שחקני ההתקפה למשחק.

כבר עתה ברור כי תשעה מתוך אחד עשר שחקנים מובטחים בהרכב, כאשר בשער יפתח ניר דוידוביץ', בהגנה ישחקו יגאל אנטבי, אייל משומר, טל בן חיים ושמעון גרשון. בקישור ישחקו תמיר כהן, גל אלברמן וכמובן יוסי בניון. בחוד מובטח מקומו של פיני בלילי, כשהשניים הנוספים יבחרו מבין ארבעה שחקנים: אבירם ברוכיאן, טוטו תמוז, אליניב ברדה ומשה אוחיון.

"אני לא רואה הרבה סיכוי לנצח בקרואטיה", אמר יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, בשדה התעופה, בטרם יצאה הנבחרת לקרואטיה, "הסיכוי הוא נמוך, וגם אם נפתיע וננצח שם, עדיין הסיכוי לעלות מהמקום הראשון או השני הוא נמוך כי אנחנו תלויים בתוצאות של אנגליה ורוסיה".

תמיר כהן, שצפוי לפתוח בהרכב הנבחרת בפעם הראשונה ויערוך בכורה, אמר: "כרגע אני עדיין לא מתרגש, זה בטח יגיע לפני המשחק, אנחנו מוכנים ונעשה את הכל בשביל לנצח".

"פציעות הן חלק מהכדורגל"

"כל החיים עבדתי בשביל להגיע לרגע של להיות בנבחרת, אני מצטער שלא יכולתי לנסוע ולעזור לנבחרת בשבת בקרואטיה". כך אומר הערב לוואלה! ספורט, כוכב בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל, ברק יצחקי, ששוחרר הבוקר (חמישי) ממסע הנבחרת למשחק בקרואטיה. יצחקי סובל ממתיחה חזקה ברצועה הצידית בברכו כתוצאה ממכה שספג במשחק של קבוצתו ביום ראשון מול מ.ס. אשדוד, ולא התאמן בשלושת הימים האחרונים. מאמן הנבחרת, דרור קשטן, קיווה עד הרגע האחרון כי הצוות הרפואי בנבחרת יוכל להכשירו, אך למרות למרות הטיפולים האינטנסיביים שעבר, הוא המשיך לסבול מכאבים עזים בברכו, והבוקר החליט קשטן לשחררו מהנסיעה.

יצחקי היה מתוסכל לאחר שנשאר בארץ וראה את חבריו ממריאים בצהריים לקרואטיה: "זה החלום הכי גדול של שחקן להיות בנבחרת, מאוד מתסכל להישאר בבית, במיוחד כשאני בתקופה טובה, בכושר טוב ומאוד רציתי להיות חלק מהנבחרת במשחק הזה. אבל פציעות הן חלק מהכדורגל, אני אצטרך להתגבר על זה ולהמשיך הלאה".

"זו פציעה ישנה שהיתה לי", סיפר יצחקי. "עשיתי תנועה לא נכונה במשחק מול אשדוד ובלילה הרגשתי כאבים חזקים בברך. ניסיתי להתאמן במשך השבוע אבל הרגשתי כאבים. הרופא בדק אותי מספר פעמים ובסוף דיבר עם דרור ויחד הם קיבלו החלטה לשחרר אותי מהנסיעה".

יצחקי מעריך שעדיין לא אבדו הסיכויים להעפיל ליורו 2008: "המשחק הזה מאוד חשוב לנבחרת. עדיין יש לנו סיכויים לעלות ואני גם חושב שיש לנו סיכוי ויכולת לנצח בקרואטיה. אם לא היה סיכוי לנצח אז אין טעם שבכלל ניסע למשחק. אני חושב שיש שחקנים מצוינים בנבחרת ואנחנו בהחלט יכולים להוציא תוצאה טובה. ברור שמדובר בנבחרת עדיפה עלינו, נבחרת טובה מאוד שלא הפסידה בביתה מזה כמה שנים, אין ספק שהקרואטים פייבוריטים".

בקשר למשחק הנפל מול אנגליה אמר יצחקי: "דרור עבד איתנו על הדברים שהיינו צריכים לשפר מהמשחק בוומבלי, ואני משוכנע שהשחקנים הפנימו את מה שצריך לתקן".

במשחקים של בית"ר נראה שאתה לא מפסיק לחייך

"אני חושב שכדורגל זה קודם כל הנאה. אני מאמין שאם משחקים כדורגל שמח ונותנים שואו לקהל, אז גם מנצחים וגם נהנים ממה שאנחנו עושים, זה הכי טוב שיכול להיות. אני מחייך גם כשאני מחמיץ או נכשל כי אז אני מרגיש טוב יותר וממשיך הלאה. היתה לי שיחה עם יצחק שום בתחילת העונה והוא נתן לי את כל חופש הפעולה שרציתי. אני ממש שמח על כך ובשביל שחקן זה הכי כיף בעולם שמאמן מאמין בך ונותן לך חופש פעולה"

שיתוף הפעולה בינך לבין רומולו עובד טוב מאוד

"רומולו שחקן מצוין, דיברו עליו בתחילת העונה שהוא לא מספיק טוב, הוא הגיע קצת פצוע והיה לנו ברור כבר אז שברגע שהוא יכנס לכושר הוא יעזור לנו ויהיה חלוץ מצוין. עכשיו הוא מראה לכולם מה הוא יודע ומה הוא שווה"

בית"ר מציגה כושר נפלא, מרגישים עכשיו פספוס לגבי העובדה שלא עברתם את קופנהאגן במוקדמות הצ'מפיונס ליג

"הדנים הגיעו מוכנים יותר מאיתנו כי הם באו אחרי שלושה או ארבעה משחקים בליגה. ברור שמרגישים פספוס כי היינו טובים יותר במשחק הראשון ואפילו הובלנו במשחק השני. אבל זה מאחורינו ובעזרת השם אם ניקח שוב אליפות השנה אז אני בטוח שיבנו בבית"ר קבוצה שתעפיל לשלב הבתים בצ'מפיונס בשנה הבאה".

התחנה הבאה שלך תהיה באירופה?

"כל שחקן רוצה להגיע לאירופה, אני אשקר אם אומר שאני לא רוצה להתקדם. אם תבוא הצעה טובה ברור שארצה להתקדם הלאה, הסוכנים שלי מטפלים בכל העניינים האלו. כרגע כל כולי בבית"ר ואני חושב רק על זכייה בכל התארים עם בית"ר ירושלים, כמובן שאני מקווה לחזור כמה שיותר מהר לסגל הנבחרת והלוואי שאוכל לעזור לה בהמשך הדרך".

מה תהיה הצלחה אישית שלך העונה ?

"כמובן שאני רוצה לעזור לבית"ר לזכות בכל תואר אפשרי. באופן אישי אני רוצה להבקיע כמה שיותר שערים. אם אצליח לכבוש יותר מבעונה שעברה אשמח מאוד, אבל הצלחת הקבוצה חשובה לי יותר מהכל".

הנבחרת נחתה (משה בוקר, שליח הארץ לקרואטיה)

המשלחת הישראלית לקרואטיה התעכבה הערב (חמישי) כשעה במטוס בגלל שאחד הנוסעים הספרדים איחר לטיסה, והבקרה האירופית לא אישרה למטוס להמריא. ורק אחרי שעה התקבל אישור והמטוס עלה לאוויר.

שחקני הנבחרת העבירו את הטיסה בעיקר בשינה ובמשחקי מחשב, והפגינו מורת רוח מכך שלא הייתה ארוחת ערב במטוס וחברת התעופה סן-דור חילקה להם סנדביצ'ים. הטיסה ארכה כשלוש שעות, וכחצי שעה לאחר הנחיתה הגיעה הנבחרת למלון, התארגנה וירדה לארוחת הערב.

בנבחרת סיפרו כי קיימת אכזבה גדולה מהישארותו של ברק יצחקי הפצוע בארץ. כמה מהשחקנים אמרו שהוא ויוסי בניון היחידים שיכולים להשאיר את הנבחרת בתמונה.

עדכון ראשון 11.10.07 12:04
עדכון אחרון 11.10.07 20:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully