וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם מגיעה לבלומפילד

רגב גולדמן

9.10.2007 / 12:00

הפועל ת"א כססה ציפורניים בהגרלת הבתים, שזימנה לה משחק ביתי נגד התרנגולים של מרטין יול. אנדרלכט, חטאפה ואלבורג הן היריבות הנוספות

בהפועל תל אביב אין רגע דל, או סקנדל או פסטיבל. אחרי שהציגה יכולת מבישה בהפסד אמש (שני) להרצליה (2:0), התייצבו האדומים נרגשים להגרלת שלב הבתים של גביע אופ"א. ההגרלה טמנה בחובה אפשרות לפגוש קבוצות אטרקטיביות כמו באיירן מינכן, אתלטיקו מדריד, אברטון ועוד.

בסופו של דבר הוגרלו האדומים לבית ז' האטרקטיבי, עם אנדרלכט הבלגית, טוטנהאם האנגלית, חטאפה הספרדית ואלבורג הדנית. הפועל תל אביב, ששובצה כקבוצת דרג רביעי בהגרלה, תארח בבית את טוטנהאם (ב-8 בנובמבר) ואלבורג הדנית (ב-19 בדצמבר) ותתארח אצל חטאפה הספרדית (ב-29 בנובמבר) ואנדרלכט הבלגית (ב-25 באוקטובר). אילוצי מגרשים ומזג אוויר יכולים לגרום לשינוי תאריכים או ביתיות, כפי שקרה להפועל בשנה שעברה כשבמקום להתארח אצל ראפיד בוקרשט ולארח את פ.ס.ז', אירחה את הרומנים ושיחקה בצרפת.

זו תהיה הופעתה השנייה ברציפות של הפועל תל אביב בשלב הבתים של אופ"א, ובבלומפילד יקוו להגיע לשלב הנוק אאוט, ממנו הודחו בעונה שעברה על ידי גלזגו ריינג'רס. שלב הבתים מורכב משמונה בתים של חמש קבוצות ושיטת ליגה בת סיבוב אחד. שלוש הראשונות, 24 בסך הכל, עולות לשלב הבא אליו יצטרפו שמונה הקבוצות שיסיימו במקום השלישי בבתי ליגת האלופות. 32 הקבוצות ימשיכו מכאן ועד לגמר בשיטת נוק אאוט.

הגרלת הבתים המלאה

בית א': אלקמר, זניט סנט פטרסבורג, אברטון, נירנברג, לאריסה.

בית ב': פנאתינייקוס, לוקומוטיב מוסקבה, אתלטיקו, קופנהאגן, אברדין.

בית ג': ויאריאל, א.א.ק אתונה, פיורנטינה, בולסלאב, אלפסבורג.

בית ד': פ.צ בזל, המבורג, רן, דינמו זאגרב, בראן ברגן.

בית ה': באייר לברקוזן, ספרטה פראג, ספרטק מוסקבה, טולוז, ציריך.

בית ו': באיירן מינכן, בולטון, בראגה, הכוכב האדום בלגרד, אריס סלוניקי.

בית ח': בורדו, אוסטריה וינה, גלטאסראי, פניוניוס, הלסינגבורג.

"תהיה לנו הרבה מאוד עבודה"

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוזון, הגיב להגרלה:" כמובן שזו הגרלה קשה מאוד. אנחנו נתחיל ללמוד את הקבוצות בימים הקרובים ותהיה לנו הרבה מאוד עבודה. בסך הכל המשימה שלנו ברורה ונעשה הכל כדי לעמוד בה ולעלות לשלב הבא".

מוקדם יותר היום (שלישי) ריכז לוזון את שחקניו לפני האימון שהתקיים באווירה קשה, וביקש משחקניו לעשות חשבון נפש. "אני אעשה את שלי, אתם תעשו את שלכם. המצב לא יכול להמשיך ככה. הזהרתי אתכם מהשאננות ומירידת מתח, וזו התצוגה הכי מבישה שהיתה העונה". מהאימון נעדרו ברוך דגו וליאור אסולין הפצועים, וכן שחקני הפועל תל אביב בנבחרות ישראל השונות.

שחקנים בקבוצה העידו בשיחות פנימיות, שהעסק לא זורם ביניהם, ואין להט בקבוצה. חלק מהשחקנים הזכירו את חסרונו של יוסי אבוקסיס, ואמרו שאין מי שמדרבן אותם על המגרש.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully