וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזוז וחיימוביץ' הפכו לשיחת היום בשכונה

7.10.2007 / 16:06

זימונו של המגן לסגל הנבחרת, בצוותא עם הבלם חיימוביץ', הפך לשיחת היום בבני יהודה: "כבוד גדול לזאביק ולי, צריך להתמודד עם הלחץ"

בשכונה המשיכו היום (ראשון) את החגיגות, אחרי הנצחון הגדול אמש 3:0 על בני סכנין. בצוות המקצועי הביעו שביעות רצון רבה מכך שהקבוצה עשתה רצף של שני נצחונות לפני הפגרה, דבר שיאפשר לזהובים לתת מנוחה קלה למספר שחקנים שסוחבים פציעות. המגן סאלם אבו סיאם, שסובל ממתיחה חזקה במפשעה והקשרים אימורו לוקמן ועוז ראלי, שמחלימים מפגיעות בקרסול, יחזרו בהדרגה לכושר משחק.

המגן סאלם אבו סיאם, ששיחק עם חבישה מיוחדת ברגלו, התייחס לנצחון המצוין: "עשינו נצחון ענק, עם הדחיפה של הקהל, זה נתן לנו המון מוטיבציה, הכל בזכות הקהל הנפלא שלנו. היה חשוב לנו לסגור לסכנין את משחק ההתקפה, עבדנו על זה באימונים ואני שמח שהצלחנו".

שיחת היום במועדון היתה זימונם של המגן איציק עזוז והבלם זאב חיימוביץ' לסגל הנבחרת המתכנסת לקראת המשחק החשוב מול נבחרת קרואטיה בשבת הבאה. מאמן הנבחרת דרור קשטן שנכח אמש במשחק בשכונה יחד עם עוזרו משה סיני, התרשם ממשחקם של השניים, וזימן אותם לסגל.

"זה כבוד גדול להיות בנבחרת", הגיב איציק עזוז לזימון, "סוג של הגשמת חלום. אני מקווה לתקוע יתד בסגל לזמן רב, רוצה להמשיך ביכולת הטובה". עזוז מבין שזומן לקראת המשחק הכי חשוב של הנבחרת ואומר: "אנחנו יודעים שזה משחק חשוב מאוד, אולי הכי קשה של הנבחרת בקמפיין הזה, צריך לדעת להתמודד עם הלחץ".

המגן הצעיר מתייחס לנצחון מאתמול ועובדה ששני שחקני בני יהודה נמצאים בסגל: " עשינו נצחון גדול. זה יתן לנו הרבה בטחון להמשך. באנו מוכנים ועשינו מה שצריך והכל פשוט עבד. כשעושים במשחק את הדברים שעליהם עובדים באימונים אז הכל נהיה יותר קל. ההגנה בבני יהודה עשתה עבודה טובה אתמול ובכלל מתחילת העונה. זה נכון שההתקפה כיכבה אתמול והחלוצים כבשו אבל ההגנה לא ספגה וגם זה חלק מהעניין. זה כבוד גדול לזאביק ולי וגם למועדון בני יהודה שאנחנו חלק מהנבחרת."

הבלם זאב חיימוביץ': "זה הכי כיף בעולם, זה מחמיא ומאתגר. אני שמח שקיבלתי זימון. שמח שקשטן שם לב להגנה בבני יהודה. סך הכל עשיתי את התפקיד שלי. אני מקווה שייצא לי להגשים עוד חלום וגם לשחק בנבחרת. השאיפה היתה קודם כל להגיע לסגל. עכשיו ברור שהמטרה לעבוד קשה, להמשיך להתאמן חזק וגם לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully