וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העברנו מסר חד משמעי לליגה"

מיכאל זנדברג נהנה לראות את בית"ר ירושלים מביסה בקלילות את מ.ס אשדוד. גרשון: "ידענו שיש להם סף שבירה נמוך". חזן: "זה עניין מנטלי"

ביתר.נט

צילם וערך: אמיר לב

ליגת העל קיבלה היום (ראשון) דוגמה נוספת למה שעלול לקרות כשבית"ר ירושלים מחליטה להתפרק על יריבתה. הפעם האלופה הביסה 0:5 את מ.ס אשדוד, והראתה שגם השנה היא מתכוונת לדהור לאליפות.

עידן טל: "טוב שהאוהדים ממשיכים לתמוך בי"

"אליפויות ותארים מגיעים דרך משחקים מול הקבוצות הקטנות", פתח ואמר שמעון גרשון, "אנחנו רואים בכל משחק חשיבות מאוד גדולה. ידענו שאשדוד מגיעה אחרי תבוסה, עם סף שבירה נמוך, ולמרות זאת הם התחילו את המשחק טוב ונלחמו, אבל ידענו שכשניתן גול אחד או שניים - יהיה קל עבורנו".

"אנחנו מעבירים מסר חד משמעי לליגה - אנחנו קבוצה חזקה", אמר מיכאל זנדברג, "זה לא היה קל אבל גרמנו לזה להיראות קל בעבודה קשה. לאף קבוצה לא יהיה קל לבוא לטדי". לגבי אי זימונו לנבחרת, אמר זנדברג: "מקומי שם, אבל אם מישהו חושב אחרת - זו זכותו".

עידן טל, שכבש את שער הבכורה שלו בבית"ר, נראה מהורהר בסיום. "אני רוצה להודות לאוהדים ולמסור להם שזה טוב שהם ממשיכים לעודד אותי", אמר טל, שסיפר לאחר מכן כי סבתו נפטרה אתמול, "אני יודע למה אני מסוגל, ושאני מסוגל לעמוד בציפיות שלהם. היום כבשתי בזכות אשתי".

חזן: "נצטרך למצוא הסברים"

באשדוד לא מאמינים שאחרי השישייה שספגה בשבוע שעבר מנתניה, הפעם הם הוסיפו למאזן עוד חמישייה, ואלון חזן יודע שיש הרבה בעיות. "את ההסבר אני אצטרך למצוא בימים הקרובים, למרות שכן הפנמנו את ההפסד בשבוע שעבר", אמר המאמן האשדודי, "במחצית הראשונה היינו יריב יותר משקול, אבל במחצית השנייה הייתה תצוגה רעה מאוד של הקבוצה שלנו. זה עניין של חוסר ביטחון של שחקנים. שחקנים שבדרך כלל עושים דברים פשוטים סבלו מחוסר ביטחון מדהים, וזה דבר שקורה גם לגדולים יותר. חייבים להחזיר להם את הביטחון".

"זה עניין מנטלי שאוחז בקבוצה שלמה", המשיך חזן, "יש מצב נתון ובית"ר ירושלים זו קבוצה שרוקדת על המגרש וקשה לקבוצה שנמצאת בחוסר ביטחון מולה".

על שיתופו של ודראן יישה, שהגיע רק היום אחר הצהריים לישראל, אמר חזן: "מבחינתנו הוא התאמן בצורה סדירה בליגה השוויצרית. אולי הוא היה עייף, אבל במחצית הראשונה הוא שיחק סביר ביותר ועזר לסדר את המשחק. בחצי השני זה כבר נראה אחרת".

הקרואטי עצמו אמר בסיום כי "אני שמח מאוד לחזור לישראל, אני מאוד אוהב את המדינה שלכם, אעשה הכל בכדי לעזור לאשדוד. היום זה לא כל כך הלך, אבל צריך להרים את הראש ולהיות מאוחדים בכדי לנצח במשחק הבא ולצאת לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully