וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - אשדוד: בטדי לא אוהבים הפתעות

זנדברג חושש מהחיה הפצועה של אלון חזן, שבאה להלחם על הכבוד: "צריך להיזהר מהם". טל יסופסל, ברוכיאן ייפתח במקומו. מירוסביץ' לא בסגל

בית"ר ירושלים ערכה אמש (שבת) את אימונה המסכם לקראת המשחק מחר בטדי, מול מ.ס אשדוד (ראשון, 20:50, ערוץ 10). מהאימון נעדר מילובאן מירוסביץ' בשל דלקת באוזן והוא אף לא נכלל בסגל למשחק מחר. גם אלירן דנין ועמרי אפק, המתנדנדים בין בית"ר למכבי חיפה, לא הוזמנו למשחק.

תומר בן-יוסף נכלל בסגל למשחק, ויקווה לקבל דקות ראשונות בליגה, זאת אחרי השבוע העמוס שעבר עליו, בו כמעט עזב את ירושלים, אך נשאר כדי להוכיח שמקומו בקבוצה. לקראת המשחק חושש מאמן בית"ר, יצחק שום, בעיקר משאננות, זאת בעקבות התבוסה הגדולה שספגה אשדוד במשחק הקודם. שום ערך לפני האימון אסיפה לשחקנים, בה הקרין את משחק התבוסה של אשדוד לנתניה.

המאמן דיבר על המוטיבציה הגדולה שבה יגיעו שחקני אשדוד כדי להשכיח את המכה הכואבת שקיבלו. שום ביקש משחקניו להיות ערניים ולא להתחיל לשחק רק לאחר ספיגת שער ,אלא לעלות עם ריכוז ומוטיבציה החל מהדקה הראשונה. מבחינה מקצועית ביקש שום לשים לב להתקפה המסוכנת של אשדוד ובעיקר לשי הולצמן.

בהרכב בית"ר צפוי שינוי אחד לעומת ההרכב שפתח בסכנין : אבירם ברוכיאן במקום עידן טל. על שני מקומות בקישור מתמודדים שלושה שחקנים: עידן טל, גל אלברמן ואבירם ברוכיאן. "אנחנו צריכים מאוד להיזהר מאשדוד", אמר מיכאל זנדברג, שמקומו מובטח בהרכב, לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים, "אני מאוד לא אוהב לקבל קבוצות אחרי תבוסה. הם יגיעו עם המון מוטיבציה, הם לא שונים מהקבוצות האחרות בליגה. אני מתעסק רק בקבוצה שלי ואני לא מרוצה מאיך שנראינו בשבוע שעבר, אנחנו צריכים לשפר את זה, ואם נעשה זאת אז אני מאמין שיהיה בסדר".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלבארז , שמעון גרשון, אריק בנאדו, דרק בואטנג, גל אלברמן, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, רומולו

אשדוד מנסה להתאושש, אבל בטדי?

מ.ס. אשדוד מגיעה הערב (ראשון) לטדי לנסות ולהתאושש מהתבוסה הכואבת 6:1 שספגה, במחזור הקודם, בבית מול מכבי נתניה. שבוע לא קל עבר על חניכיו של המאמן אלון חזן ולכולם ברור שהפסד נוסף יגרום לזעזעועים גדולים במועדון.

חזן שיאלץ להסתדר ללא עידן שריקי המורחק צפוי לבצע מהפכה בהרכב. הבלם אייל אלמושנינו שהחלים מפציעה בברכו צפוי לחזור אל עמדת הבלם האחורי ולשחק לצידו של אדיר טובול. בעמדת המגן השמאלי ימשיך הצעיר רחמים צ'קול לקבל אשראי, למרות שנזרק מהאימון ביום שישי לאחר שלא נשמע להוראותיו של המאמן. הקשר דוד רביבו שסוחב עדין פציעה, כשיר למשחק ויפתח בהרכב. קובי דג'אני וז'אן ז'אק גוסו גוסו ימשיכו לתפקד יחדיו בקישור האחורי.

בחוליה הקדמית מתלבט חזן האם לפתוח עם משה בן לולו או ניר נחום לצידו של שי הולצמן, או לתת לאלן מסודי שהחלים מפציעתו הזדמנות ראשונה ללבוש את חולצת הההרכב הראשון.

הבלם אייל אלמושנינו אמר לקראת המשחק: "ברור אפשר לנצח את בית"ר ירושלים, למה לא ? גם מכבי הרצליה הובילה נגדם 0:2. עם כל הכבוד לבית"ר אנחנו קבוצה טובה, קבוצה בליגת העל ובטח שלא נרים ידיים. כמובן שיהיה משחק קשה, נכון שספגנו שבוע שעבר שישה שערים, הביטחון של השחקנים, לא ממש גבוה כרגע, אבל אם יש משחק שיכול להרים לנו את הביטחון, זה משחק מהסוג הזה. אני חושב שיש לנו מה להפסיד במשחק, גם אם יחסי הכוחות לא לטובתנו, נעשה את המקסימום מבחינתנו ונשתדל להשיג תוצאה טובה".

הבלם הקרואטי יישה ודראן נחת בארץ ביום ראשון וחתם על חוזה עד לתום העונה. חוזהו של ודראן כבר עבר בבקרה והוא אמור לשחק במשחק הליגה הבא מול בני יהודה. באשדוד ממתינים להתפתחויות גם בעניינו של הקשר פטריק סופו שעדין לא מצליח לקבל שחרור ממכבי פ"ת קבוצתו הקודמת. באשדוד כבר מכינים אופציה חלופית והשם החם על הפרק כרגע הוא החלוץ ישמעאל אדו ששיחק בעבר במכבי ת"א ובמכבי נתניה.

הרכב משוער : סמי אג'יי, מיקי עטיה, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, רחמים צ'קול (מאור זוהר), ז'אן ז'אק גוסו גוסו, קובי דג'אני, דוד רביבו, אלן מסודי, ניר נחום, שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully