וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו בדרך להתרסקות"

רגב גולדמן

9.10.2007 / 7:53

ההפסד להרצליה שבר את שחקני הפועל ת”א, שביקרו קשות את מאמנם והוסיפו: ”אנו קבוצת תחתית לכל דבר”. עימות בין עובד למספר שחקנים

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

בהפועל תל אביב מסרבים להירגע לאחר ההפסד המשפיל אמש(שני) למכבי הרצליה ברמת גן (2:0). האדומים, שסוגרים חמישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, נמצאים מקום אחד מעל הקו האדום, רק בזכות הפרש השערים ממכבי הרצליה. במהלך המשחק ובסיומו התגודדו מאות אוהדי הקבוצה מחוץ לחדרי ההלבשה, וגידפו את השחקנים ואת גיא לוזון, ממנו אף דרשו להתפטר.

גם בחדר ההלבשה הורגשה מתיחות, ושחקנים רבים מתחו ביקורת על אחת ההופעות החלשות ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות. מספר שחקנים אמרו בשיחה סגורה בסיום המשחק: "אנחנו חייבים שינוי ומהר. רק במזל לא סיימנו את המשחק עם רביעייה או חמישייה. גליל ללא ספק הציל אותנו במשחק הזה. אי אפשר להמשיך כך". שחקן בכיר נוסף הוסיף: "אי אפשר לשקר את הקהל, אנחנו לא נראים טוב ומשחקים גרוע. אנחנו קבוצת תחתית לכל דבר ועניין".

"הבאת משחק אחד טוב, וכבר חושב שאתה הקפטן פה?"

השחקנים העידו כי במהלך המחצית השנייה, ראובן עובד תידרך חלק מהשחקנים על המגרש. לעמאר מנצור אמר עובד: "אל תעלה יותר מדי למעלה, אני רוצה שתישאר מאחורי החצי, אל תעלה". בסיום המשחק, הרוחות בחדר ההלבשה להטו מעט, לאחר דין ודברים בין עובד למספר שחקנים. עובד שלקח קשה את ההפסד אמר: "מזה המשחק הזה? למה אין לי למי למסור? למה אף אחד לא בא לקבל כדור?!", חלק מהשחקנים היו המומים ואמרו לעובד בתגובה: "הבאת משחק טוב אחד ואתה כבר חושב שאתה הקפטן פה? מה אתה עושה הצגות במשחק, מרים ידיים וצועק?".

המתיחות בחדר ההלבשה המשיכה גם כאשר גיא לוזון נכנס, והחליט שלא לשוחח עם השחקנים. חלקם העבירו עליו ביקורת קשה ואמרו: "אירופה זה מספר משחקים בודדים. כולם יודעים שהסיכוי שנעלה הפעם משלב הבתים הוא קטן ביותר. הליגה זו הלחם והחמאה שלנו. אנחנו בדרך להתרסקות".

הבוקר תחזור הקבוצה להתאמן, ובצהריים צפויה הקבוצה לדעת עם מי תוגרל בשלב הבתים של גביע אופ"א. ברוך דגו עדין סובל מהפציעה הטורדנית, ויעבור הבוקר בדיקות מקיפות, שיאבחנו את מצבו.

הראל: "לא התאהבנו באירופה" (יניב קובוביץ', הארץ)

בעקבות ההפסד להרצליה, ספג גיא לוזון את מרבית האש מהאוהדים. במחצית המשחק עוד שמר לוזון על אופטימיות ואמר לשחקנים: "תרימו ת'ראש, גול אחד ואנחנו חוזרים". בסיום שררה דממה בחדר ההלבשה והשחקנים התלבשו מהר ויצאו לאוטובוס. "לא נתנו פס אחד נורמלי במשחק", אמר אמש שחקן בהפועל, "לא הגענו לשום הזדמנות. כולם שמחו בסולנה בחדר ההלבשה שעלינו ואף אחד לא הסתכל איך אנחנו נראים. טוב שיש פגרה".

במחצית המשחק התרחשה תקרית בין היושב ראש מוני הראל לעורך הדין ואוהד הקבוצה ארי שמאי, שהגיש נגדו תלונה במשטרה. "אחרי הגול השני צעקתי לעבר חברי ההנהלה אם זו קבוצה של 40 מיליון שקל והעיקר שהם נוסעים לז'נווה", סיפר שמאי, "במחצית נשענתי על הקיר, הראל ניגש אלי, הצמיד לי אצבע מתחת לעין ואיים עליי. אחר כך הצטרף חבר שלו, חנק אותי ואיים גם הוא. ניגשתי לאבטחה והתלוננתי במשטרה על התקיפה".

הראל בתגובה: "אין לי שום מושג מהתלונה שהוגשה נגדי במשטרה, אם אכן היתה כזאת. לא אני ולא חבר שלי תקפנו את שמאי". הראל התעמת במחצית גם עם גזי קפלן מנכ"ל אוסם וחבר ההנהלה לשעבר. מאוחר יותר נראו השניים מפויסים.

"אני לא מרוצה מהמצב כי כשהקבוצה לא מנצחת אי אפשר להיות מרוצים", התייחס הראל למצב הקבוצה, "כמועדון הכל עובד בסדר גמור ואני חושב שאנחנו רק בתקופה לא טובה ואנחנו עוד נחזור לצמרת הגבוהה. אני לא חושב שהיכולת שלנו נובעת מחוסר מחויבות של שחקנים. אין לנו שום רגשות מיוחדים לאירופה, לא התאהבנו באירופה ואני לא יודע אם אירופה מפריעה לנו בליגה, אין לי פרמטר לקבוע. זה לא יהיה מוזר לשבת בהגרלה בשווייץ אחרי שהפסדנו להרצליה. אחרי הכל הרצליה זו קבוצה בליגת העל".

עידן סרור חתם בהפועל ת"א לארבע השנים הבאות ויצטרף היום לאימונים, לאחר שהפועל הסכימה להפחית שנה מהחוזה המקורי שהוצע לקשר ובנוסף לשדרג את שכרו בצורה משמעותית. סרור ירוויח בהפועל 75 אלף דולר לעונה, כשבשנתיים האחרונות של החוזה שכרו יעלה בעשרה אחוזים לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully