וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר פרץ עלול להיעדר חודש וחצי

9.10.2007 / 16:02

חלוצה הפצוע של מכבי ת"א יעבור ניתוח בקרסולו ולאחר מכן תתברר תקופת ההחלמה. רמאליו, שעדיין מחלים בעצמו מפציעה, ערך אימן בכורה

שחקני מכבי ת"א התעוררו הבוקר (שלישי) למציאות העגומה בה מדורגת הקבוצה במקום האחרון בטבלה, וזאת לאחר ניצחונה של מכבי הרצליה אמש על הפועל ת"א. הצהובים, שספגו בשבת את הפסדם הרביעי ברציפות, מתחילים להתרגל לעובדה המבישה שקבוצתם היא קבוצת תחתית לכל דבר העונה.

שחקן בקבוצה אמר היום לגבי מיקומה של הקבוצה במקום האחרון : "זה אכן מביש. זה לא מקום שבמכבי רגילים אליו. אבל יש כאן חומר שחקנים מספיק טוב. אנחנו צריכים להתחיל לצבור נקודות ועדיף שזה יקרה כמה שיותר מהר".

הקשר הברזילאי ז'וז'ה רמאליו ערך הבוקר את אימון הבכורה שלו במדים הצהובים. רמאליו, שעדיין נמצא בשלבי החלמה מהקרעים הקטנים בשריר רגלו, נטש מדי פעם את האימון ועבד בצידי המגרש עם מאמן הכושר איציק בן מלך, וזאת בכדי לא להעמיס מאמץ רב מדי על רגלו הפגועה.

קשר הרכש הנוסף, רביד גזל, ערך אימון מלא ונראה מלא התלהבות. יניב עזרן שלא חש בטוב אתמול, חזר להתאמן וערך אימון מלא. מהאימון נעדרו ארבעה שחקני הנבחרת הצעירה - שירן ייני, יובל שפונגין, ליאור ז'אן ואורי שטרית. כמו כן חסרו הפצועים, קובי מוסא, דן רומן ומשה מישאלוב.

החלוץ עומר פרץ, הסובל משבר מאמץ בקרסולו, יעבור מחר ניתוח והוא עשוי להיעדר כחודש וחצי מהמגרשים אם יתברר שהוא סובל מפגיעה בגידים. אם החשש הזה יתבדה פרץ ייעדר כשלושה שבועות. פרץ גובס לפני כשבועיים ובצוות הרפואי שהשבר יתאחה גם ללא ניתוח. היום עבר החלוץ בדיקה ונתברר כי הוא זקוק לניתוח.

המאמן ניר לוין, שמודע לעובדה המדאיגה שמאז בואו לא כבשה הקבוצה ולו שער אחד בשלושת משחקי הליגה האחרונים, תירגל היום הרבה מאוד משחקונים של אחד על אחד וניצול מצבי כיבוש בתוך הרחבה. מי שנראה חד במיוחד, היה הקשר ארז מסיקה שלא הפסיק לכבוש מכל מצב. לוין היה מרוצה גם מכושר ההבקעה של הקפטן אבי נמני והצעיר דודו ביטון.

הנהלת הקבוצה אסרה על השחקנים וכן על חברי הצוות המקצועי להתראיין. בקבוצה רוצים לנצל את פגרת הנבחרת בכדי להכניס לכושר את שחקני הרכש שהצטרפו וכן להוריד בעומסי האימונים לשחקנים שמחלימים מפציעות כמו הבלם מילאן מרטינוביץ' שעדיין לא החלים לחלוטין מהפציעה בברכו ובנוסף סובל מכאבים במפשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully