וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתה? לא בבית ספרנו

10.10.2007 / 20:20

הבעלים של בני יהודה חזי מגן החליט, אם שביתת המורים תימשך, לפתוח כיתות לימוד לילדי המועדון: "הפרוייקט הזה הוא חובתי האישית"

יוזמה ברוכה בבני יהודה. הבעלים של המועדון, חזי מגן, בגיבוי של ההנהלה, החליט כי במידה ששביתת המורים, שהחלה היום (רביעי), תימשך, הרי שהמועדון יפתח חמש כיתות שיפעלו במתחם האימונים של הקבוצה ויועמדו לטובתם של שחקני המועדון מכיתות ז' עד י"א. מגן יביא מורים שילמדו את הילדים בדיוק כמו בבית ספר, משעה 9:00 עד 14:00. לאחר מכן יקבלו כל הילדים ארוחת צהריים, ינוחו ואז יערכו אימונים.

"אנחנו לא רוצים שהילדים שלנו יסתובבו בלילות וישנו בימים", אמר מגן, "אנחנו רואים את הפרויקט הזה כאחריות שלנו כלפי הילדים, מבלי להביע עמדה בסכסוך שבין המורים והממשלה. מעניין אותי העתיד של הילדים האלו והחינוך שלהם. הפרויקט הזה הוא חובתי האישית כמי שעומד בראש המועדון. כמובן שאשא בכל העלויות הכרוכות".

בתוך כך, המשיכו הזהובים לערוך את ההכנות למשחק הליגה בעוד כשבוע וחצי בחוץ נגד מ.ס אשדוד. למרות ההפסדים הצורמים של הקבוצה מעיר הנמל, המאמן ניצן שירזי לא מזלזל לרגע וקיים היום (רביעי) שני אימונים היום כשהוא נהנה מסגל שחקנים מלא. כל הפצועים, כולל המגן השמאלי סאלם אבו סיאם, החלימו וערכו אימון מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully