וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי בספק גדול לקרואטיה

9.10.2007 / 20:01

החלוץ ערך אימון חלקי בגלל כאבים חזקים בברך ויבדק ביום רביעי. גם טועמה פצוע ואם לא יהיה כשיר זנדברג עשוי להיות מוזמן. בניון: "במשחק אחד הכל יכול להיות"

אחרי עזיבתו של עידן טל את מחנה נבחרת הכדורגל הבוקר (שלישי), גם כשירותם של סלים טועמה וברק יצחקי נמצאת תחת סימן שאלה.

יצחקי, שסובל מכאבים בברך, ערך אימון חלקי. מחר יעבור חלוץ בית"ר ירושלים בדיקה וכרגע הוא בספק גדול למשחק ביום שבת. המאמן דרור קשטן מודאג מהפציעה מאחר וגם רוברטו קולאוטי לא בסגל וייחסר ממצבת החלוצים.

טועמה לא נטל חלק באימון הערב בגלל פציעה בקרסול וחבלה שספג באזור גיד האכילס במשחקו האחרון בבלגיה. הקשר עשוי לחזור מחר לאימונים, אבל בנבחרת הודו שבמידה שלא יחלים מהפציעה לא מן הנמנע כי קשר בית"ר ירושלים, מיכאל זנדברג, עשוי לקבל זימון במקומו.

שחקן נוסף שהתאמן הבוקר, אבל נח בערב הוא יגאל אנטבי, ששיחק אתמול 90 דקות במדי הפועל תל אביב מול מכבי הרצליה. אייל משומר נטש אחרי שספג בבטנו כדור חזק מרגליו של טוטו תמוז. לעומתם, איציק עזוז, שספג מכה בברכו ונטש את אימון הבוקר, ערך בערב אימון מלא.

הליגיונרים, טל בן חיים, יוסי בניון ופיני בלילי ערכו אימון שני עם הנבחרת אחרי אימון הבוקר. ליגיונר נוסף, בן סהר, נחת הערב (שלישי) בישראל ויצטרף מחר לאימונים, אחרי שאמש שיחק 68 דקות בניצחון הבכורה של ק.פ.ר בליגת המשנה באנגליה.

מחר אחר הצהריים יערכו נציגי הנבחרת מסיבת עיתונאים שלאחריה ייצאו דרור קשטן ולחניכיו לאימון האחרון בארץ. בצהרי יום חמישי תמריא הנבחרת לקרואטיה לקראת המשחק.

טל שוחרר בגלל פציעה

כבר באימון הבכורה אמש (שני) נאלץ המאמן דרור קשטן לחזות בפינויו של הקשר עידן טל לבית-החולים איכילוב. קשרה של בית"ר ירושלים נפגע ביום ראשון במהלך משחק הניצחון של קבוצתו נגד מ.ס אשדוד (0:5), ולאחר מספר דקות של אימון התלונן על כאבים בצלעות. הצוות הרפואי החליט לפנותו להמשך בדיקות וצילומים בבית-החולים. התוצאות הראו כי טל לא יהיה כשיר למשחק נגד קוראטיה, היום (שלישי) החליט הצוות המקצועי של הנבחרת, לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי, לשחררו מהסגל.

יוסי בניון הפגין אופטימיות על אש קטנה: "על הנייר הם הפייבוריטים, הם נבחרת חזקה מאוד ובכושר מצוין. אבל במשחק אחד הכל יכול להיות, ואנחנו מאמינים, נעבוד קשה השבוע וניתן את המאה אחוז ונקווה באמת שזה יספיק. תמיד יש הפתעות במשחקים באירופה, ואני מקווה מאוד שהפעם אנחנו נהיה אלה שגורמים להפתעה".

לגבי מכת הפציעות בנבחרת אמר בניון: "כל מי שחסר הוא שחקן מצוין, אבל אנחנו נבחרת ולא קבוצה שזה יכול להשפיע יותר מדי. תמיד יש מי שימלא את המקום של מי שלא נמצא כאן. אף שחקן הוא לא מעל הנבחרת".

הקפטן התייחס למשחק הנפל מול אנגליה: "כולם יודעים מה שעשינו לא טוב בוומבלי, לא הצגנו שם בעצם כלום. אבל אנחנו רוצים לתקן את הרושם, לעבוד קשה כדי להוכיח שיש לנו שחקנים מוכשרים".

לגבי היכולת החלשה שהפגין במשחקי הנבחרת האחרונים אמר בניון: "אני אמרתי תמיד שאני רוצה שיצפו ממני ושיהיה עליי לחץ, אני יודע מה מצפים ממני ומה שאני מצפה מעצמי. כשאני לא טוב אני מאוכזב לא פחות מכם, ואני מקווה מאוד שהפעם יהיה לי משחק טוב. אבל זה לא תלוי רק בי, זה תלוי בכולם. אני כמובן צריך לעשות גם את החלק שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully