וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה השפילה שתי תל אביביות

8.10.2007 / 22:20

מכבי הרצליה גברה 0:2 על הפועל ת"א מצמד של סעיד מקאסי (5 ו-34), ספק אם האדומים יתנחמו בירידה של מכבי ת"א למקום האחרון

תירוצים יש להם למכביר. השחקנים עייפים, הסגל חסר בגלל פציעות והרחקות, הראש בעננים אחרי הניצחון באירופה, אבל את האוהדים זה ממש לא מעניין. הפועל ת"א הפסידה היום (שני) 2:0 לאחרונה בטבלה מכבי הרצליה מצמד של סעיד מקאסי (5 ו-34), ואחרי חמישה משחקים יש לנציגתנו האחרונה באירופה רק 3 נקודות ו-0 ניצחונות. ספק גדול אם אחרי משחק עלוב שכזה, האדומים מתנחמים בעובדה שהניצחון של הרצליה הוריד את מכבי ת"א למקום האחרון.

גם היום שחקניו של גיא לוזון נראו רע, רע מאוד, כמו בכל משחקי הליגה שלהם עד עכשיו. מה שאמור להדאיג את המאמן הוא לא רק חוסר המוטיבציה של שחקניו, אלא בעיקר כושרם הגופני הלקוי. אם הפועל ת"א רוצה להצליח השנה באירופה, שחקניה לא יוכלו להתפרק ככה משני משחקים בשבוע.

מעבר לזה, ראינו היום שוב את חוסר הסדר שמאפיין את המשחק של הפועל ת"א העונה, כשוואליד באדיר הצדיק שוב את הדחתו מסגל הנבחרת, ראובן עובד חיזק את תדמיתו כשחקן לא יציב ורמי דואני הגביר את סימני השאלה סביבו. אין פלא שכבר במחצית הראשונה האוהדים קראו ללוזון להתפטר. מחר הפועל ת"א תשתתף בהגרלת הבתים של גביע אופ"א, אבל בינתיים כדאי מאוד שיתחילו להתרכז בליגה.

אצל הרצליה, לעומת זאת, יכולים לנשום לרווחה. במשך דקות ארוכות החבורה הלוחמת של פרדי דוד הזכירה לנו איך היא זכתה בעונה שעברה בגביע הטוטו, עם יכולת מצוינת של בוקסנבוים, ראדי ודייויס, והמאמן ההרצלייני זכה לעוד כמה ימים של חסד. הבשורה הרעה ביותר מהמשחק הזה היא דווקא למכבי ת"א - היום רשמית היא הוכתרה לקבוצה הכי גרועה בליגה.

מחצית ראשונה

דקה 5 - גול! הרצליה פתחה במרץ, ובערבובייה אחרי כדור קרן (השלישי של האורחים בחמש דקות) סעיד מקאסי היה במקום ודחק פנימה משלושה מטרים. 0:1 להרצליה.

דקה 20 - האדומים לוחצים. אנטבי העביר רוחב, נאתכו פגע בכדור וכמעט כבש, אבל זינוק של איתמר ניצן הציל שער. דקה לאחר מכן פאביו ג'וניור קיבל כדור על סף הרחבה, בעט חזק, אבל מעל לשער.

דקה 23 - כפיר אדרי התנהל ללא מפריע והתקדם, בעט חזק מ-25 מטר, אבל הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 30 - שני השחקנים הטובים של הפועל, עובד ונאתכו, החליפו דאבל פס מהיר, אבל עובד בעט החוצה ממצב נוח בתוך הרחבה.

דקה 34 - גול! האדומים לחצו, אבל נעקצו בהגנה. התקפה מתפרצת של הרצליה מצאה הגנה דלילה של הפועל, ראגי מצא את מקאסי ברחבה, והחלוץ בעט חד לרשת וקבע 0:2 מפתיע להרצליה.

דקה 40 - אדרי חדר לרחבה בדאבל פס קליל עם בוקסנבוים ובעט חזק, בן שאנן הציל שער.

מחצית שנייה

דקה 46 - לוזון ערך שני חילופים עם פתיחת המחצית, והכניס את רועי דיין וטל חן על חשבון עדי סבג ואבדג'י.

דקה 47 - באדיר קיבל כדור יפה מעובד, ומול איתמר ניצן בעט לרשת החיצונית.

דקה 61 - פאביו ג'וניור קיבל כדור ברחבה, אבל לא הצליח להשתלט עליו ואיבד את ההזדמנות הנוחה.

דקה 64 - אלפסי מצא בכדור ארוך את בוקסנבוים, שהוריד לאדרי, אבל הקשר בעט החוצה מתוך הרחבה.

דקה 67 - הפועל ניצלת בנס מהשער השלישי. ראשון היה זה מקאסי שקיבל כדור ארוך ובעט טיל מ-17 מטר, בן שאנן הדף בקושי. בהמשך אדרי ניצב מולו ובעט שטוח, אבל השוער האדום שוב הדף. בוקסנבוים השתלט על הריבאונד ובעט גם הוא, החוצה.

דקה 75 - שלו מנשה המחליף פרץ למתפרצת מהירה, אבל בעט החוצה מ-16 מטר.

דקה 90 - עבירה מטופשת נוספת של כפיר אדרי הביאה לו את הכרטיס הצהוב השני, והרצליה נאלצה להעביר את תוספת הזמן בעשרה שחקנים.

דקה 90+3 - רועי דיין הוריד יפה לבאדיר, שהפציץ מהאוויר מעשרה מטרים, אבל ניצן קלט יפה.

הרכבי הקבוצות:
הפועל תל אביב: גליל בן שאנן, עמאר מנצור, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, ביברס נאתכו (יקיר לוסקי, 72), ראובן עובד, אבדג'י (רועי דיין, 46), עדי סבג (טל חן, 46), פאביו ג'וניור.

מכבי הרצליה: איתמר ניצן, מטייה מורץ', מארסיו ג'ובאניני, חיים מלכה, איתן עזריה, דייהו דיוויס, עומר בוקסנבוים (שלו מנשה, 72), אושרי אלפסי (אבי ריקן, 81), מהארן ראדי, כפיר אדרי, סעיד מקאסי (שי ביטון, 90).

הטוב, הרע והמכוער

הטוב - תמיד כיף לראות את חשיבותה של הנחישות בכדורגל, ואת ההבדלים הניכרים בין קבוצה שנלחמת על חייה לבין קבוצה שמגיעה עם הראש בעננים, גם אם על הנייר היא יותר מוכשרת. כל הכבוד לפרדי דוד ולשחקניו על המלחמה, על אף שהוכתרו כבר מזמן על ידי הפרשנים כיורדת הבטוחה ללאומית.

הרע - חוסר היכולת של הקבוצות הישראליות להתאושש ממשחקים באירופה כבר הפך להיות תופעה ידועה ומייאשת. ואם שחקנינו, שמרוויחים סכומי עתק, לא מסוגלים לשחק פעמיים בשבוע, למה אנחנו מופתעים שהנבחרת שלנו נראית כפי שהיא נראית?

המכוער - נמאס להאשים בכל שבוע את ההתנהגות של הקהל, אבל קשה להאמין על אוהדי הפועל ת"א, שרק לפני כמה ימים הרימו את גיא לוזון על הכתפיים בעקבות הניצחון בשבדיה, והיום קיללו אותו, שלחו אותו הביתה וקראו לו להתפטר. כפיות טובה בהחלט מכוערת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully