וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה שוב של ג'ובאני

6.10.2007 / 19:30

רוסו חזר להנהיג ואף כבש בניצחון מכבי חיפה 1:2 על כפר סבא. רנאטו העלה את הקבוצה של רוני לוי ליתרון כבר בדקה השביעית, אגבור צימק. כרטיסים אדומים למליקסון ולידין

מכבי חיפה הגיעה למשחק מול הפועל כפר סבא במטרה להמשיך בהרגעת האווירה הקשה, השוררת במועדון מאז תחילת העונה. רנאטו וג'ובאני רוסו, ומשחק מצויין של חוליית הקישור החיפאית הביאו לניצחון 1:2, שני ברציפות לרוני לוי. תוצאת המשחק מאפשרת גם לרוני לוי לרוץ עם ההרכב המנצח, שאינו כולל את יניב קטן, שגם מול כפר סבא נכנס רק במחצית במקומו של תומר חמד. שני כרטיסים אדומים הונפו במשחק, למאור מליקסון ולאביחי ידין.

לכפר סבא היה זה ההפסד הראשון, וגם היא לא צריכה להתבייש בתצוגתה בקרית אליעזר. קבוצתו של אלי אוחנה שיחקה כהרגלה פתוח והתקפי, אך יש לשים לב ליכולת ניצול המצבים, שלקתה בחסר לאורך המחצית השנייה.

מהלך המשחק

דקה 7- גול! התקפה מסודרת של חיפה החלה בהרמה של ג'ובאני רוסו לרנאטו שהחמיץ מכמה מטרים, אך הכדור החוזר הגיע למשומר, שמסר שוב לזר הברזילאי של חיפה, שהעלה את קבוצתו ל-0:1. שחקני כפר סבא חיכו להרמת דגל לנבדל, אך לירון זרקו שכב פצוע על קו השער והיה בעצם האיש שהפך את השער לחוקי.

דקה 24- אוהד לויטה מנע מחיפה ומרנאטו שער שני. פאוליניו מסר כדור ארוך וחכם, אותו רנאטו בעט אך השוער הכפר סבאי הדף החוצה.

דקה 29- ישראלביץ' פירפר את הגנת חיפה ובעט מ-16 מטרים. דוידוביץ' מתח את איבריו ובקושי הדף את הכדור, שהתגלגל לרגליו של אבובקרי, שבעט שוב לידיו של השוער הירוק.

דקה 34- שוב דוידוביץ' הצליח להציל את חיפה משער שוויון, כאשר גם ישראלביץ' הוא זה שפעם נוספת ניצב ממולו, עם בעיטת יעף שנהדפה רק בקצות אצבעותיו של ה"תמנון" החיפאי.

דקה 36- גול! המבקיע הראשון, רנאטו, עקף את לירון זרקו באגף השמאלי והרים כדור מדויק לראשון של ג'ובאני רוסו, שנגח בקלות את ה-0:2.

דקה 41- אבובקרי ניצב במרכז הרחבה ונגח, אך דוידוביץ' המשיך לתסכל את שחקני ההתקפה של כפר סבא והדף כדור נוסף.

דקה 48- גול! גוסטבו בוקולי הכשיל את ישראלביץ' בתוך הרחבה וכפר סבא זכתה לפנדל, אותו אורי אוזן שלח לקורה. יוליוס אגבור השתלט על הכדור החוזר וצימק ל-2:1.

דקה 49- יניב קטן פיספס הזדמנות להוסיף שער לחיפה. לאחר שקיבל כדור גאוני מרנאטו הגיע קטן לאחד על אחד מול לויטה שבקלות השתלט על הכדור.

דקה 59- יציאה רעה של לויטה הביאה את רוסו לנגוח חלש לכיוונו של רנאטו, שלא הגיע כראוי לבעיטה.

דקה 70- התקפה נהדרת של מכבי חיפה הסתיימה עם מסירה של רנאטו לרוסו, שבעט מ-20 מטרים כדור חזק. לויטה הצליח להדוף רק לקרן.

דקה 72- כרטיס אדום! אביחי ידין הכשיל את פיטר מסיללה, אלי חכמון, שופט המשחק, הניף לעברו את הכרטיס הצהוב השני וידין הורחק מהמשחק.

דקה 78- החיפאים החליפו מסירות כ-25 מטרים משער כפר סבא, ויניב קטן בעט כדור חזק, אותו הצליח לויטה להדוף לקרן.

דקה 82- כרטיס אדום! מאור מליקסון, ששבע דקות מוקדם יותר נכנס כמחליף, פוגע בפניו של אורי אוזן ומצטרף לאביחי ידין במקלחת המוקדמת.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דייגו קרוסה, דקל קינן, פיטר מסיללה; בירם כיאל, פאוליניו, רנאטו (שלומי ארבייטמן 87), גוסטבו בוקולי, ג'ובאני רוסו (מאור מליקסון 75); תומר חמד (יניב קטן 45)

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו (עופר טלקר 45), לירודאו גונזאלבש; אביחי ידין, אלירן סיימון (גיא דיין 63), אבובקרי יעוזה, גיז'רמו ישראלביץ'; אבי קנפו, סמואל יבואה (יוליוס אגבור 27)

הטוב, הרע והמכוער

הטוב- כמה ביקרו את עניין החלפת הזרים של רוני לוי בתחילת העונה. עכשיו מוזמנים המבקרים להכין את הטלפון לשיחה בין עירונית, לאיזור החיוג 04, ולהתנצל בפני המאמן החיפאי. שער ובישול של רנאטו המופלא ומשחק אנרגטי של מסיללה באגף מוכיחים כי למרות הספק שהוטל, בחיפה נשארו שפויים.

הרע- נדמה כי מאור מליקסון, כבר בגילו הצעיר, נחשב לשחקן עבר. כמו אבי נמני בקרית שמונה, נכנס מליקסון למשחק, העביר שבע דקות, לא הספיק להתחמם וכבר פגע בפרצופו של אורי אוזן והורחק מהמשחק. נמשכת ההידרדרות של מי שסומן כאחד מכוכבי העתיד של הכדורגל הישראלי.

המכוער- אולי הניצחון המשכנע ויכולת השחקנים הזרים במשחק ישכנע את האוהדים הירוקים כי מאמנם, רוני לוי, לא זקוק לליווי שוטרי יס"מ, כמו שקרה לפני פתיחת המשחק. הקבוצה אירופה, האוהדים הרחק מאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully