וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגרנט היה קאלו נגד בולטון

7.10.2007 / 17:27

שער של חלוץ הכחולים העניק לצ’לסי 0:1 בבולטון. טורס קבע בתוספת הזמן 2:2, וחילץ את ליברפול מהפסד לטוטנהאם. ארסנל-סנדרלנד 2:3

המחזור ה-9 הושלם היום (ראשון) באנגליה, ואחרי שהאלופה מנצ'סטר יונייטד, הביסה אמש את וויגן, מוליכת הטבלה ארסנל, ידעה שכדי לשמור על המקום הראשון אל לה למעוד בביתה מול סנדרלנד. בתום משחק קצבי ורב אירועים ניצחו התותחנים 2:3 בביתם, וחזרו למקום הראשון בטבלה.

אז יונייטד וארסנל חזק בצמרת, ומה עם צ'לסי? קבוצתו של אברהם גרנט שיחקה בחוץ נגד בולטון, ואחרי הניצחון בליגת האלופות על ולנסיה, הכחולים שיחזרו את ההצלחה גם בפרמיירליג, בה לא השיגו ניצחון בארבעת המחזורים האחרונים, וחזרו ללונדון עם 0:1. שער דרמטי של פרננדו טורס בתוספת הזמן, קבע שוויון 2:2 בין ליברפול לטוטנהאם. מנצ'סטר סיטי שמרה על מאזן ביתי מושלם כשניצחה 1:3 את מידלסבורו.

בולטון - צ'לסי 1:0

מחזיקת הגביע שיחקה ללא דידייה דרוגבה המושעה, ורצתה לשפר את פתיחת הליגה הגרועה שלה בשבע השנים האחרונות על חשבונה של בולטון. באצטדיון ריבוק לא טעמו הפסד בחמשת משחקיה האחרונים של הקבוצה (בכל המסגרות), עד שהגיעו אברהם גרנט וחבורתו.

המאמן הישראלי פתח עם טל בן חיים על הספסל, וצמד בלמיו, ג'ון טרי וריקארדו קראבליו, ספגו את התקפות המארחים בדקות הראשונות. צ'לסי השתחררה מהלחץ בדקה ה-28 עם בעיטה שטוחה של מאלודה שאילצה שוער בולטון יאסקלאיינן לחלץ את קבוצתו מספיגה. דקה אחר כך היה זה צ'ך שהתעופף והדף בעיטה של קאמפו. המחצית השניה נפתחה צורה שקולה, והתנהלה בעיקר במרכז השדה. בסיום, רשם גרנט ניצחון ראשון כמאמן צלסי בפרמייר ליג.

ארסנל - סנדרלנד 2:3

אצטדיון אמירויות ממלא מפה לפה, חזה ביופי של משחק בו אירחו התותחנים את סנדרלנד. בדקה ה-7 הגיע השער הראשון של ארסנל, כשבעיטה חופשית של רובן ואן פרסי נשלחה אל המשקוף פנימה, והקפיצה את האוהדים. 7 דקות אחר כך הבלם השווייצרי פיליפס סנדרוס ניצל רפיון בהגנת סנדרלנד, כדי לכבוש ממרכז הרחבה בעזרת כדור שטוח, שנעצר רק ברשת של קרייג גורדון. המשחק המשיך בקצב מצוין, ולמרות שליטת התותחנים בשדה, הצליחה סנדרלנד להכניע את להכניע את אלמוניה בדקה ה-25, עם שער של רוז וואלאס ממרכז הרחבה.

במחצית השנייה סנדרלנד היממה את התותחנים. הגבהה מאגף שמאל מצאה את ראשו של קינוון ג'ונס, שהישווה ל-2:2. סנדרלנד שיחקה ללא רגשי נחיתות והמשחק הפך שווה כוחות. לקראת דקות הסיום, ארסנל השתלטה על המשחק, ושחקניו של רוי קין התמקדו בשמירת התוצאה. בסופו של דבר ואן פרסי הציל את המארחים כשקיבל כדור רוחב מתיאו וולקוט בדקה ה-80, ובעט חזק ברגל שמאל כדי לקבוע 2:3. סנדרלנד התעוררה והחמיצה פעמיים הזדמנות להשוות שוב, אבל לא השכילה לייצר שער, והתסכול נתן אותותיו עם הרחקתו של פול מקשיין.

ליברפול - טוטנהאם 2:2

יוסי בניון פתח על ספסל המארחים, וכעבור 11 דקות שקולות, הגיע השער של אנדריי ורונין, שהעלה את האדומים ליתרון 0:1. בעיטה חופשית של ג'רארד סחטה הדיפה מפול רובינסון ו-ורונין היה שם כדי לכבוש מקרוב. התרנגולים לא נשברו ודקה למחצית הושג השוויון. דימיטר ברבאטוב הוריד לקין בראשו, והאחרון בעט ממרכז הרחבה פנימה וקבע 1:1.

המחצית השנייה נפתחה בסערה מצדה של טוטנהאם, ורובי קין השלים צמד בדקה ה-47 כשכבש מקרוב את ה-1:2 של התרנגולים. בניטז הכניס את באבל וקויט כדי ליצור מומנטום התקפי, אך הלונדונרים מיאנו לכרוע תחת לחץ המקומיים. ליברפול שלטה לחלוטין בשדה, והאורחים התבססו בעיקר על מתפרצות. כשהיה נדמה כי ליברפול תרד מנוצחת הגיעה הדרמה בתוספת הזמן. בניון, שנכנס בדקה ה-77, שלח את סטיב פינן לאגף ימין, זה הרים לרחבה ופרננדו טורס עלה גבוה מעל כולם, כדי לנגוח את השוויון.

מנצ'סטר סיטי - מידלסבורו 1:3

קבוצתו של סוון אריקסון לא רוצה לתת ליריבה העירונית לברוח ממנה, והיתה חייבת ניצחון על קבוצתו של גארת' סאוטגייט. עם רקורד ביתי של 100 אחוזים, היה ברור מי הפייבוריטית במפגש. התכולים פתחו בסערה וכבר בדקה ה-8 עלו ל-0:1 משער עצמי של כריס ריגוט, שנגח אל שערו הוא. בדקה ה-33 בלאמר אלאנו הכפיל את יתרון סיטי כשבעט מ-20 מטרים פנימה. המארחים סגרו עניין בדקה ה-62 עם שער נוסף של אלאנו, שהכניע את שוורצר בבעיטה מצד שמאל וקבע 0:3. בן האטצ'ינסון צימק ל"בורו" בדקה ה-89.

שאר משחקי המחזור:

ניוקאסל - אברטון 2:3
לניוקאסל: ניקי באט (42), אמרה בלוזוגלו (87), מייקל אואן (90). לאברטון: אנדי ג'ונסון (53), שיי גיבן (עצמי, 90)

רדינג - דרבי קאונטי 0:1
לרדינג: קווין דויל (63)

בלקבורן - בירמינגהם 1:2
לבלקבורן: דייויד בנטלי (15), בני מקארתי (56, פנדל). לבימינגהם: קמרון ג'רום (68)

פולהאם - פורטסמות' (17:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully