וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "חשוב שיצרנו רצף של ניצחונות"

6.10.2007 / 21:30

רוני לוי נשם לרווחה אחרי הניצחון של מכבי חיפה על כפ"ס (1:2), רנאטו מבטיח: "בקרוב תראו את שיא היכולת שלי". אוחנה: "השופט החמיר איתנו"

במכבי חיפה ממשיכים לנשום לרווחה. היום (שבת) הירוקים השיגו את ניצחונם השני ברציפות, 1:2 על הפועל כפר סבא, ורוני לוי סוף סוף רואה את הקבוצה שלו מתחברת, ובייחוד את הזרים - פאוליניו, מסיללה, רוסו ובעיקר רנאטו.

רוני לוי, שרק לפני שבועיים היה מועמד לסיים את דרכו במשחק, נשמע מרוצה בסיום. "היינו זקוקים לניצחון הזה", אמר לוי, "ומה שיותר חשוב זה שיצרנו רצף של ניצחונות. לפרקים שיחקנו טוב מאוד, לפרקים פחות טוב, וחבל שספגנו את השער שאיפשר להם מעט ללחוץ אותנו".

"שיחקנו מול יריב מאורגן", החמיא לוי לאורחת, "כפר סבא היא קבוצה מאוד מסודרת וחזקה, וזה לא ניצחון מובן מאליו. הגול הכניס את כפר סבא למומנטום, ומגיע קרדיט גדול לשחקנים ששמרו על התוצאה, לא נשברו והמשיכו לרוץ ולעבוד קשה".

לוי התייחס גם להרחקה של מליקסון. "לא ראיתי את האדום של מאור, אבל קשה לי להאמין שזה היה בכוונה. הוא שחקן מוכשר, ילד נהדר, ולפעמים שחקנים עושים את הפריצה מאוחד יותר. הוא צריך להמשיך לעבוד איתם קשה, ואני מאמין שהפריצה שלו עוד תגיע".

"כל הבחירות שלי הן מקצועיות", אמר לוי לגבי עלייתו של קטן מהספסל ואי שילובו של רפאלוב, "צריך להפריד בין שני המקרים, כי קטן הוא שחקן ותיק, בעוד רפאלוב הוא שחקן צעיר שרק עלה מהנוער. רק השיקולים המקצועיים עומדים לנגד עיניי, מי שקובע את ההרכב זה רק השחקנים".

אחד מגיבורי המשחק, רנאטו, אמר בסיום: "יש לי עוד הרבה מה לתת, ואני מאמין שבקרוב נראה את שיא היכולת שלי. אני ממשיך לעבוד קשה כל השבוע, ועל אף הפציעה שלי - אני אשתדל להמשיך ביכולת הטובה עד סוף העונה".

אוחנה: "יש לנו את הכלים להשתלב בצמרת"

הפועל כפר סבא ספגה היום את הפסדה הראשון העונה, ומאמן הקבוצה, אלי אוחנה, עדיין מאמין בחניכיו: "היום היינו קצת פחות טובים, אבל בטח שלא היינו גרועים. יצרנו מצבים לא פחות מאשר חיפה, היה לנו בלבול בהגנה שלא מאפיין אותנו, בן לוז היה חסר, ואם הניצחון הגיע למכבי חיפה, זה לא בגלל המשחק הגדול שלהם, אלא בגלל שהם היו יותר נחושים".

"מכל קבוצה יש ציפיות, גם מאיתנו, וחבל שהרבה דקות לא שיחקנו את המשחק שלנו", אמר אוחנה, "היה חסר לנו שחקן, היו לנו חילופים מאולצים, אבל חיפה ניצחה בשיניים, וקשה מאוד לחזור מול קבוצה כמוה. בסך הכל לא התפרקנו, וכמעט חזרנו למשחק".

"יש לנו את הכלים להשתלב בצמרת, והראינו את זה גם היום", המשיך אוחנה, "אם נמשיך באותו סגנון, אני בטוח שגם נמשיך לנצח. השופט גם קצת החמיר איתנו היום ומיהר לשלוף לנו צהובים, אבל לא הפסדנו בגלל השופט, אלא בגלל שחיפה היו קצת יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully