וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייבים להתחיל לעבוד ולהפסיק לדבר"

8.10.2007 / 14:31

מכבי ת"א, ללא כמה משחקניה, חזרה להתאמן ובכיר בקבוצה עלה על הבעיה. כרטיסים ב-20 שקלים למשחק בשבת מול מכבי נתניה

בצל מצבה העגום של מכבי תל אביב חזרו היום הצהובים להתאמן בקרית שלום, זאת לאחר שנהנו אמש מיום חופשי. האימון נערך במגרש הסינתטי במתחם האימונים, בעקבות שזרוע חורף שנערך במגרש האימונים הראשי. קשר הרכש, רביד גזל, שחתם אתמול בקבוצה וחוזהו עבר בבקרה, ערך היום את אימונו הראשון במדים הצהובים. הקשר הברזילאי, ז'וזה רמאליו, שחתם גם הוא על חוזה במהלך סוף השבוע וגם עבר בבקרה, עדיין סובל מפציעה ולא התאמן. הברזילאי ערך היום סדרת טיפולים אצל הצוות הרפואי של הקבוצה. מהאימון נעדרו שחקני הנבחרת הצעירה יובל שפונגין, ליאור ז'אן, שרן ייני ואורי שטרית.

הצעירים ניסו קפילוטו, דור מלול ועומרי רון נעדרו אף הם מהאימון, בעקבות אימוניהם עם נבחרת הנוער. לרשימת הפצועים נוסף החלוץ, יניב עזרן, שחש ברע וגם אוראל אדרי החולה לא התאמנו היום, כמו גם הפצועים משה מישאלוף, קובי מוסא, עומר פרץ ודן רומן, שנפצע כזכור במשחק בקרית שמונה בשבת, וסובל מקרע ברצועה הצדית בברך . רומן צפוי להיעדר כחודש וחצי מהמגרשים.

הנהלת הקבוצה אסרה על השחקנים להתראיין ועד כה, אפילו לא מסרה את תגובתה להשעיית שי שטרית משמונה משחקים. בנושא זה, אמר אמש גורם בקבוצה: "אנחנו רוצים ללמוד קודם את הפרוטוקולים של הדיון ואז נגיב". שחקן בכיר בקבוצה אמר: "אנחנו צריכים להתחיל לעבוד קשה ולהפסיק לדבר בתקשורת. אסור לשכוח שאנחנו קבוצה צעירה, אבל יש כאן שחקנים טובים וצריך לתת לנו רק עוד קצת זמן להתחבר".

בהנהלת מכבי ת"א החליטו לנסות לגייס את תמיכת האוהדים למשחק הקרוב בשבת מול מכבי נתניה. כרטיסים לכל היציעים ולכל הגילאים יעלו 20 שקלים ובמכבי מצפים כי האוהדים יירתמו למשימה, וש-20 אלף מהם יגיעו למשחק באצטדיון ר"ג, שם ייערך המפגש בעקבות שזרוע באצטדיון בלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully