וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "ציפיתי מהשחקנים ליותר"

רגב גולדמן

8.10.2007 / 22:43

מאות אוהדי הפועל ת"א קראו לגיא לוזון להתפטר אחרי ההפסד להרצליה: "עדיף שיקללו אותי ולא את הקבוצה". פרדי דוד: "נמשיך לעשות צרות לליגה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

הראש אולי בבאיירן, אבל הקבוצה קבורה בתחתית. הפועל ת"א הפסידה היום (שני) 2:0 למכבי הרצליה, ועל אף שמחר ראשיה ישתתפו בהגרלת הבתים בגביע אופ"א - בליגה הישראלית היא עדיין ללא ניצחון אחרי חמישה מחזורים. מאות אוהדים זועמים חיכו לשחקנים בסיום המשחק מחוץ לחדרי ההלבשה, קיללו אותם, צעקו לעברם "אין לכם כבוד" וקראו למאמן גיא לוזון להתפטר.

"זה המשחק הכי גרוע שלי בהפועל"

פניו של לוזון נראו עגומות במיוחד בסיום. "חבל, אין ספק שנראינו רע מאוד היום, זה המשחק הכי גרוע שלי בקבוצה", אמר לוזון, "לא סיכנו כמעט את השער, רק קצת אחרי השער הראשון שספגנו, אבל אחרי השני כבר נשברנו. אומנם הנענו את הכדור אבל עשינו את זה רק לרוחב. עכשיו נצטרך לסדר את העניינים כדי להיראות טוב יותר".

"אני לא אתן את אירופה כתירוץ או כאליבי", המשיך לוזון, "היינו צריכים להיראות יותר טוב בלי קשר, גם הגנתית וגם התקפית. הקבוצה כקבוצה לא שיחקה טוב".

אוהדי הפועל צעקוו לשחקנים בסיום שלא מעניינת אותם ההצלחה באירופה כל עוד היא באה על חשבון ההצלחה בליגה. "הזהרתי את השחקנים משאננות", אמר לוזון, וגילה: "ציפיתי מהם ליותר". לגבי הקריאות של האוהדים להתפטרותו אמר לוזון: "שום מאמן לא אוהב לקבל קריאות כאלה, אבל זה חלק מהעניין. עדיף שאני אספוג את הקללות האלה, ולא הקבוצה. נצטרך לעבוד קשה, לקחת החלטות טובות, כי זו הדרך היחידה לצאת מהמצב הזה".

במהלך המשחק התפתחה תקרית אלימה בין ארי שמאי למוני הראל. שמאי, שמבקר את ההנהלה האדומה בתוכנית הרדיו שלו, מתכנן להגיש תלונה במשטרה כנגד התנהגותו של הראל.

דוד: "גרמנו להפועל ת"א לחשוב"

פרדי דוד, לעומת זאת, יכול היה סוף סוף להעלות חיוך קטן וצנוע על פניו. "אני חושב שבחלק מהמשחקים, כמו נגד בית"ר לפני ההרחקה ונגד בני יהודה, שיחקנו כדורגל יוצא מן הכלל", ניסה להסביר מאמן הרצליה מה גרם לקבוצתו לשחק כפי ששיחקה היום, "היום פשוט באנו עם גישה שונה. תכנון המשחק היה לצופף ולתת להפועל תל אביב לחשוב, ולשמחתי הם שיחקו לרוחב. ההזדמנות בתוספת הזמן היתה היחידה שלהם. הכדורגל האירופי עשה שינוי מבחינת סגנון, ולא בהכרח הקבוצות שלוחצות הן אלה שמנצחות, בשבוע שעבר ראינו בצ'מפיונס הרבה משחקים כאלה".

"מגיע לנו קרדיט ענק", המשיך דוד, "הגענו לאינספור מצבים, אבל 0:2 בהחלט מספק אותי בתור הנקודות הראשונות של העונה הזאת. האמת היא שרצינו את שלוש הנקודות, אבל אם היה תיקו גם לא היינו כועסים.

"אני לא אבוא ואומר שעבדנו מנטלית לקראת המשחק הזה ואז ניצחנו. אנחנו מתחילת השנה קבוצה שיודעת שהולכת להיאבק בתחתית, זה לא משהו חדש עבורנו. נמשיך להיאבק".

"ניצלנו גם את ההזדמנות שהפועל בהרכב חסר ואולי קצת עייפה", סיכם דוד, "אבל מה שמפריע לי עכשיו זה שכפיר אדרי הורחק וזה קצת מעיב על הניצחון. נעשה את כל המאמצים להישאר, ונתחזק בעוד חלוץ. אנחנו קבוצה טובה, נמשיך לעבוד קשה ולעשות צרות צרורות לשאר קבוצות הליגה".

אחד מגיבורי המשחק, כפיר אדרי, אמר בסיום: "אם התוצאה הייתה 4:0 או 5:0, אף אחד לא היה מרים גבה. המטרה שלנו קודם כל היא ליצור רצף של משחקים ללא הפסד, ולאט לאט להתקדם למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully