וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאס, עזבו אותי מאברם

7.10.2007 / 11:51

זולה, אחד מגדולי שחקני צ'לסי בכל הזמנים, דחה הצעה לשמש כעוזרו של גרנט. דרוגבה מתגעגע למוריניו, שזוקף את הצלחת הקבוצה לעצמו

התפטרותו של עוזר מאמן צ'לסי, סטיב קלארק, הפנתה את חרושת השמועות מכיסא המאמן של אברהם גרנט, אל הכיסא הריק של משרת העוזר. אחד השמות שהועלו הוא של ג'יאנפרנקו זולה, אחד מגדולי שחקני צ'לסי בכל הזמנים. האיטלקי, שעד היום פופולרי מאוד בסטמפורד ברידג', גישש בקרב חבריו במערב לונדון האם כדאי לו להצטרף לצוות של המאמן הישראלי, ולבסוף החליט שהוא נשאר רחוק מגרנט, הלא ממש פופולרי.

אין זו הפעם הראשונה ששחקן העבר של נבחרת איטליה, דוחה הצטרפות לכחולים. בקיץ 2003, עת אימן את קליארי, בירת מחוז הולדתו סרדיניה, סירב זולה להצעתו של רומן אברמוביץ' להגיע לצ'לסי. לפי "גארדיאן" הבריטי, זולה לא מעוניין להכניס את עצמו למערכת בה למאמן יש יחסים קרובים עם הבעלים.

"גארדיאן" הדגיש היום (ראשון) את שמחתם המאופקת של שחקני צ'לסי אחרי הניצחון על ולנסיה בליגת האלופות (1:2). העיתון ציין את שמחתם המאופקת של פלורן מאלודה וג'ו קול בשער הראשון של הכחולים, וגם את האיפוק של דרוגבה לאחר שכבש את השני. "יש לנו את אותה איכות כמו בשנה שעברה", אמר דרוגבה שהעניק את קרדיט הניצחון לחבריו, "האדם שכיבדו הלך, ויש מישהו אחר שבא, אבל מדובר באותם שחקנים".

"כולם יודעים מה ז'וזה עשה עבורי ועבור השחקנים", המשיך החלוץ לערוג למאמנו לשעבר, "זו תקופה קשה עבורנו, והכי חשוב זה להמשיך לשחק בצורה כזו. אם היינו משחקים גרוע, הוא בטח לא היה יושב מרוצה מול הטלוויזיה שלו".

מוריניו זוקף את הצלחת צ'לסי לעצמו

מוריניו עצמו לא שומר על איפוק כמו שחקניו לשעבר. "לפני הגעתי צ'לסי הוציאה הרבה כסף, ולא השיגה כלום", אמר הפורטוגלי ל"ניוז אוף דה וורלד". "אחרי שלוש שנים בסטמפורד ברידג', אני יכול לומר שהמועדון הוציא פחות וזכה ביותר. זה היה האתגר שלי, כדי שלא יגידו שמוריניו לא בנה את ההצלחה אלא קנה אותה".

"אני יודע שאמרו שיש לי ג'וב קל כי אני רק צריך לבקש שחקן, והבעלים יקנה לי אותו. ובכן, איני חושב כך. כל אגורה שמוציאים על שחקן מגדילה את האחריות, כי אם אכשל, כולם יבקרו אותי על כך. לא נסחפתי אחר השיגעון הזה. אי אפשר לקנות הצלחה בכדורגל. למען הצלחה יש לעבוד ומי שלא מבין זאת ייתקל בקשיים בכדורגל המודרני. הכסף עוזר, אך רק בקריטריונים מסוימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully